God lørdags morgen

mikro

A330
Medlem
God lørdags morgen

God morgen fra Asker. Her er det varmere enn det har vært i hele uka. :cool: Blir sykkeltur og en tur på noen el-butikker i dag. Ha en fin lørdag alle sammen. :)

Re: God lørdags morgen

God morgen fra København. I livet etter å ha gjennoppstått fra de døde, ihvertfall virker det sånn etter 12+ timer med søvn. Blir en liten tur på lesesalen før jeg regner med at det blir en bytur ikveld. Ha en fin dag

Go lørdag formiddag fra Jessheim. Fyllesjuk i dag etter bransjetreffet på tempest i går, blir en rolig dag i dag kjenner jeg. Kanskje man skulle drista seg en tur bort på en av vollene i dag.. Får se hva dagen bringer.. Ha en fortreffelig dag alle sammen!

G'morgen fra solfylte Alpharetta. Her skal det gjennomfoeres litt arbeid rundt huset foer turen gaar opp til Dahlonega hvor et par eiendommer skal besiktiges.

Derfor faar jeg desverre ikke sett Stabaek-RBK, men det blir vel muligens et par slike paa Nadderud i dag?

Attachments

• pondus_italiensk.jpg
    pondus_italiensk.jpg
    158.5 KB · Views: 0

God ettermiddag.
Nettopp ferdig med lørdagsvasken......PUH....... Nå skal det bli godt med en pils---vel fortjent !!!!

I motsetning til MOW får jeg sett kampen :colgate: og som nevnt tidligere blir det mange skuffede bæringer på onkel blaa i kveld.....MOHAAHAAHAA *djevelsk latter*

Ha en fortreffelig lørdag :cheers:

God ettermiddag... Da var vi tilbake i gamlelandet igjen...og det føles veldig bra! Har hatt en veldig fin reise - opplevd utrolig mye og det har kommet store endringer i hvilke selskaper jeg liker og kanskje ikke minst IKKE er så imponert over...

Nå skal det pakkes ut, vaskes og forhåpentligvis skal jeg holdes våken så lenge som mulig...

Originally posted by LN-FHU

I motsetning til MOW får jeg sett kampen :colgate:

Ha en fortreffelig lørdag :cheers:

Det ble jo det, da ... og stemningen staar nok fortsatt i taket paa OB, tenker jeg!!! :colgate: :nor :colgate: :nor :colgate: :USA

Bra seier for Bærumsgutta i dag! :clap

En liten nedtur for MOW at Man U snubla og slapp Chelsea farlig nær innpå seg dersom de vinner i morgen.. Litt spenning gjør ikke noe

Back