• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdags (?) morgen

BSSW

Browncoat
God lørdags (?) morgen

God morgen fra BCN, her er man tiiiiidlig oppe for å rekke første flight til MUC, før turen går videre til ATH.
Tror jeg kommer til å trenge en ferie fra "ferien" :p
Trøtt som F...

Nevnte jeg at jeg er trøtt? *Ser opp* ... Ja, tydeligvis...

Ha en fin dag forumister :)

Re: God lørdags (?) morgen

Skal si du er ute å farter BSSW. Kommer det trip-rapport?

God morgen fra Forus. Her kjenner man at det begynner å sige på. Fortsatt to og en halv time igjen av nattevakten før man kan luske ut døra og bevege seg hjemover mot loppekassa.

Været? Ikke noe å skrive om.

Mornings fra Oslo. Her er det Holmenkollen Skimaraton som står for tur, som med sine 53km strengt tatt ikke er en maraton. Blir nok først 3,5 mil med godt driv og god stemning, før man avslutter med de siste 2 milene med smerte og ømme muskler. Det blir garantert å holde seg i sofaen i kveld. Ha en fin dag

God morgon fra Jakarta. Litt småsliten etter (bare) 4 dagers flygning. Heldigvis ikke så lange turer å fly de 2 siste dager av jobbperioden. Håper det blir et par dager fri før nye 6 dager ;) Blir å sove I Padang I natt som er ny destinasjon for meg. Ellers intet nytt å rapportere fra denne kant av verden. Håper at du har kost deg I Barcelona Olav. Deler hus med en kar fra BCN.

God morgen ! Er i godt i gang med å lese ni riksaviser. Deretter blir det en del radio- og tv-sendinger utover dagen. Til gjengjeld har jeg en del fridager til uka. God lørdag !

God morgen fra Oslo..
Fått gnidd søvnen ut av øya, og kommet igang med dagen.. Ikke så mye som skjer denne lørdagen, blir vel mest tv-titting regner jeg med..
Men en tur på butikken må gjennomføres i løpet av dagen likevel..

Ha en god lørdag alle sammen... :)

God morgen fra Råholt. Håper det blir klarvær idag for da blir det contrail spotting med teleskopet idag.

God morgen fra Harstad som har noen små blå og lett skydekke. Egg og bacon med tomatbønner er fortært, oppvaskmaskinen i gang sammen med en maskin klær. Greit å få unna litt selv om det er helg.

Dagen skal brukes til å koble sammen kabler på et midlertidig kontor vi skal ha i en måned. Så får man se om resultatet blir vellykket. Litt sketisk ;)

God morgon frå Trondheim!

Dagen er i gong, og diverse ærrender skal utførast :) Kvelden skal by på indisk, så då er det litt forarbeid for å få marinert korrekt, så før handlerunden, blir det vel ein runde på kjøkkenet.

No er det litt forum og kaffi før det braker laus ;)

Ha ein fin dag alle saman!

Måtte tidlig opp i dag på tross av jobbing til langt på natt. Mor er sendt ut, så nå har vi gutte-dag hjemme med TV, WII og internett. Deilig. Ingen som maser, hehe!

Snart blir det vel en tur på butikken, og så satser jeg på en bedre biff i aften!

BF:cool2

God formiddag. Tilbake fra Saint Exupéry Airport etter en kort natt på hotell. Koffein er til tider en svært god ting...

God lørdag middag. Dagen startede med at fruen kom hjem fra NYC lidt før tid. De havde kraftig medvind i nat - derfor en flyvetid på kun 6:35 fra EWR til CPH.

Nu er junior leveret til fødselsdags-kalas og fruen sover - hvilket betyder ro og fred de næste par timer :)

Sidder ellers lige og planlægger det sidste ifm. morgendagens afrejse til AMS. Vi får fornøjelsen af en MD80 på SK1549 i morgen eftermiddag. Hjemturen tirsdag er med A321 på SK552. To af mine favorit flytyper på shorthaul. Venter nu blot på at SAS åbner online check-in, så vi forhåbenligt kan få A+C-sæder langt fremme i MD'en...

God lørdag til alle :)

God formiddag fra Trondheim :)

Blåsevær her idag, blir en liten tur til byen for et kafe-besøk, ellers bare rolig. Glad jeg ikke skal lande på Værnes idag :D

Ha en flott lørdag folks :lol: :lol: :lol:

God morgon!

En lugn helg innan nästa vecka drar igång. Då blir det CPH (Må-ti) Cruise med jobbet (On-to) och CPH (fr). Det är härligt att jobba! ;)

Nu skall jag ta mig ut på en längre prommenad, ha en flott dag forumister.

God formiddag fra Nannestad.
Har en sløv dag i godstolen før jobb i morra. OSL-FRA-OSL-CPH. Så til IAD mandag.
Ha en flott helg alle sammen.

Skal si du er ute å farter BSSW. Kommer det trip-rapport?

Været? Ikke noe å skrive om.

Ute på MR ;) Og har nå ankommet ATH ;)
Har M&M sølvkort ut året, og driver med å fornye det.

TR kommer (håper jeg), men må bare komme med de 2 foregående turene først :p

Jeg kan skrive hjem om været :p
BCN: Sol, 13 grader igår
ATH: Sol, 11 grader idag

Bedre enn det det er hjemme :p

Ha en fortsatt fin dag forumister :)

Ble sovemorgen i dag, gitt! Snart sen lunsj, og så litt indretjeneste og sløving. Ikke på jobb før på tirsdag.
Ha en fin dag.

God formiddag fra sorkysten av Gran Canaria. 23 grader og stekende sol. Det er snart paa tide aa finne en pub for aa faa med seg engelsk fotball. Begynner aa bli vel varmt i solen...:cool:

Back