God morgen fra Lillestrøm. Her drikkes det kaffe før SAS om litt skal fly oss til Bergen med en A320 NEO. Kan jeg håpe på SE-RUA med nytt livery? Har kun sett SAS i nytt livery men aldri fløyet det. Håpe håpe... Ha en fin dag!
Og der var Corona-epedemien over! I hvertfall om man skal tro på avisene. Så digg!
Uansett god morgen fra Mjøndalen, stille og rolig helg i vente. Det er digg, blir nok å gjøre til uka, så godt å få ladet batteriene litt. Ha en riktig flott lørdag!
God morgen fra Lillestrøm. Her drikkes det kaffe før SAS om litt skal fly oss til Bergen med en A320 NEO. Kan jeg håpe på SE-RUA med nytt livery? Har kun sett SAS i nytt livery men aldri fløyet det. Håpe håpe... Ha en fin dag!
Hel fra tåkehavet. Pata Negra og egg var en stor del av frokosten i dag. Nå er det stranden med familien og noen naboer.
Leser i alle avisene om en stakkars idrettsmann som har klusset det til.. han skal være meget glad han ikke er finansmann eller Høyre-politiker - da hadde det gått hardt for seg i pressen.
God morgen fra Stavanger. Solen er omsider på vei til å bryte igjennom og det blir en bra dag. Er akkurat ferdig med sen frokost sammen med avkom. Nå litt avslapping så blir det trimm litt senere.
Ha en flott lørdag
Mornings fra Hvalstad. Her har vi alt rukket plassere også den yngste arvingen hos de gamle og vært på Kolsås Hagesenter og fylt opp bilen med planter. Nå må det derfor graves hull til disse. Middagsfest hos noen venner i kveld, men ikke helt umulig det trengs en strekk på sofaen før det. Ha en fin dag
G’mårgen .. Vått og varmt .. ventes både våtere og varmere utover dagen. Første høsttegnet er vel når nattetemperaturen dupper under 20. Det er spådd 19 den neste uka, så det begynner å hjelpe muligens ...
Nabofylket har nå 845 skoleelever i karantene. Pluss 42 lærere.
To ferieuker over og jeg har ikke gått idiot ennå. Tror jeg.
Ellers fikk jeg med meg denne frekke rakkeren til fjells fra RaW Økern. Kun 130k på telleren, elektrisk vindusheis på BEGGE fordørene, fjernstyrt åpne/lås bilen-system rett fra nøkkelen og et sporty utseende takket være de raffe hjulkapslene. Her er det rett og slett ikke spart på noen ting. Bortsett fra DAB-radio, da.