God Lørdag!

Re: God Lørdag!

Då var det jaggu laurdag kveld, og eg har operert som 1.svampoppvridar for 1.flisefugar ;) Det blei rett så bra -så når det har fått tørka opp, kan me starta å bruka golvet for fullt. No er det ein bedre middag med madammen som står på programmet. Ha ein fortsatt flott kveld alle saman! :)

Da sitter jeg på Concourse E og slapper av med en stor Caribou latte. Så langt har alt gått greit. Mye folk over alt, men lite kø både hos TSA og Lufthansa. Derfor ble jeg straffet med en stor kroppsmassasje ved passering. Ikke vet jeg hvorfor det peip - jeg hadde absolutt ingen ting på meg. Belte, sko og alt lommerusk gikk igjennom maskinen. Jaja ...

Kofferten er forskriftmessig merket, så får vi se om Scanair-effekten slår til i morgen.

229c5b31.jpg

God kveld fra Oslo,

6 flasker single malt på bordet og mange gode venner over! Får se hva kvelden bringer, ha en strålende kveld!

Snakket vi ikke om at det hadde passet fint å stenge god morgen trådene sånn en gang etter midnatt?

Nuvel, jeg sitter er og slår ihjel tid på jobb. Innimellom arbeidsoppgavene blir det litt tid til litt flysurfing og...

vroevl!

God aften fra Chicago. Hele dagen har gaatt til aa gaa igjennom titusener av emails ifm Ftawards... Mye interessant. Naa er det John Wayne marathon. Naa starter Hondo. Paa tide med en Hofbrau..

Back