God lørdags kveld ;D

Re: God lørdags kveld ;D

Føler nesten at jeg har vært flink i dag: Ble kvitt piggskoene på bilen min, og fikk satt på sommerdekkene (endelig :D )

Nå bedriver jeg lørdagskvelden med noe så spennende som å skifte strenger på gitarene mine, samt teste ut noen polish-produkter på dem.. Min svarte Takamine-gitar ble faktisk som ny i lakken, til tross for at det er første gang den får slik behandling, siden den faktisk var ny, i 2002..

(Og btw: Nikon, Nikon, Nikon :p ;) )

Panasonic, Panasonic, Panasonic!

Kanskje vi skulle flytte denne traaden til flyteknisk? LOL

Sitter og slapper av etter middagen .. hjemmelagde burgere .. naa er paien i ovnen og det blir nok noe godt ildvann ogsaa foer jeg tar kvelden.

Panasonic, Panasonic, Panasonic!

Kanskje vi skulle flytte denne traaden til flyteknisk? LOL

Sitter og slapper av etter middagen .. hjemmelagde burgere .. naa er paien i ovnen og det blir nok noe godt ildvann ogsaa foer jeg tar kvelden.

Feirer du sølvmedaljen? :colgate:

BF:cool2

God kveld fra Kristiansand!
IB6165 er i gang over atlanteren i FS med VATSIM, ETA om 6 timer *Grøss*

Noen som har det... Har aldri fullført en sim-flight på lenger en en halv-annen times tid. SVG-LHR tror jeg det var...

Cruise kan være en kjedelig affære i fsim-sfæren.

Noen som har det... Har aldri fullført en sim-flight på lenger en en halv-annen times tid. SVG-LHR tror jeg det var...

Cruise kan være en kjedelig affære i fsim-sfæren.

Jeg leker innimellom med PMDG sin 737 og cruise er kjedelig, men å drive å herje rundt BGO-HAU-SVG og andre korte strekk i kjente strøk er moro. :)

-A

Back