God lørdags morgen fra Stavanger!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God lørdags morgen fra Stavanger!

God morgen eller god natt alt etter hvor enn du er i verden.

Nok et skift er over, og det er snart på tide og finne loppekassen. Men først blir det en halvliter og litt skumlesing av forum!

Ha en strålende lørdag forumister! :)

God lørdags morgen fra stand 122 HEL.
Veldig fint med WIFI på remote stands i HEL. Da kan man få kikket litt på forumet på lang turnaround.

52cbcde3-7608-b4a7.jpg

Re: God lørdags morgen fra Stavanger!

God morgen fra en vintermorgen på Jessheim...

Kaffen er varm og scanneren putrer og går.
Ser litt på avganger her fra stuevinduet.

LN-RPZ har akkurat tatt av som SK835 til Paris fra 01L, fulgt av :
LN-NOB som DY1302 til Gatwick,
LN-KKN som DY1086 til Palanga,
G-EUUA som BA761 til Heathrow

Og der landet LN-KKR etter å ha 'vært' DY233 fra Harstad et par timer...
osv osv :)

God morgen fra Rica Beeerrrgen Hotel. Her har det vært en sinnsykt kort natt. Men man har da sovet litt. Nå skal man teste ut det som sies å være vestlandets beste hotellfrokost, før man stikker ut for å prøve å se litt av byen i dagslys.

God morgen fra Trondheim! Her er det fremdeles vinter. I dag bærer det ut på bygda (Rennebu) for å se sønnen spille i korpskonkurranse. Bra at bilen er skodd med gode vinterdekk. Ha en flott lørdag :)

God morgen fra Oslo. Strålende sol, men kjølig. Et vennepar av dama kommer til middag i kveld og tenkte prøve meg på andebryst til hovedrett, som skal skylles ned med en Barolo.....Kongekrabbe og en tørr Riesling til forrett. Men før det så må det ryddes og vaskes i heimen. Ha en fin dag

Godmorgen fra Malmö...

Her er drengene alene hjemme, mens fruen er på job. Vi startede dagen med tegnefilm og et godt morgenmåltid med varmt brød og kogte æg - skønt.

Nu er junior gået på rummet for at høre historier, så far har ro til lidt tid på forum.

Fruen lander forhåbenligt på tid i eftermiddag og så er der ellers familiefest i aften.

God dag til alle...

God morgen fra Oslo. Strålende sol, men kjølig. Et vennepar av dama kommer til middag i kveld og tenkte prøve meg på andebryst til hovedrett, som skal skylles ned med en Barolo.....Kongekrabbe og en tørr Riesling til forrett. Men før det så må det ryddes og vaskes i heimen. Ha en fin dag

Kongekrabbe og and. Funker bra som meny.
Husk å lage noen snitt i skinnet på anda før steking, så blir det bra:)
Kongekrabbe kan fort bli litt tørt ved overdreven varmebehanfling, men dette vet du sikkert:) For guds skyld; ikke fall for fristelsen til å kline på noe industriprodusert grill/urtesmør! Blir altfor salt.

God dag frå Trondheim!

Regn og ruskevær. Snøen som falt i (for)gårs, er snart borte. Akk ja, kommer nok ny. Tur til byen straks, for diverse innkjøp, så tar eg dagen derifrå ;)

Ha ein fin dag alle saman!

G'morgen fra Alpharetta. Her er man tidlig i gang ettersom guttungen skal doemme et par kamper paa morran. Og snart begynner Evertom-Spurs ogsaa .. Slik gaar dagene ..

Fløy forøvrig LN-TEX i sommer. Det var en spesiell opplevelse:-) Maskinen har omtrent samme balanse som en tømmerstokk på vann. Litt utslag på stikkea gir følelesen av å "velte". LN-TEX er Harvard, for de som lurer.
Dette hører kansje ikke hjemme i god morgen tråden, men ok. Bilder blir lastet opp senere i rett fora.

God ettermiddag fra Kristianby.

Her har man endelig fått sovet ut litt etter å ha jobbet natteragnler. Nå litt fred og ro i huset med tv og pc før man skal hente jr hos de gamle.

Flirer litt når jeg ser diverse nettaviser i dag. Det er jo TV-innsamlingsaksjon i morgen, og jeg kan ikke unngå å tenke på hva eventuelle danske lesere må tenke når de ser de store oppslagene hvor man søker etter bøssebærere. Kanskje de tror det er en egen sport i Norge, hehe?

Her er planen at Reisekamerat T kommer på besøk i aften og at biff og raudvin skal stå på menyen. Blir sikkert ikke feil det.

Ha en fin lørdag, evlybloddy!

BF:cool2

God ettermiddag fra San Diego. Her er man noe saa spesielt som barnevakt for en 4 og 6 aaring I dag... Venner av damen er paa fotogig, kun 4 timer og 29 minutter igjen foer denne taalmodighetsproeven er over og man kan ta seg ett par stive

God kombinasjon!:up: Her får tanninene i Barolo'en fett å bryne seg mot. Årgang og produsent, takk!

Suoi 2005. Vet den kan (bør?) ligge noen år til, men kjente ikke gjestene godt nok til å vite på forhånd om jeg skulle gi dem 2004 årgangen som jeg kun har 2 flasker igjen av. Dog så tror jeg de er verdige god vin ved en annen anledning.

Fikk en Tommasi, Valpolicella Classico Superiore Ripasso 2008 som takkegave, så hvem vet neste gang

Som vin til etter maten (og til sjokoladefondanten) ble det Pesquera, Crianza 2006 (skal jeg innom Spania synes jeg Ribera del Duero gir mer for pengene enn diverse overekete Riojaer)

Back