Originally posted by Bizflyer
........ Jægermeister og Christiansand Bryggeri pils!
Hvem sa at alkohol og jobb ikke går godt sammen???:YES
BF:cool2
Originally posted by CK
Om noen skulle være på utkikk etter - eller kjenner noen som trenger, en entusiastisk og engasjert siviliøkonom på 32 år med 7 års erfaring fra norsk luftfart, så er det bare gi beskjed.... God lørdag!
Originally posted by Trety
Leit å høre om jobben din, CK, men på en annen side er ikke dette det verste tidspunktet å miste jobben på. Dyktige folk er fryktelig vanskelig å få tak i.
Originally posted by LCH78
Originally posted by CK
Om noen skulle være på utkikk etter - eller kjenner noen som trenger, en entusiastisk og engasjert siviliøkonom på 32 år med 7 års erfaring fra norsk luftfart, så er det bare gi beskjed.... God lørdag!
WF på OSL trenger jo timevikarer da![]()
Originally posted by Someone
........ Jægermeister og Christiansand Bryggeri pils!
Hvem sa at alkohol og jobb ikke går godt sammen???:YES
BF:cool2
Som nyansatt Carlsberg medarbeider må jeg få lov å klage på valget av øl.....![]()
Pøh! Den klagen blir absolutt ikke tatt til etteretning! Dessuten er Tuborg et mye bedre øl en Carlsberg! Bare synd Carlsberg eier Tuborg da! :angry:
BF![]()
Pøh! Den klagen blir absolutt ikke tatt til etteretning! Dessuten er Tuborg et mye bedre øl en Carlsberg! Bare synd Carlsberg eier Tuborg da! :angry:
BF![]()
For å pirke littså eies majoriteten av Carlberg (55% av aksjene og 78% av stemmene) av en stiftelse som består av Ny Carlsberg Fondet, Carlsberg Fondet OG Tuborg Fondet, så det er vel mer riktig å si at de er slått sammen....dessverre er det kun vanlig Tuborg og Carlsberg som selges i Norge for begge merker har endel øl som er enda bedre enn de "vanlige"
BF![]()
For å pirke littså eies majoriteten av Carlberg (55% av aksjene og 78% av stemmene) av en stiftelse som består av Ny Carlsberg Fondet, Carlsberg Fondet OG Tuborg Fondet, så det er vel mer riktig å si at de er slått sammen....dessverre er det kun vanlig Tuborg og Carlsberg som selges i Norge for begge merker har endel øl som er enda bedre enn de "vanlige"
Jeg takker så meget for den oppklaringen! Det gav meg en litt bedre følelse av å vite at Tuborg faktisk eier litt av Carlsberg også! Bare synd at både Tuborg og Carlsberg som selges i Norge er laget på en annen oppskrift enn den orignalen man får i Danmark. Det har vel noe med disse renhetslovene å gjøre, mener jeg å huske.
Hva slags jobb har du fått på Carlsberg da, Someone? Men dine beretninger om at du stadig vekk skal på byen, går jeg ut fra at det er en eller annen form for Prøvesmaker du har fått jobb som? Hvor mange kasser i uka må du egentlig prøvesmake??
BF:lol:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.