God Lørdagsmorgen!

Tertit54

Scanflyer Green and white
Medlem
God Lørdagsmorgen!

2 dager med overtid er i gang og det er hyggelig med litt ekstra inntekt noen ganger. Greie flyforhold på GEN i dag men mye flow sørover som vanlig på en helg. Mulighet for LVP(Low visibility Procedyre) i løpet av dagen og KE kommer fra VIE i 12 tiden, som som er svært uvanlig på en Lørdag.

Re: God Lørdagsmorgen!

Glad morgen! I dag kommer det til å gå med en lårhals heller 100 i hovedstaden - det er glatt ute!!! Nå skal jeg med nevøen på bandykamp før det blir en tur innom IKEA for å handle inn til ukens show. Ha en bedre lørdag....

God morgen fra Sogn. I dag blir det en tur på hytta (2 meter snø) og i morgen blir det en tur til Hemsedal. Kjøpte nytt komplett slalomutstyr i går, så det må jo testes. Dessverre har temperaturen vært over null det siste døgnet, så jeg tviler på at føret er det beste.
I kveld får man se om man finner en ok flaske vin i kjelleren.
God helg!!

God Morgen fra Trondheim. I min del av byen er det null snø (litt is), plussgrader, noen få skyer og vindstille. Her blir det å sitte inne for å pleie en sår hals.

God morgen fra Ørestaden. Her skinner solen og byggningsarbeiderene her fri idag. Planen for dagen er å få tatt en tur innom skolen for å se om jeg får gjort litt arbeid. Ellers bli det en rolig kveld da det ble mer enn nok igår;) Ha en fin dag.

Tilleggelse: Definitivt en rolig kveld idag. Har aldri opplevd maken til fylleangst som idag. Sitter her både paranoid og små nevrotisk....ikke noe kult i det hele tatt

Last edited:

Hehe, god fin dag, hyggelig å se at finværet tar seg en titt innom oss. Vi har vel savnet den.

God morgen fra Stavanger, her er det grått, men det er i det minste opphold.

Planene for i dag er i stille opp i et barneselskap og ellers blir det bare schløving.... ;)

Ha en fin dag forumister :)

God formiddag. Gamlebyen kan melde om 6,5 grader, akkurat passe februar-temeperatur. I dag skal det vaskes gulv, kjøpes vin og stekes biff. Hva ellers skulle man gjøre på en lørdag?

glad lørdag fra Asker - kikker ut av kjøkkenvinduet, og ser at veien utenfor her har fått finere is enn Vikingskipet! Etter en liten kamp med Prinsessen som nekter å ha på seg strømpebukse eller bukser i dag, har freden senket seg over heimen igjen. Det er T minus 19 dager, og Lillebror ser ikke ut til å ha hastverk med å komme seg ut.

I løpet av helgen må Velets regnskap for 2007 føres ferdig og sjekkes - å som jeg gleder meg... og så er det jo marsdag i morgen, gutta!

G'morgen fra Alpharetta, hvor det er en fin dag med t-skjorte temperaturer paa vei.

Frokosten er inntatt, om en halvtime er det Everton-Reading paa idiotboksen og resten av dagen er aapen.

Ha en fredfylt dag!

God ettermiddag, her er det frihelg (endelig) og snuppa er på helgetur hos farmor.
Så i da sov vi til 9. Før en liten bytur med lunch på "sjakk matt" og en tur innom IKEA.

I kveld blir det litt god mat med god drikke til, og kanskje en god film. Og enda bedre vi har fri i morgen og, så da kan vi sove lenge i morgen også....

GOD HELG

S

Ja, her blir det verken god mat, god drikke eller god film.. ikke kan jeg sove lenge i morgen heller. Ei real møkkahelg med 4:30 jobbing Fredag, Lørdag, Søndag, Mandag - "The weekend from Hell!"

God helg til de som måtte ha det.

Jøss! Langt på dag allerede og butikkrunden er unnagjort. En tur på Smart Club og kjøpte en kasse med San Pellegrino (verdens beste mineralvann, italiensk selvfølgelig;)). 15 0,75-liters flasker for 169.- kroner. Bare en uke igjen med mikrobølgemat. Fant en meksikansk rett i en ny serie fra Fjordland som skal testes. I kjøleren står en Weltenburger Asam Bock. Tysklands eldste klosterbryggeri og et flott sted langs Donau. Og det var alt for idag!

...og påskemarsipanen er lagt ut for salg i butikker og kiosker!!!

God kveld fra Bergen. Denne helgen er en del av familien på besøk og i dag var det tur på Akvariet med barna som stod for tur. Det var veldig vellykket! Snart håper jeg det roer seg slik at jeg kan ta meg en øl...

Ha en fin kveld!

Back