• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God LØRDAG

BEF

ScanFlyer Blue
God LØRDAG

God morgen fra (forferdelige) Jessheim!

Sprutende regnvær, høye oljepriser og en helt på jordet plassert hovedflyplass til tross;
- Det er en ny lørdag!

Først i dag skal der jobbes litt. En aldri så liten tur med
icon23.gif
til et varmere strøk før ettermiddagen og kvelden skal tilbringes i hjemmet. Skal nok bruke noen "strakser" i kveld til å planlegge den kommende ferien med foreldre, fruen og guttungen i November.

Ha en fortryllende dag, alle sammen!

Replying to Topic 'God LØRDAG'

Glad lørdag... Det er kaldt i huset så nå skal peisen tennes, kaffen kokes, avisene hentes/kjøpes og jeg plasseres under et pledd. Herlig med lørdag - ha en bedre sådan!!!

God morgen herfra også. Den planlagte loppemarkedturnéen kan visst bli en heller våt "fornøyelse", men da blir det sikkert færre folk også. :) De store kuppenes tid er stort sett over, men loppis er moro for det.

Kan se ut som om det blir en stille ettermiddag foran peisen i selskap med en av bøkene jeg leser for tiden (en av dem er "Yeager") og den rimelig omfattende instruksjonsboken til den nye bilen vår.

Falcon! Har ikke du egen mekaniker til bilen? Tvillingpappa`n...

Originally posted by Falcon

den rimelig omfattende instruksjonsboken til den nye bilen vår.

er det virkelig noen som leser den boka der da? før man virkelig må mener jeg :) (vet at sjefen min da han kjøpte sin A6 2.5E hadde instruksjonsboka som sengelektyre) :)

Morn, jeg har fått meg en helt feilfri objektiv i posten og har hatt tid til å leke litt, rett nok ikke bilder av fly, men mye skau og busk: http://boxed.no/gallery/floien-host. Ha en bedre dag, nå skal jeg sove videre :)

Og da har man klart å dra seg ut av sengen her også.

Været viser seg ikke fra sin beste side idag, men det er egentlig like greit, for hadde ikke så veldig lyst til å dra ut på tur. :p

I ettermiddag blir det en tur på teater, skal se Rune Andersens nye forestilling "Hurra for Andersen". Vi fant ut at når han hadde fått tre 6'ere, og det bare har kommet fler og fler ekstraforestillinger, at kanskje vi også burde få med oss "byens helt".

Dere får ihvertfall ha en fin lørdag. :)

Og så var det værmeldingen:
Her er det strålende sol og vind, det utrolig fargede canadiske landskapet viser seg fra sin beste side. Regn fra i natt, gir ekstra glans til de fargede trærne, så nå skal jeg ut å ta bilder i sentrum og i parken. Og forhåpentligvis få noen bilder med blader som faller i solskinnet. :)

Edit: og såklart god lørdag til alle i øst, og de som nå står opp i vest.

(10:36 min tid, 16:36 norsk tid.)

Og da har man beskuet Hurra for Andersen på teateret, artig kar han der. :)

Originally posted by LCH78

Originally posted by Falcon

den rimelig omfattende instruksjonsboken til den nye bilen vår.

er det virkelig noen som leser den boka der da? før man virkelig må mener jeg :) (...)

Nei, er du gæern - nordmenn (og spesielt menn) leser ikke brukerveiledningen før man er skikkelig i møkka. :)

(Jeg jobber bl.a. med å lage dokumentasjon på komplekse produkter, så jeg gjør et unntak denne gangen for å prøve å lære noe nytt av noen som er veldig flinke. Det er dessuten noen greier med cruise control'en og et par andre systemer jeg må finne ut av.)

EB: Tvillingpappaen er ikke så hjelpsom - han er muggen fordi jeg har mer stæsj enn ham. :spin:

Back