God lørdags morgen

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God lørdags morgen

Her har man vært oppe skummelt tidlig, til lørdag å være. Årsaken er årets guttetur til London. Straks bærer det ned til Flytoget og deretter SAS-kantina på OSL.

En strålende dag ønskes alle.

Re: God lørdags morgen

God morgon fra OSL. Hurraturen blir hjem til bingen etter nattvakten. To 12-timere igjen så er denne helgen endelig over.

Ha en strålende dag flyvenner

En ikke fullt så god morgen fra AMS, hvor man har prestert å misse flyet til Oslo med et par minutter (flaut? ja.)

En blåkledd en var heldigvis i godt humør og ga meg standby på neste avgang free of charge etter først å ha skjelt meg ut (ordet disaster ble nevnt) og snakka om minst 400 EUR for en ny billett.

Så da er det bare å satse på at man kommer seg med 10.20-avgangen, KLM selger fortsatt billetter til avgangen online så det kan umulig være så fullt :-)

God helg!

Mornings fra London. Det blir mye shopping, samt wining and dining i dag.

Bra turned med SAS i gåt, selv om jeg savnet Champagnen. Men servicen var bra, maten smakte bra og de på economy fikk beskjed om å bruke dassen bak. Så selv om RCN mangler gardin så slapp man dotrekkere :)

Morn fra Hilton Dublin, gårsdagen var knall med mye tid i Guiness og Temple Bar f. eks, disse Irerne kan virkelig dette med jul! I dag blir man slept med på sighseeing rundt her av søster, satser på at hun tar hensyn til tørsten sånn etterhvert.

Tempen kan jeg heller ikke klage på med tanke på hva som finnes der hjemme :)

Bra turned med SAS i gåt, selv om jeg savnet Champagnen. Men servicen var bra, maten smakte bra og de på economy fikk beskjed om å bruke dassen bak. Så selv om RCN mangler gardin så slapp man dotrekkere :)

Angående dette med dass..utrolig hvordan enkelte faktisk oppfører seg! På flighten min i går fikk folk stadig beskjed om å benytte dassen bak, allikevel dukker det opp idioter i ny og ne som også benytter seg av nabosetet mitt mens jeg spiser. Business skuffet hvertfall ikke og man gleder seg til morgendagens hjemreise via ARN :)

Ha en topp dag folkens, og pass dere for den livsfarlige edrueligheten som lurer bak hvert hjørne!

God morgen fra rett vest (for Ullern)!
En nattvakt unnagjort, four to go. FB gjør nettene til et mareritt med alle som må fortelle hvor fint, varmt, morsomt, interessant og lukseriøst de har det på tur i fjernereliggende strøk.
Men å logge av er selvfølgelig fullstendig utelukket; Kan jo ikke gå glipp av hvor fint, varmt, morsomt, interessant og lukseriøst de andre ikke har det på tur til fjernereliggende strøk...
Ha en fin en! Nå skal det soves :)

God dag fra Gamle Oslo. Minus 6 ute, påstås det. Det er duket for indretjeneste, deretter innkjøp av tilbehør til andebryst importer fra Berlin. Noe godt i glasset og innekvelden bør være sikret. En fin hjemmelørdag med fyr på peisen er heller ikke å forakte. Fortsatt god helg!

God formiddag fra det Sørlandske!
Her ble det minimalt med søvn utover dagen etter nattevakten ettersom madammen skulle på jobb og bandittene kjørte den vanlige leksa med "jeg er tørst", "jeg vil se tv", "jeg er ferdig", "jeg er sulten". Så da var det bare å gi opp og stå opp.

Må egentlig fly til HAM med jobb neste mandag. SAS skal ha stive 4167 i turistklasse en vei mandag morgen fra KRS. Latterlig! Vurderer derfor å fly til Berlin en gang i løpet av helga for å gjøre en tur ut av det og spare arbeidsgiver for litt penger. Berlin billett kunne fåes for 1200-1700 kr i går. I dag er alt røket opp i 2900 for eco billett. Dog er Eco Extra 200 kr BILLIGERE. Forstå det den som kan! I dag kan vel ingen klage på "at det er rart at jeg drikker"!? :drunk:

I dag blir det indretjeneste samt tjeneste som shopping assistent (les betalingsassistent) for madammen. Fortsatt en god grunn til å drikke! Kanskje jeg skulle begynne med en gang, så kan jeg jo skylde på at jeg er for full til å kjøre bil! Heeeey! Det var en god ide!!

Jaja! Så får man se hva kvelden vil bringe!

BF:cool2

Hei fra meg i Manchester!

Kan noen forklare hvorfor absolutt alle hoteller på de bristiske øyer har tepper på gulvene?? Et helvete for oss med allergi, og rennende øyner og nese etter kun en av 3 netter... Brum!

Ellers blir det Wigan-QPR om et par timer, før godbiten Man City-Man Utd i morgen!

Fløy via CPH med SAS i går, var A319 i retro-maling som tok oss fint over nordsjøen. Litt morsom at det var parkert på gate ved siden av Thai 747 som også var i retro-livery på CPH i går.. Ble litt nostalgisk når man så de to sammen... Welcome back to the 60`s..

Ha en flott lørdag alle sammen!

Kim

God ettermiddag fra Tasta. Da er man øyestraks ferdig med håndballturnering nr. 5000 for i år. Kjapp handlings på vei hjem, så er de å hive seg ned i kjelleren og leke mer med Bosh og Dewalt.

Ha en fin en forumister. :)

Guten nachmittag aus Frankfurt.
Sitter i den nye SEN loungen og gjør klar litt jobb til uka.
Godt med folk her, men må si at det merkes egentlig ikke. Meget bra har denne loungen blitt!!
Om 1 times tid skal LH 862 ta meg til OSL, og satser på at det foregår uten forsinkelser.
Legger ved et lite stemningsbilde fra Weinachtsmarkt her i Frankfurt. Prost!!

Attachments

• IMG_1649 (Small).JPG
    IMG_1649 (Small).JPG
    79.6 KB · Views: 203

Go lørdag fra Pattaya.
Visum søknaden til fruen er sent og tid booket for innlevering av en bunke papirer i Bangkok til uka.
Etter noen sløve timer med øl på stranda er det vodka tid, før dagens by tur står på programmet.

I dag blir det indretjeneste samt tjeneste som shopping assistent (les betalingsassistent) for madammen. Fortsatt en god grunn til å drikke! Kanskje jeg skulle begynne med en gang, så kan jeg jo skylde på at jeg er for full til å kjøre bil! Heeeey! Det var en god ide!!

Jaja! Så får man se hva kvelden vil bringe!

BF:cool2

Hadde begynt å drikke i det hun nevnte handletur ;)

Ha en god lørdag med masse go drikke :cheers:

Hallois fra Hilton Stockholm.
Tassa byen rundt i hele dag for fanging av julegaver og annet tral.
Temmelig mettet på klesbutikker kan man si..
Må si meg enig med Bizflyer, er det rart man drikker?

God lørdag. Straks avgårde til julebord :drink
Kan jo ikke ha vært tilfeldig at lønna kom før helgen og ikke etter? Blir nok minst et par øl til maten da.

God kveld ønskes :)

Gudd mårning fra vestsørøst! Her har man hatt et par timer med løvblåsing og diverse opprydding etter et par ukers fravær, men nå ligger jeg på sofaen med en kaffekopp og zapper mellom Sunderland-Chel$ki og Arse-nal - West Brom..

Costco står på programmet senere og da blir det også en tur innom den lokale ølpusheren for påfylling av growler'ene tenker jeg ..

God kveld fra Oslo. Indisk til middagen idag, sammen med et par øl av typen flygende hund, som kjøkkengulvet også har fått smake en flaske av. Resten er mine

God aften fra Kristiansand. I påvente av kommende (på søndag) snøfall ble det i dag en god del landingsrunder i LN-ACU i strålende vintervær (040 4kt CAVOC M10/M12) før turen gikk videre til Obs! og hjem til husvask :) Nå er det kveld med håndball, kjøtt og ukrainsk (!!!) rødvin :-) God helg alle sammen! :-)

Back