God Lørdag!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God Lørdag!

Da var det lørdag igjen dere.

God lørdag fra Stavanger. Her går det etter hvert mot slutten av den første av tre nattevakter denne helga. Skal bli godt å finne senga. Så blir det å slappe av før man skal hoppe i arbeidsklærne igjen når Dagsrevyen begynner i kveld.

Regnfull hilsen fra Oljehovedstaden!

God morgen fra Malmø.

Junior er vågnet, men er heldigvis i humør til lidt tegnefilm ;)

Fruen lige landet fra NY. Idag besøg hos gode venner til mad og vin. Mon ikke den hjembragte cheesecake fra NY bliver et hit :)

God dag til alle...

Re: God Lørdag!

God lørdag fra Gamle Oslo. Tidlig oppe før storinnrykk av gjester. De kan vente seg mojito ved ankomst, utmerket og sterk bacalao og en eller annen dessert basert på bær. Tre ulike portugisiske viner til maten. Bra utvalg i maktwhisky til Nespresso/kaffe, samt mørk sjokolade.

Ha en fortreffelig lørdag 18. september 2010!

God morgen fra Stavanger! Morgenstund har gull i munn er tull i grunn.

Vel, kaffen er på bordet, ungene ser på barnetv og pappa skumleser Scanair og drikker kaffe. En stille og rolig morgen!

Ha en fin dag forumister :)

God lørdag fra Gamle Oslo. Tidlig oppe før storinnrykk av gjester. De kan vente seg mojito ved ankomst, utmerket og sterk bacalao og en eller annen dessert basert på bær. Tre ulike portugisiske viner til maten. Bra utvalg i maktwhisky til Nespresso/kaffe, samt mørk sjokolade.

Ha en fortreffelig lørdag 18. september 2010!

Eplekake med is er en sikker vinner Trond :)

Her bli det full fart i et bryllup som sikkert varer ut i de sene timer i dag. Bare å hive seg rundt etter skjorte og slips. Ha en din dag!

G'formiddag fra Trondheim

Egg & bacon er fortært, en go nespresso er drukket og nå står ingenting på programmet ;) Jeg har helg..... :D :D :D

I kveld blir det bacalao på meg også,sammen med øl & aqua vitae og godt selskap :)

Ha en strålende lørdag folkens :fly

God dag fra Hollingen!

Her kommer jeg til å tilbringe mesteparten av dagen med nesa nedi skolebøkene. Ha en fin dag forumister! :)

God formiddag fra Arna. Her er det 8.9 og høljregn, noe metar har jeg ikke men vått er det uansett :) Vær stasjonen sier fint vær senere, men vi får nå se på det. Frokost fortært og det er vel lunsj tid for guttungen, kaffe på far tenker jeg.

God morgen fra Nærsnes. Her skinner solen, det er snart frokost, loggboken er ajourført etter NRT-turen. Det skal handles inn til helgen, som egentlig skulle vært i EWR/Jersey City, men pytt, pytt.
Og gratulerer til Alpha Golf Mike som har bestått PPL teorieksamenen!:fly

Ha en fin dag.

God morgon!

Sker inte mycket under dagen annat än avslappning. Ikväll skall fadern firas och då blir det en trerätters på en bättre restaurang här i Uppsala.

Grått men likväl ganska trevligt höstväder. Ha en fin dag forumister!

God dag frå Trondheim (#2) :)

Tok meg god tid til å løfta augelokka opp i dag, så det blei sein frokost. No er det ørlite nettaktivitet, som så går over i murer-arbeid. Kva type arbeid er det ein ikkje skal utføre når ein har kjøpt seg nytt (gammelt) hus? -vel, eg får trå til, og sjå kor det bærer..... ;)

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen godtfolk. Da setter jeg meg på bussen ned til sentrum for boklansering på Graff Wars før det blir å finne et sted å se kamp.

Ha en fortsatt fin dag elle sammen! :)

Shitt Påmmfritt! Er det lørdag alt??:drunk:

Man er oppstanden og prøver å finne formen mens 2 unger hopper rundt meg i sofaen!
Snart klar for litt brekkfast.

I aften blir det på med finstasen og i middagsselskap for noen nygifte. Så slipper man i allefall å lage middagen selv, hehe.

Før vi vet ord av det er det nok søndag igjen....

Fortsatt god hælj!

BF:cool2

God lørdag!

Ikke annet å si enn at man gjennomgår en god gammeldags skallebank. Straffer seg å ha det morro...

Eneste jeg har på agendaen er å bytte noen slalomstøvler. Uvisst hva kvelden bringer.

Ha en fin lørdag!

God morgen far ABQ, ja vi boor rett ved flyplassen. Hjem I morgen.Ha en top helg folkens :colgate:

Good day også vestfra. Solen skinner og nå går turen straks i retning aerodromen. Derfra er Frankfurt første stopp før nesen settes nordover mot Oslo og FBU der en fotballkamp venter i morgen ettermiddag! :)

College football har man delvis fått med seg, selvom Joe innrømmer at han stakk at half time. Litt lesing, før det blir nok en bytur i kveld!

Back