• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Lørdag!

Polaris

Free Luigi
God Lørdag!

Uansett hva jeg gjør, så er visst min perfekte døgnrytme anlagt mellom 12:00-03:00.... Kan verden tilpasses døgnrytmen min, vær så snill? Mulig jeg hadde fungert som flyver hos West Air Luxembourg, men ellers ser det dårlig ut gitt :lol:

Jaja. Lørdag er godt i gang, jeg duppet av i åttetiden i dag, så jeg har til og med sovet litt før den nye dagen ble ringet inn. Kjeder meg også, derfor får jeg ekstra lov til å lage god morgen tråden nå. Er nemlig ikke trøtt. Noen som har ei bikkje som trenger luftings eller noe? Kan godt renne ut med den nå!

Når jeg en gang kreker meg opp i morgen (kanskje 10-11) skal jeg stikke på universitetas Romsaas og høre på no foredrag om fornybar energi. Hjelpe noen førsteklassinger med litt matte og fysikk, spille brettspill, stikke ut på båltur med en bedre venninne, spille playstation, male en av airfix-modellene, spise, gå på dass et par ga.... nei nå ble det litt for mye info.

Ha en fin Lørdag! :up:

Re: God Lørdag!

Uansett hva jeg gjør, så er visst min perfekte døgnrytme anlagt mellom 12:00-03:00.... Kan verden tilpasses døgnrytmen min, vær så snill? Mulig jeg hadde fungert som flyver hos West Air Luxembourg, men ellers ser det dårlig ut gitt :lol:

Bra jeg ikke er alene ;)

Vær hilset alle forumtroll! I dag går turen til Larvik & Sandefjord. Det er bowling som står på programmet. Vi vant begge disse kampene i fjor, så det bør være muligheter for å ta med seg 4 poeng hjem til Drammen(Spiller for Drammen Tigers). Fortiden ligger vi på 3. plass i Umbroligaen, med noen kamper færre enn de forran oss!

Ha en forrykende dag!

Morn! 1.oktober betyr første dag av hummerfiske så nå er vi klar til å komme oss ut i båten. Etter det venter en runde på jobb før ettermiddagen vies til avslapping. Hæv a gudd one!

Mornings fra Oslo. Tidlig i seng, så resultatet var tidlig opp også. Blir vel en bedre frokost etterhvert. Eller lite på programmet utenom å få trent litt før vi skal i et bursdagsselskap i kveld :cheer: Kanskje jeg også skal avlegge Strøm-Larsen et besøk også? Ha en fin dag

God morgen! Sovnet svært tidlig i går, så man har vært oppe i et par timer allerede. Etter å ha fått en særdeles hyggelig nyhet i går er formen på topp og man ser fremtiden lyst i møte ^_^
I dag blir det å avlegge mine foreldre et besøk, før resten av helgen nok drukner i fotball :)

Ha en fin lørdag!

God morgen, folkens! I dag skal det beises. Det er no herk, ikke fordi beising i seg selv er så ille, men fordi jeg heller vil gjøre andre ting.

Der er jeg også, Polaris:) Nå, som jeg har ordentlig jobb og barn som skal på skolen og sånn, står jeg naturstridig tidlig opp (det trodde jeg aldri skulle skje) og blir derfor fortvilende tidlig trøtt om kvelden (uten at jeg legger meg av den grunn). Men i fritt trav er det 12-3 som gjelder. Riktig bruk av tiden mellom 24 og 3 i ungdommen gjorde at jeg "find my way 'round the fretboard" i dag. :D

Ha en fin lørdag, folkens!

God morgen fra Maura. Frokosten er spist, kofferten er pakket, og straks går ferden mot OSL, og derfra videre på det som skulle ha vært et Tier Point-run til HEL for å skaffe seg BA Gold. Det klarte jeg jo riktignok litt før planen, så da blir det bare en liten helgetur til HEL.

God helg ønskes :)

God morgen fra opphavet til Drøbaksundet, som for tiden har blitt tåkesundet igjen. Normal døgnrytme er igjenopprettet og man er mer enn nok klar for en natt på OSL før OSL-LHR-MAD-ALC med både BA og IB venter imorgen. Påfølgende en uke borte fra alt for å lade batteriene for i vinter! =)

Det eneste som så langt har funnet veien til kofferten er bikkja, etterhvert må hu lempes ut og det nyttige stappes i. Vi får håpe på litt sol etterhvert, ha en fin dag!

God lørdag fra Akersgata. Av og til travelt på jobben, nå er det ekstremt travelt. Får vel fyre opp Nespresso-maskina igjen. Blir nok sittene noen timer uteover. Men så skal jeg hjem til andebryst og en bedre rød. God lørdag !

God formiddag fra Stavanger. Sløv morgen i Stavanger. Har litt indretjeneste på plakaten nå på starten av dagen. Så skal det vel smelles sammen en middag til fruen ut på ettermiddagen. Og i kveld skal vi på konsert med Maria Mena.

God formiddag fra Krsand!

Her har man fått sovet litt utover formiddagen etter nattens jobbing. Dette til tross for bandittenes flere forsøk på å våkne meg fra kl 0830 og utover. Men nå er man oppe i allefall og ser at det er en flott dag utenfor, så man må kanskje komme seg ut en tur.

Planlegger en bedre middag i aften. Går å lurer på laks i form med en bedre hvitvin til. Time will show!

Fortsatt god helg!

BF:cool2

God morgen! Fikk sove lenge til en forandring, herlig var det. Men skjønte lite da 3 av naboene var ute å spikret, å borra og you name it. Viste seg jo at været faktisk var strålende i dag! Herrrrlig :)

Utover kvelden så blir det vell hjem en tur og hente post, før man skal på bryggefest.

Ha en fortreffelig lørdg, folkens!

God formiddag fra Oslo.
Blir straks ut en tur for diverse innkjøp, før benker seg foran tv'n - og lokalderby fra Merseyside. Ønsker alle en fin lørdag.

Snøft, grynt, urk... Morgenstund er tull i grunn.

En nogenlunde vellykket middagsproduksjon for opphavet igår ble i etterkant feiret ettertrykkelig med venner. Det har satt sitt preg på graden av morgenduggfriskhet.

Idag skal jeg ikke så mye. Bare sykle litt og slappe av litt. Ha en fin dag alle sammen, og god tur til Finland Martin.

Hadde egentlig tenkt meg en tur til Burberry på Steen & Strøm idag, men med et tåkelokk som ligger på hustakene, og en rekke med PL-matcher på TV så ble det litt andre prioriteringer.
2 arbeidsdager igjen før langweekend i New York - hurra!

God formiddag...Da er det snart på tide å sette av gårde for en ny runde med jobb etter 11 dager fri :p Ser så morsomt ut med disse kodene så dagen i dag og de neste fire dagene ser det ut til å bli EGKK-LEMG-EGKK, EGKK-EIDW-EGKK-EIDW-EGKK, EGKK-EIDW-EGKK-EIDW-EGKK, EGKK-LEMG-EGKK-standby, EGKK-EIDW-EGKK-EIDW-EGKK. Nok en dag med opp mot 29C og ikke en sky så håper M25 rundt vestsiden av London ikke er parkeringsplass...

Akkurat levert helgens leiebil, en BMW 335i som til og med jeg, med liten bilinteresse, merket at var litt utenom det normale (tror jeg), og riktig artig å kjøre.

Å kjøre den stappfull med flate IKEA-pakker, og IKEA-turen i seg selv, kan ikke kalles like artig.

Ha en god lørdag!

God ettermiddag folkens. Nå har jeg skylt i meg en kanne kaffe og klar for en rask bytur med fruen. Innkjøp av diverse remedier til kalvesteken samt noen fingerbøler med duggfriske små brune må i hus.

God kveld fra Gjelleråsen.

Dagen har gått med til å synge i et bryllup sammen med og for gamle venner, vanvittig stas rett og slett.. Litt rusten i bassen, men det kom seg etter litt oppvarming.
Etter endt synging ble det litt sprudlevann, snitter og småprating med studievenner.

Etter en god times økt på Elixia har jeg fått i meg litt mat og lurer på hva jeg skal finne på for ugang i kveld!

Ha en fortreffelig aften godt folk!

Back