• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God luciamorgen

gustavf

Moderator
Medlem
Riktig god luciamorgen til alle.

Jeg skal ikke lenger enn til kontoret i dag, men har invitert noen venner over på en liten lysfest med lussekatter og gløgg (eventuelt brødskiver og kaffe, for de som vil ha noe med mer mat i).

Guten morgen aus Rødtvet.

Lucia i dag ja... Skjønner at jeg begynner å bli gammal! Her har man sust rundt i egen firmabil på Alnabru i hele natt, og satser på det samme neste natt. Plutselig blir det kanskje helg+++?

Mornings, ingen lussekatter denne morgenen, men får logge meg på SAP istedet. Derimot blir det lussekatter hos min kusine, og kjenner jeg henne rett er det mer enn vann i gløggen :drink

Obvious fact of the day: 13/12 er ikke bare Luciadagen, men også nasjonaldagen på St. Lucia

Morn fra Verven. Kom omsider på jobb i dag. Kaos over alt i Stavanger. Kan ikke huske sist vi hadde så store mengder med snø. Seilte forøvirg ut av veien, men klarte heldigvis å rygge meg tilbake igjen. Godt det snart er helg :)

God morgen fra Nærbø.
Da er jeg for første gang innesnødd på Jæren, hadde ikke helt sett for meg at det skulle skje.
Ga opp å komme meg til Sola i går kveld og i dag er det ca like umulig..

3 fly har hittil forlatt SVG i dag, tror jeg satser på at NSB etterhvert befrakter meg til Oslo..
Jaja, det er krig i verden og litt snø kan jeg leve med.. :-D

God morgen fra Haugesund.

Snøen laver ned i dag også, og for litt siden vandret et Lucia "tog" gjennom korridorene her på kontoret og man har fått seg en lussekatt til morgenkaffien. Siste julebord for sesongen i kveld, så mulig morgendagen blir litt amputert.

God morgen fra Stavanger!

Det er ikke feil å ha masse feriedager til gode, og det er heller ikke feil å slippe å bevege seg ut i det kaoset som er på veiene som en følge av snøfallet.

Har det fint hjemme jeg. :)

Javel, ha en fin en forumister! :)

Mornings folkens!

-22 her hjemme i Skaun i dag, kaldt, men veldig fint ute med litt snø og flott blå himmel der solen er på vei opp over innsjøen nedenfor huset. Pent ja!!

Peisen er fyrt opp, hjemmebakte lussekatter spist til frokost og mandariner til dessert.. En hyggelig dag på hjemmekontoret!

Fruen planlegger husvask i helgen da, så om noen har noen tips til "møter" man kan kommer seg bort på da mottas de med takk.. hehe.

Carpe Diem!

Kim

Formiddag fra Trondheim

-14,5 på termometeret i morres - kald fornøyelse å spasere 40 min på jobb,men desto bedre samvittighet :D

Idag er det planlagt rundvask på kjøkkenet av overkikkadoren....*GRUMPF*...

Ha en strålende dag dag dere andre ;) ;)

God formiddag fra hovedstaden.

Riktig god luciamorgen til alle.

Jeg skal ikke lenger enn til kontoret i dag, men har invitert noen venner over på en liten lysfest med lussekatter og gløgg (eventuelt brødskiver og kaffe, for de som vil ha noe med mer mat i).

Kunne dessverre ikke komme denne gangen, men vi får se om det lar seg gjøre neste år :)

Tilbake for halv maskin på jobb ut året. Straks settes kursen hjemover for litt sjåførtjeneste for fruen og junior, som forøvrig er 3 måneder i dag :spin. Deretter en tur tilbake på jobb for en ekstra innsats.

Ha en fin dag alle sammen!

God morgen, sånn mot slutten av dagen i går merket jeg at formen ikke var helt på topp og i dag våkner man med en ikke-fungerbar kropp så da er det sofaen som får holde meg med selskap resten av dagen.

Gårsdagens flight i SK4117 var fantasisk! 19 pax fordelt på en 737-800 ga gratis mat og drikke av betjeningen, og purseren var en knallartig kar som pratet med pax under hele flighten. :)

Ha en bedre dag enn min.

God formiddag fra Nittedal

Her nyter man fridagen og gjør sitt beste for å få lungebetennelsen helt ut av kroppen. Man begynner å bli ganske så lei av sykdom. Har gått i flere uker nå og begynner å bli rimelig lei.

Nå er det å få bakt en kake til kveldens juleavslutning på skolen.

Ønsker alle en flott dag

S

Gudd morgen fra et solfylt og kaldt vestsørøst! Sitter på Starbucks Crabapple og sløver med en latte og en muffin .. Guttungen har matteeksamen, så da er han så tidlig ferdig at det ikke er noen vits i å kjøre hjem. Så nå sitter jeg her og venter på at han ringer ...

Ellers siste fridagen før arbeidsuken starter (og slutter) i morgen. Skal bli godt med helg!

Greetings fra Tananger

Snøkaos i området, så da er det fint å hatt sin siste arbeidsdag, for året, i går :colgate:
Antar at jeg bør måke snø foran garasjen før jeg kan komme meg ut, men man overlever det.

Har ca samme dagsplan som Utflyttet :p

Ha en fin dag forumister :)

Back