God lørdag

learjet

oversheriffmester
Medlem
God lørdag

En riktig god lørdags morgen

Her er hele klanen oppe. Nå blir det frokost før avreise til Tøyenbadet og et lørdags bad for hele gjengen.

Ønsker alle en riktig flott lørdag

S

Re: God lørdag

God morgen fra Trondheim, for dag 2 av landsmøte straks skal sparkes i gang. Men først - Norges beste hotellfrokost (visstnok!)

Hjemme fra dugnad og nattvakt. Vil våkne utpå dagen, da har forhåpentligvis Kungen fått en ny svigersønn når jeg står opp. Da gjenstår det bare å få Madde til Norge så gir vi Behn(g) i Ari. God natt.

God morgen ja!
Straks er det taxi ut til RVK og boarding på WF745 til TRD.
Helga og mandagen skal tilbringes på UKM-festivalen 2010 :)

Ha en flott dag medforumister!

God dag fra Majorstuen. Da er åtte riksaviser skummet gjennom, og man er klar for resten av arbeidsdagen. Rolige tider, så det blir nok å slutte av slik at man får med seg det store som skjer i Sverige (trenger jeg si det er ironisk?). Ha en fin-fin lørdag alle forumister ! :) Men også: Gratulerer svensker !

Edit: Tror jeg må redigere litt her. Når jeg først sitter foran TV-skjermen er det faktisk litt interessant og historisk å se det som skjer i Stockholm. :SWE

Last edited:

God morgen fra Bislett. Vindfullt, for Oslo å være her i dag. Snart er det tid før frokost for litt indretjeneste og en løpetur står på programmet. Ellers er det først og fremst fotball-VM som står på programmet idag, så får vi håpe på 3 poeng til både Danmark :DEN og Nederland:musikk Har også blitt invitert til middag hos de gamle i kveld, så får man se hva modern har kokt sammen:stir Og muligens jeg tar middagen som et lite vors da jeg vurderer en liten tu på byen etterpå :drink Ha en fin dag

God lørdags kveld. Været var greit frem til 3-tiden, men da hadde jeg også fått tatt noen bilder av flott natur og folk som bedrev en noe sær "vintersport" etter norske begreper. Da gjenstår det å laste bildene inn på PC-en...

Norwegian fant en plass til meg i morges, og man er nå tilbake i København - på lesesalen, betyr det. Har sett verre kaos på OSL enn i morges, så ut som det fløt greit, selvom det ble opplyst 15 min ventetid over PA-systemet. Fryktlig treg bagasjeutlevering i CPH, men kofferten kom til sist.

God lørdag!

God morgen fra Eidsvoll. I dag går turen til SVG, med DY, for å hente en bil. Ser ut til at det er LN-NOJ som skal bringe meg dit. Satser på en tur i cockpit.. Tar med kameraet, så får vi se hva resultatet blir. Ser ikke frem til bilturen på drøye 9 timer hjem igjen... :s

Ha en fortreffelig dag :)

God morgen fra Nærsnes. Måtte fikse midlertidig en blomsterampel som hadde slitt seg i vinden. Først frokost, så en tur til Asker for å hente rensetøy. Ettermiddagen går med til en bedre matbit på Baltazar Enoteca. Vi skal ha med en ny vininteressert person til Piemonte i november, og da er det hyggelig å være sammen alle fire for å planlegge litt.
Ha en fin dag.

God morgen fra de filippinske øyer!!

Skal si det var deilig med en natt i en god seng igjen. Nå føler man seg utsovet, og så har ettermiddagen vært brukt til å plaske litt i bassenget! Deilig å legge seg i en liten vann-marinade!

I kveld blir det en bedre middag og noen glass i godt lag! Ferie er ikke så værst egentlig!!

BF:cool2

God middag her fra Malmø. Fruen er på job og sønnen med mormor og morfar i sommerhus, så det er ren luksus at få dagen helt for sig selv. Fodbold VM, BBQ og rødvin sammen med nogle gode venner senere idag ;) Det kan vist kun blive en god lørdag... Nu mangler vi bare at Danmark vinder kampen i aften.

God morgen fra Cleveland, GA. Mer behagelig klima her oppe enn nede i Atlanta. Frokost er unnagjort, det er VM som gjelder og svenskebryllupet kan ta seg en bolle!

God natt fra MNL!

Her har det vært en fuktig kveld, som skal følges opp med grill- og bassengparty i morgen!!

God natt!

BF:cool2

God ettermiddag her i LAS. ATIS melder om 18G26KT og temp 36C dewpoint -17C, så man kan si det er god tørk her i dag - mildt sagt. Er tørr i halsen helt ned til blindtarmen så nå går man løs på managers reception her for å hindre total uttørring. :cheers:

Back