God lørdags morgen

Re: God lørdags morgen

Ny flytype (E195) og nytt selskap, selv om selskapet kanskje i praksis er som LH å regne (Augsburg). )

Vi har vel ikke fått noen TripReports på det selskapet ennå? ;) Skal fly med dem 13. oktober. Ironisk nok på vei hjem fra Brasil.

Vi har vel ikke fått noen TripReports på det selskapet ennå? ;) Skal fly med dem 13. oktober. Ironisk nok på vei hjem fra Brasil.

Får se hva jeg føler for....:) Er ikke akkurat noen stor trip reporter, men Embraer er jo flotte fly så kanskje jeg blir inspirert.;)

Det er det i hvertfall her! Nok en feiring på jobben fra kl 14 og utover. Ble overrasket over at Nesøya-ekspressen gikk så sent på kvelden når jeg skulle hjem, da fant jeg ut at klokken bare var 17 og slett ikke sent på kvelden....

Det kan jo alltid være lurt å ta fylle litt tidlig på ettermiddagen! Men du var vel ikke så "smart" at du sluttet å drikke da du kom hjem........?:cool:

Jaja! Det er i det minste selvforskyldt!;)

BF:cool2

G'morgen fra Alpharetta, hvor solen skinner. Akkurat dyttet kone og barn ut døra og nå venter Birmingham-Spurs og ManU-Arsenal. Våger vi en liten Shiner allerede nå?
beer.gif
^_^

God morgen fra Calgary. Ser ut som det blir nok en fin og varm dag som hele uka har vært. Planene for dagen er vel praktiske greier tenker jeg. Kjøpe canadiske mobiler, melde oss inn i recreation senteret, kjøpe månedskort hos Calgary Transit osv, osv.

Ha en fortsatt fin dag :)

God morgen frAA AAmerikAAns FlAAgship Lounge på O'HAAre.

Her er'e godt utvalg av fast (fruktsalat, bagles, steke-selv-vafler og div annet snacks) og flytende (øl, brennevin, kaffe, juice osv.) føde. Eneste negative er litt dårlig utsikt, ser nesa på en MD her jeg sitter samt glimt av fly som taxer forbi. Blir nok en liten runde for å kikke litt med fotoapparatet før boarding. Blir MD til det store eplet om litt over en time. BA står for resten av turen østover. Ha en fin lørdag!

Yes! Seier til både Enga og Liverpool i ettermiddag:YES....da gjennstår det bare at United taper og det vil bli en svært hyggelig kveld:D:spin

God morgen fra Portland....hvor det ogsaa er nydelig vaer...men med svigerfar akkurat hjemme fra sykehuset etter et hjerteinfarkt og svigermor ogsaa ute med sykdom, blir det en travel weekend.

God kveld fra Tananger,
Her går vestlandsfanden berserk øyeblikket. Det blåser og regner som om det var midtvinters.
Dagens øvelse med å stå på valgkamp stand er ferdig . Det gikk greit mellom de verste bygene.
Nå er det tid for en bedre middag med utsøkt innkjøpt i Provence og kos forøvrig.
Ha en fortsatt fin helg alle forumister.

Da var aftenens biff og rødvin inntatt! Nu er barna i seng, tv'en på, internett på plass og øl i glasset! Jajajaja! Komiprisen neste!!

BF:cool2

Thomas Cooks Havana Club Barrel Proof hentes fram her... En liters blå flaske. Får vel nøye meg med halve.

Da har man karret seg til New York og inn i Terrasse-loungens middagsavdeling på EWR. Litt salat og en nydelig tomatsuppe mens man kommer ajour på forumet. Ja, vin er på bordet også. Ha en fin lørdagskveld/natt/whatever. :cheers:

Attachments

• 29082009427.jpg
    29082009427.jpg
    73.3 KB · Views: 41
Back