God lørdag

LN-VGT

ScanFlyer Blue
God lørdag

-10 på gradestokken i dag. Snart tid for frokost. Så reiser jeg til Geiteryggen.

Ha en god dag forumister :)

Re: God lørdag

God formiddag fra OSL. Kaldt ute men her inne er det varmt og godt. Kaffetrakteren putrer og går jevnt på morgenen. Ellers overtidshelg med terminalmat (Pizza Hut) på menyen i ettermiddag. Litt junk må til sånn rett før jul. Ha en god helg der ute.

God morgen - kaldt og stille ute, godt og varmt inne. Jeg som trodde det skulle ble en lang sovemorgen, men det ble det ikke.

Tror jeg følger oppskriften fra Wikipedia i dag:
Lørdagen inngår i helga, og ses derfor normalt på som en dag for avslapping.

:)

God lørdag! her i Asker er det 9 kuldegrader og jeg gleder meg ikke veldig til å ta på meg piggjoggeskoene og kaste meg ut i vintermorgenen, men det må til! Det er bare å finne frem superundertøy så skal dette gå greit.

Kone og datter sov så lenge at det var bare så vidt de kom seg avgårde på trening. Treåringen og jeg har vært oppe siden kl 7, og mens han har sett på TV2 Junior har jeg blogget litt om Widerøe's nye iPhone app (som er bra!) på http://blogg.scanair.no

God morgen - kaldt og stille ute, godt og varmt inne. Jeg som trodde det skulle ble en lang sovemorgen, men det ble det ikke.

Tror jeg følger oppskriften fra Wikipedia i dag:

:)

Du skall inte tro allt som står på Wiki ;)

Här är det -5 och snö i luften. Examen skall skrivas och middag med goda vänner skall intagas om jag kan ta mig dit. Ha en flott dag!

Forholdsvis friskt og kaldt på Nærsnes i morgentimene. Litt sovemorgen ble det etter EWR-turen. Thanksgiving for en nordmann på snarvisitt i Unaiten er kjeeeeedelig! Alt stengt. Ikke en eneste mulighet til å finne seg en matbit til lunsj i Jersey City. Ikke engang Mac'ern var åpen! Da var det greit med en sandwich som jeg omsider fikk kjøpt i gateområdet før avgang. Den gikk ned på høykant. Da var det ca. 8 timer siden frokost.
Frokost ja! Nå venter egg og pancetta (italiensk form for bacon). Noe innkjøp til helgen står på planene. Ellers en rolig lørdagsettermiddag med noe godt på tallerken og i glass.:drink
Ha en fin dag.

God morgen fra Stavanger!

Da var det å få i seg litt frokost og et par kaffekopper før det er å sette seg i bilen å komme seg på jobb.

På menyen i dag er det MS Forefront med forhåpentligvis en tidlig dessert, komme seg hjem tidlig.

Minus 3-4 grader ute hos meg.

Ha en fin dag forumister! :)

God formiddag fra Bergen. En slitsom uke blir ikke bedre av at jeg nå må sette kursen mot lesesalen. Jaja, i kveld blir det bursdagsfeiring hos et par jenter fra jusen. Blir bra.

Ha en strålende dag folkens!

Last edited:

God morgen fra Oslo..
Da har man endelig våknet fra koma, og klar for å innta litt frokost. Kaldt og friskt ute som det er ute, gjør det lettere å velge at dagen idag skal tilbringes innenfor 4 vegger. Men en liten tur på butikken for å se om vi finner no godt å spise blir det likevel, bra det ikke er mere enn 2 minuttet å gå :)..

Ha en bedre lørdag alle sammen..

God dag fra Bislett. Nettopp tilbake fra en time med squash. Greit å få svettet litt en lørdagsformiddag. Nå blir det å pusle litt hjemme før det i kveld er den årlige jaktmiddagen hos de gamle. Og som i fjor var jaktbyttet heller magert så viltet måtte kjøpes i år også :p Ellers blir det vel å drikke endel god vin og hjelpe fattern med å bli kvitt noe brunt brennevin også :cheers: Ha en fin lørdag

G'moooorgen! Her har det plutselig kommet tassende en kaldfront og vi er plutselig 'velsignet' med et par smaa blaa grader .... Godt jeg fikk gjort ferdig vinterforberedelsene paa farmen til Svigers i gaar.

Hjemme i gaar kveld, og det ble ogsaa en shoppingrunde i Greenville under 'Black Friday' i gaar morges. Opptil flere julepresenter ble innkjoept til en rimelig penge. Slett ikke verst!

Men naa er det kaffe i koppen, og om litt blir det HD-fotball paa 42-tommeren. Life is good!

Trur jeg må ha en fbu_4ever-oversetter med meg i kveld, skal på finere restaurant og feire dag - men jeg skjønner ikke noen av disse fremmedordene for eggerøre og bacon :lol: Ellers blir det sentrumstur i natt for å feire på den faktiske datoen, med min besteveninne :)

ha en flotters dag!

God ettermiddag fra Scandinavian Lounge på CPH. Om ikke lenge skal jeg plassere legemet ombord i SK943 som skal ta meg til Chicago, hvor jeg plutselig fikk en reise i embeds medfør.
Skal se om jeg ikke klarer å skremme løs Tommy777 til en liten øl før jeg vender nesen hjemover igjen neste uke.

God kveld fra Tel Aviv. Fint og varmt vær. Fryser ikke for å si det sånn... Genser og jakka har jeg ikke fått bruk for. I dag har vi ligget på stranda og slappet av og vært en tur på Mc Donald.

Hotellet vårt ligger rett ved finalen til SDV som er en regionalflyplass som minner litt om gode gamle Meigs field i Chicago for de som husker den.

Litt nærmere sentrum har vi god oversikt over innflyvningen til TLV og har observert mange svære fly mellom de høye hotellene.

I morgen skal vi ta turen til Jerusalem. Det gleder vi oss til!

God ettermiddag fra Krsand!

Her ble det sovemorgen etter jobbenatt. Deilig det.
Nå gjøres ovnen klar for ribbesteking. Sandelig tror jeg ikke at det blir en flaske Amarone til det. Noe godt skal man vel unne seg!?

Øl og Jäger er også kjøleskapskaldt. Og blir ikke det kaldt nok er det bare å hive på verandaen.Minus 7 og kuling gjør det vel til nesten 20 effektive blå. Godt man har råd til strømregningen, så man kan ha det varmt innendørs!

men jeg skjønner ikke noen av disse fremmedordene for eggerøre og bacon :lol:

Det heter ikke eggerøre, det heter hønsesleppsrøyrsle!

God helg!

BF:drink

God ettermiddag fra Göteborg. Her krydde det av politi i sentrum, fordi en pub viste en hockeykamp. Hva er det med folk som ser på sport?

Ellers har jeg visst blitt posterboy for OpenStreetMaps krangleavdeling i dagens DN. Jaja. Selv har jeg ikke sett saken, men Someone kunne formidle at jeg ikke kom så verst ut av det.

God lørdag fra Maura.

Ikke gjort stort, annet enn å glo litt på skøyter - ja, er strengt tatt ikke så interresert i skøyter, men hørte et rykte om noen utrolig flotte reklameplakater i Vikingskipet i helgen ;)
Er visstnok Norgespremiere på FedEx-reklame, så en kan jo evt. spekulere om hvorfor de høye herrer i selskapet har valgt å betale for reklameplass i Vikingskipet.

Ble også litt ekstremsport, i form av et besøk på Jessheim Storsenter, som gikk overraskende bra - var ute igjen i løpet av 20 minutter, og hadde fått tak i alt jeg skulle ha. Mesteparten av tiden, skyldtes nok at jeg hadde parkert i motsatt ende av senteret for butikken jeg skulle i.

God lørdag ønskes forumfolket :)

Er visstnok Norgespremiere på FedEx-reklame, så en kan jo evt. spekulere om hvorfor de høye herrer i selskapet har valgt å betale for reklameplass i Vikingskipet.

Nå er ikke jeg noen ekspert heller, men mistenker at denne reklamen er mest ment for det nederlandske publikum. De fleste andre reklamene på Hamer denne helga er ihvertfall for denne gruppa

Nå er ikke jeg noen ekspert heller, men mistenker at denne reklamen er mest ment for det nederlandske publikum. De fleste andre reklamene på Hamer denne helga er ihvertfall for denne gruppa

Godt mulig, men de syntes godt på NRK også ;)

Back