• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag fra 1395

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra 1395. Får være grense for hvor mye man skal gå hjemme å surre i ferien, så nå settes kursen til fjells. Først en overnatting i 2910, hvor jeg er lovet god mat og god vin, før vi i morgen ender på postnummer 2953. Men nå må bilen pakkes. Ha en fin dag

Morn fra 4870. Er visst grei temperatur selv om sola ikke nødvendigvis steker (tror jeg, har ikke stått opp enda). Blir en tur inn til Grimstad i dag for å titte, samt bruke litt penger på et eller annet sted med mat og drikke.

God dag fra 2165.

Gjemmekontortjeneste hvor dagen ser ut til å bli ganske overkommelig (men når jeg sier det så blir den som regel ikke det).

Et halvt øye holdes med et firma på 3241, som jeg håper får sendt av gårde en pakke retning meg i dag.

Ha en god en :)

God morgen fra vakre Rondane. Fjellet er fortsatt badet i sol, men det skal bli verre fra imorgen med regn og langt kjoeligere vaer etter mange dager med fantastisk vaer og hopp og sprett paa tunet for de smaa.

G'morgen fra Beaver Toyota. Tid for litt service på pickup'en så da sitter jeg her en time eller to med Kindle og kaffe.

Fint vær og varmt. Tydelig røyk i luften men ikke plagsomt mye, men man ser det jo godt ..

Utenom dette ikke så mye som skjer. Får håpe mekken ikke finner altfor mye gæli. Gått 116.000 miles uten at annet enn slitedeler har feilet. Skjønner godt hvorfor de pusher garantiavtaler så hardt. Det er jo penger rett i lomma. Man får jo aldri bruk for det ...

God dag fra Lillestrøm. Speedbird stod nyvasket og klar, så vi hev oss i og kjørte et stykke ut for å både bade og å teste kikkerten vi har fått av Fungerende (ikke i kombinasjon). Utrolig mye fugler ute altså, og varmt godt vann. Men så kom det en stor blomkålsky mot oss og da kuttet vi turen kort.

Nå blir det en tur på Polet for å bunkre til nok en feriekveld. Kanskje Google filmer av en eventuell Speedbird Heavy.

Ha en fin en

Last edited:
God kveld fra 1592.

Det er veldig rolig på forumet nå. Bare 5 aktive (synlige) poster.

Ha en fantastisk kveld :)

Back