God Lørdag

learjet

oversheriffmester
Medlem
God Lørdag

God morgen

Her startet dagen med smørblid guttunge som ropte på pappa kl 0610. Hipp hurra. Og siden man satt oppe til litt over to i natt så føltes det noe tidlig....

Ja ja, nå er det barnetv tid med begge de små, så får far bruke tiden på litt forum oppdateringer.

Hadde egentlig fått fri i dag, siden jeg holdt kurs i uka som gikk. Men i går ettermiddag kom telefonen fra planning avdelingen om at det var noe sykdom ute og gikk, og om det fantes en mulighet for at jeg kunne ta turen og hjelpe til med litt fly utpå kvelden i dag. $$ er jo et språk vi alle forstår, så da blir det noen timer på OSL i allikevel.

Ønsker alle en trivelig dag

S

Re: God Lørdag

God morgen fra Oslo. Våknet av en eller annen grunn tidlig og utvilt idag. Blir vel litt frokost etterhvert før fattern kommer å henter meg. Kone-/ungdomsbilen skal byttes så skal prøvekjøre en Golf VI 122hk DSG. Deretter hjem for å ta imot folk som kommer å henter diverse ting jeg har solgt på finn.no. Lammecarre på menyen i kveld, så får vel kjøpe inn litt tilbehøv også. Ha en fin dag

God morgen til dere og god natt til meg. Vært på jobb i 15 timer nå og er relativt sliten, men det er jo alltid tid til noen minutter på forumet før man kryper til korset og er klar for ny nattevakt i kveld.

For å gjøre det skikkelig blodharry drar vi til Charlottenberg straks. Pleier å dra til Nordby i Svinesund men prøver noe nytt denne gangen. Med en 17-åring i hus må man nesten ha med seg et trailerlass med mat på hjemturen. Makan til spising på den gutten, godt han går på toppidrettslinjen. Ha ein fortsatt god laurdag, me sjåast.

En tur på Tusenfryd i dag står på planen siden arbeidsgiver hadde noen gratisbilletter. Etter det blir det nok en tur innom Elkjøp/Expert for å sjekke om 55-tommer TV passer i stua ^_^

Ha en fin lørdag!

God morgen fra Cardiff. Hadde en merkelig tur hit i går. Makan til folketomme transportmidler har jeg aldri sett. På LH FRA-LCY var det 14 passasjerer og på DLR til Bank var det godt med sitteplasser, og nesten tomt på Central-line. Deretter var det tog fra Paddington, og der var det nok et maks belegg på 20%. Til og med på stasjonene ved Oxford Street var det nesten folketomt! Det har i hvert fall jeg aldri sett før.

Go formiddag fra Trondheim

Sitter med min nylagede Nespresso i koppen og observerer litjgutten som har fått seg ny uro.Du verden for fascinert han er over litt lyd og blinkende lys,utrolig artig å se :) :)

Kone-/ungdomsbilen skal byttes så skal prøvekjøre en Golf VI 122hk DSG.

Godt valg ;) Hørte jeg GTD kanskje......? :D :D

Åh, det er en sånn sann glede å bestille flybilletter på wideroe.no, i stedet for sas.no! Gjør opplevelsen det lille hakk ekstra deilig. Har lagt inn alle mine flights framover inn i fr24-databasen, så får dere se etter "Polaris" onboard på flyradaren framover ;)

Lørdag. Ferie. Hmm. Rydde hus, kanskje?

God lørdag fra Maura. Ingen større planer, bortsett fra et par fettere som fyller år ca. nå, og skal feires i ettermiddag. Ellers kunne man observerer både SK907 og CO39 fra parkeringsplassene på henholdsvis Kiwi og Mega her i Maura i dag. Sånt fremkaller abstinenser, så en skal ikke se bort i fra at man snart booker seg en "epletur".

Hjemme igjen! Hadde en fortreffelig flight i biz på SK972, hadde ett hyggelig møte med Farmer der.

MD80 CPH-OSL. Må jo si at de gamle Long Beach produktene står seg bra mot dagens høyteknologiske greier....

Last edited:

Godt valg ;) Hørte jeg GTD kanskje......? :D :D

Nja, er begrenset hva gamlefar vil spytte inn i en bil han knapt får brukt selv. Og er heller ikke veldig begeistret for diesel i småbiler, R4 diesel har en noe uharmonisk gange. Men det ser ut til at dagens "konebil", 2001 Golf IV 1,6 nå blir byttet i en Golf VI 1,4 TSI DSG ;)

God Laurdag!
Dagen har gått med til å være sjafør for'a mor som på vei hjem resulterte i at Audien stoppet midt i ett vikekryss, fantastisk artig! Viking ble ringt, assistanse på tur, vips der starta driten og assistanse kansellert!
Nå blir det dusj og på med "finstasen", storbyen with the O venter - det blir Vika kino og "Det akutte mennesket" med Mads Gilbert i aftens.

Og bare for å bygge oppunder Epleabstinensen til Martin - må si jeg ser frem til 14JUN ;)

Sitter og klør i bestillingsfingern jeg og, men må nok vente til siste eksamen er avlagt mandag og tirsdag. Tilbringer helgen ellers med nesa ned i bøkene! Tjohei!

God ettermiddag fra OSL.

Har tilbragt formiddagen på Kjeller, der det har vært fly-in for mikrofly. Hadde noen hyggelige timer sammen med Seabee. Der var det plutselig full utrykning til stripa, men de bråsnudde på rullebanen og forsvant opp til Hellerudsletta for å bistå denne karen.

Håper på en forstsatt rolig ettermiddag/kveld her i kontorstolen.

Ha en flott lørdag.

God morgen fra Florida. Sete 1 A og C om 8 timer så bærer det hjem..

r

Attachments

• IMAG6373.jpg
    IMAG6373.jpg
    79.4 KB · Views: 175
Last edited:

God kveld fra Trondheim, dagen har vært egentlig veldig rolig, bare vært en rask tur i sentrum nå ikveld, og tatt er par pils på Mormors med en kompis! Ellers har været vært meget bra i dag, masse sol og lite skyer :)

Dæven, i Charlottenberg var det skyhøy treskofaktor. Takke seg til Nordby!!!

Puhh ... lang og slitsom dag. Hoytrykksspyling, rydding, raking og ukontrollert kvistbrenning paa 'sommerhuset' til svigernor oppe i 'fjellene' ... Stormen hadde herjet godt der oppe, saa det var en del nedfallsved som maatte kvittes med ..

Etter hjemkomst tok jeg med kona paa en ny middelhavs-restaurant rett borte i veien .. den drives av en iraner, og hovedmaaltidene er kebabs, gyro og lignende. Rimelig og sinnsykt godt. Til dessert - den beste Creme Broulee'n jeg har smakt ..... oh yeah ..... Og naa blir det litt skotsk myrvann ved utepeisen. Life is good!

230126_10150165699156036_554781035_7111510_5215106_n.jpg

Back