• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdagsmorgen!

Bergern

ScanFlyer Dusty
God lørdagsmorgen!

Mornings fra flybussekspressen. Venezia står på programmet for dagen. Rett rundt null og griseglatt her litt vest, så det forventes noe mildere værtype om noen timer.
Ha en lun helg folkens!

Re: God lørdagsmorgen!

God Fredagskveld fra Las Vegas!

Enda noen timer til lørdag her, byen som aldri sover skuffer ikke og leverer som vanlig varene. KVeldens underholdning var selveste Britney, og for å være ærlig så leverte hun ( godt hjulpet av en arme dansere, litt playback og et stort sceneshow).

Ha en fin og avslappende helg!

10930145_10152596245707821_2845339672532871999_n.jpg

Good morning from Oslo north - det had vert minus grader denne matt - set at graset er frosset.

Vi for følge med hva som skjer videre med streiken i DY - får se om Kjos leier inn mannskap for å kjøre fult løp. Ha en god helg.

Jan

Etter gårsdagens streik ble det hotell på OSL og ombooking via ARL. Nå skal jeg snart boarde LO454 på klasse Y. Spent på hva som møter meg. LOT har jeg aldri flydd med.

God lørdags formiddag fra Snillfjorden!!:)

Her er dagens lille butikkrunde unnagjort og husarbeid står for døren før det blir pizza og 3-mil i VM på TV sammen med familien, det kan en kalle en grei lørdag. Været er dog brukbart også, skyet og ca 2+.
Hadde en heller grei fredag i går, hadde et lass av oversjøiske flights, notert og alt....så får den nye pc'en det for seg at den vil ha en update og slår seg av automatisk og kjører oppdateringer...medfølgende at 7 timers skrivejobb ble tapt, deriblant en sjelden LH490. :( Jaja, de travle fredagene kommer det flere av.

Ønsker ALLE forumister og #avgeeks en topp dag!!:D

Jaja ... streik meg her og streik meg der .... selv sitter jeg her og jobber og håper på en noenlunde fredelig dag.

Solen er oppe og tempen er over null så da er det håp om at resten av sneen forsvinner. Gotta love global warming ...

Var faktisk merkbart mindre folk i butikken den tiden tremila holdt på, som jo betyr at de alle var der før og etter. Jaja, bare 2t igjen før helg

God ettermiddag fra Sandaker. Et godt stykke lufttørket entrecote fra Strøm-Larsen er rekvirert og 30 mil i overraskende bra forhold i Marka er unnagjort. Bart her nede men skulle ikke langt opp før det er vinter. Ha en fin dag

God ettermiddag fra Sandaker. Et godt stykke lufttørket entrecote fra Strøm-Larsen er rekvirert og 30 mil i overraskende bra forhold i Marka er unnagjort. Bart her nede men skulle ikke langt opp før det er vinter. Ha en fin dag

30 mil. Det er langt nok det. :stir

God ettermiddag fra CPH. Er nok en del som ikke har så god ettermiddag. Køen her til transfersenteret er formidabel. Ser ut som begge mine alternative flighter går som planlagt så da kan jeg avbestille den ene flex-billetten jeg hadde som forsikring i dag og frigjøre et sete til noen som trenger det.

God lørdag fra Panama. God og solbrent er innsjekking for retur nå gjennomført. Planen nå er bare å sløve og komme meg opp til takbassenget etterhvert. Solen er bare litt vel kraftig midt på dagen.

Back