God lørdags morgen
Våknet tidlig selv om det er lørdag og fridag. Sier bare god helg til dere alle på flyprat.no
Våknet tidlig selv om det er lørdag og fridag. Sier bare god helg til dere alle på flyprat.no
Fikk hele sovekupéen for meg selv og har hatt en god natt og behagelig rundtur:
!
God lørdag morgen!
Nettopp ankommet Oslo med nattoget fra Trondheim. Slet litt med å finne det på nettet fordi det nå er SJ NORD som opererer det. Vognene var fremdeles de kjente røde sovevognene til NSB. Riktignok ingen Rovos Rail dette, men de holder likevel god standard så ingenting å utsette på dette. Fikk hele sovekupéen for meg selv og har hatt en god natt og behagelig rundtur:
OSL-BGO-TRD-OSL med Bergensbanen- Hurtigruten-Dovrebanen. Da holder det med Norgesferie for meg på en stund.
Ha en fin lørdag!
Får man ikke alltid hele for seg selv?
Sist jeg reiste natttog med SJ mellom Stockholm-Oslo grunnet flystreik, måtte vi dele. Det kjentes litt som å være tilbake i militære.
.........før eller etter lunsjen på Strand Restaurant.
Ah ... vokste opp to hager bortenfor.Ikke få halvlitere som ble inntatt på uteserveringen der mens man så på flytrafikken.
![]()
Vel, det blir lenge til vi skal tilbake. Men de leverte så dårlig at vi fikk 20% rabatt, da de selv erkjente det. Men det var lenge å vente for å bli servert middels mat
Du får dra på Sjøengen neste gang siden du driver og tester lokale steder.:lol:Vel, det blir lenge til vi skal tilbake. Men de leverte så dårlig at vi fikk 20% rabatt, da de selv erkjente det. Men det var lenge å vente for å bli servert middels mat
23 år er jo forferdelig. Håper du fikk en ok lørdag likevel. Kondolerer.Man får alltid hele sovekupeen for seg selv i Norge. Ikke mulig å kun kjøpe enkeltsenger!
God lørdag, her har man fått rydda litt ting. Men den kunne vært bedre - for fikk i går beskjed om at en bekjent i går hadde gått bort kun 23 år gammel, brått og uventet.Jaja må iallfall handle litt tenker jeg.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.