God lørdagsmorgen

LN-KMS

ScanFlyer Blue
God lørdagsmorgen

God morgen forumister,

Lenge siden jeg har postet her inne. Og lenge siden jeg har vært så tidlig oppe på en lørdag. Turen går til østlige deler av Tyskland med SK TRD-OSL-FRA og videre til Dresden med DB. Videre derfra til vinfestival i Slovakia i midten av neste uke (Ungarsk tog) og VIE-CPH-TRD over neste helg. Skal se om det kommer en liten trip report igjen, kanskje ispedd litt togentusiasme.

Ha en bedre lørdag :)

Re: God lørdagsmorgen

God morgen i fra OSL,har vært en lang natt,men nærmer seg hjemreise snart.Har vært regn nesten i hele natt.Ha en god dag rundt om i verden...

Etter ei lang uke hvor jeg har stått opp 06 hver dag, ville ikke kroppen min sove mer i dag. Jaja, forøvrig er jeg litt full av spenning da vi skal ha Scanairtreff i dag. I lufta... o_O

Mornings fra Lisboa hvor solen skinner og metrolygen har lovet 29 grader :colgate: Ut å finne seg en frokost før sightseeing and andre turistaktiviteter venter. I kveld blir det middag på Eleven. Ha en fin dag :)

God morgen ! 17.3 grader i Gamle Oslo. I dag skal det males tak og det skal kjøpes inn mer maling. Sukk. Men kanskje finner man også noen lammekoteletter? I så fall tar jeg med noen hjem.

God lørdag folkens. I dag er det 9 år siden Bin Laden gikk til angrep mot USA og styrtet en rekke fly inn i bygninger i USA. Skulle nesten tro at dette var i fjor, så tiden flyr avgårde. Ha en strålende dag alle forumister i dette langstrakte land.

God morgon från Sigtuna!

Hemma och hälsar på föräldrar samt hjälper mormor att flytta in på ett äldrehem. Skall snart in till Stockholm för att gå på karriärdagar och därefter fira en kollega som fyller ett runt tal.

Regnet vräker ner men det kan nog bli en bra dag ändå :)

God morgen fra Stavanger!

Dagen fikk ikke den beste starten på dagen gitt...... Kink i ryggen, tok 3 timer å komme seg ut av senga, men nå er man da oppe. Ikke direkte behagelig, men det går bedre.

Men i kveld blir det middagselskap med et vennepar. Må si jeg ser frem til god mat og god drikke.

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen!

Må en tur til byen idag, frisyrene trenger en oppussing og klesskapet trenger påfyll. Fordelen ved å bo hjemme kommer nå, da man kan gjøre alt dette på noen andre sin regning. :colgate:

G'morgen,

Startet dagen med egg og bacon for så å rusle en tur på Bislet / St. Hanshaugen.. Nå er det straks avreise til Asker for å delta i min samboers fetter sin konfirmasjon. Jeje! God lørdag ønskes alle!

God formiddag - grått og trist ute så jeg tror jeg benytter formiddagen til litt leking med ANA-tool og deretter en telefon til USAirways så man får fikset påskeferien for en grei penge. Ha en fin dag!

God ettermiddag. Rolig formiddag i heimen med sovemorgen og lørdagsgrøt. Nå skal man ut på kaffebesøk og diverse før man har satt av kvelden for å feire ett års bryllupsdag med kona (i morgen) på en av byens bedre restauranter. Det kan bli en hit.

G'morgen her vestfra. Her er akkurat frokosten over og jeg prøver å få med meg litt fotball. Imidlertid blir streamene kuttet jevnlig - ser ut som noen copyrightjegere er på krigsstien ... jaja ... man har jo satelittradio.

Ungdomsseriene sparker også igang i dag, og guttungen skal dømme seks matcher i dag og i morgen. Det blir nesten 100 daler på to dager - ikke verst for en 13-åring!

Ellers er den store begivenheten her borte 'fotballkampen' mellom Universitetene Georgia og South Carolina. Mat og snacks er allerede i produksjon og Svigers er i anmarsj ... Hele familien er South Carolina, og det håpes som vanlig på et mirakel ...

Last edited:

God morgen fra et grått og vått Nærsnes. Brunsj er inntatt forlengst, et par butikkbesøk er unnagjort. Så nå er det bare å slappe av. Eller skal jeg måle opp begge badene? Har planer om oppussing av bad til neste år, og hadde levert tegninger til butikken, som leverte kjøkkenet, i fjor, men det ble ikke noe av pga. SAS sin situasjon. Nå er produsenten, Bigaconcept, lukket og butikkene i Norge stengt. Så jeg må ut på markedet å finne noen nye badforhandlere ser det ut som. Jaja, det kan bli artig å kikke litt rundt og få noen nye ideer.
Ha en fin dag.

God ettermiddag fra MS UTSIRA. Den neste timen tilbringes på bøljan blå til norges utkant, Utsira.
Ha en flott lørdag alle sammen :-)

God ettermiddag fra MS UTSIRA. Den neste timen tilbringes på bøljan blå til norges utkant, Utsira.
Ha en flott lørdag alle sammen :-)

Stili : ) Var på bøljan blå i halve sommer, og rekte til slutt inn til Egersund :D

. Det blir nesten 100 daler på to dager - ikke verst for en 13-åring!
Også i USA da!

Noe kjølig - ca 22 C - og småregn i Chapel Hill i dag. Noen timer tilbrakt på Starbucks over skolebøkene i formiddag - nå venter Wallstreet Journal og dagens første GT. (NC er jo nesten Norge med statsmonopol på spritsalg - og makssalg på 8 liter sprit om gangen - men nå har man ihvertfall funnet ut av det!).

Ha en god lørdagskveld!

Back