God lørdag

Hypern

ScanFlyer Rusty
God lørdag

God 2 lørdag i advent om man kan telle dem og. På vei til jobb og håper det blir en behagelig vakt. Etter jobb blir det vel å se cupfinalen på tv men verken Fredrikstad eller Molde vekker noe sterkt engasjement hos meg. Det er iallefall ikke bikkjekaldt for de som skal se dette på Ullevål

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Re: God lørdag

Morn fra Tønsberg. Noen ønsket å starte dagen kl 0515 i dag men der la jeg ned veto. Betyr ikke at jeg sov noe mer av den grunn, men det gjør allikevel litt mindre vondt å stå opp 0615 enn 0515.
Eldstemann skal på juleverksted hos tante i dag så da blir det lunchdate med kona (og morgenfuglen...)
God helg med sene morgener ønskes

Glad lørdag fra sofaen foran peisen. Kaffe, forum og nyheter før kursen settes ut mot opphavet på Kolbotn. Juleselskap (lunsj) på Voksenkollen før det blir juleselskap (middag) i Holmenkollen i kveld - så en del opp og ned i Åsen blir det jo.

God morgen fra toget til osl. Malaga skal besøkes med sas før vi flyr videre til Madrid. Ser vi skulle tilbrakt natten i Malaga siden det skal bli 22 grader i dag.

Hvor tidlig pleier forresten folket være på Gardermoen før avreise på privatturer? Vi ligger an til 1t 50 min, det er vel egentlig litt i overkant tidlig.

Mornings fra Asker. Et av barna må kjøres til hockeyhallen, så da får jeg sittet litt der å drukket kaffe også. Tid for guttas julebord i kveld, det er gjerne en av de dagene jeg etterpå blir minnet på at jeg ikke er 25 lenger, men passert 40. Ha en fin dag.

God ettermiddag fra Jomtien beach. Her var det igjen behov for et lite avbrekk og noen dager med ferie, og da med bil tar det bare 2 timer ned hit fra sentrum i Bangkok.
Middag i går ble inntatt på stråmatte nede på stranden, litt slit i lengden for en stiv og støl kropp.
Ja, hva mer skal en si? solen skinner, her er fin bris, lite folk og livet er lett :)
Ha en nydelig lørdag :)

a7011bfb1c14455b6adc9dda99794823.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mornings fra Cape Town. Siste leggen JNB-CPT med Airlink funket fint og man kom seg på hotellet akkurat i passe tid for en dusj, øørliten strekk og middag.
Midt i middagen kom det beskjed fra turoperatøren at pga værforholdene var det blitt endringer i planene; i stedet for avreise mot Antarktis «en gang i løpet av søndag» drar vi klokken 1800 lokal i kveld!
Så det blir briefing og sjekk av utstyret inne i sentrum ganske straks og pick-up fra Hotellet for transport til flyplassen 1530.
Rapport kommer!

Attachments

• IMG_3561.jpg
    IMG_3561.jpg
    179.5 KB · Views: 231

God morgen fra Grønland. Stille og rolig i heimen da kona er på jobb. Får vel fikse en lett frokost og ta et tak med støvsugeren. Senere i dag blir det julelunsj med akevittsmaking på Louise sammen med et par kompiser fra provinsen. Så blir det vil litt bar hopping etterpå. Så får vi se hvor lenge vi gamlingene holder ut… Ha en finfin helg[emoji3]

God morgen fra Tananger,
Lett regn og småsurt her over i sørvest. Dagen går med til jobbing på Flymuseet sammen med den faste gjengen.
Må først innom og hente lift vi skal bruke for å henge opp 2 fly i taket som har vært tatt ned for rengjøring og skifte av sertifisert løfte oppheng.
Ha en flott lørdag

God lørdag, jeg man kan da telle de og ;)
Rolig dag hjemme i dag, og forberede litt til i morgen.

Tåke! er alt vi kan si om været foreløpig, og noe mer snø på bakken enn i går.

God lørdag fra Santiago. Straks avgårde til SCL for å plukke opp opphavet som sitter på AF406. Hyggelig med julebesøk!

God lørdag formiddag fra Klepp. Her også måtte det legges ned veto mot en alt for tidlig start på dagen, og alle tre arvinger sovnet til slutt igjen og våknet ikke før 10.30.

Miraklenes tid er åpenbart ikke over...

G'morgen .. Frostrøyken drev over golfbanen under dagens morgentur. Perfekt akkompanert av Camel's Snow Goose.

Peisen er i gang, kaffen er varm og lørdagen blir vel som lørdager flest ...

Dag 2 med julebord truer. Tidlig start kl 15 så alle kan være med.

I am too old for this

Midt i middagen kom det beskjed fra turoperatøren at pga værforholdene var det blitt endringer i planene; i stedet for avreise mot Antarktis «en gang i løpet av søndag» drar vi klokken 1800 lokal i kveld!
Så det blir briefing og sjekk av utstyret inne i sentrum ganske straks og pick-up fra Hotellet for transport til flyplassen 1530.
Rapport kommer!

Heldiggris!!

God lørdag fra Røros. Sykt mye folk nede i gatene her, ble å rømme opp til hotellet igjen for lunch.
Nå snart litt utøvelse av kombinert jobb, hobby og lidenskap, så får en `gjøre Røros på ene eller andre måten etter 20.00 :)

Last edited:

Er dette en tur som kan kjøpes, eller kreves det spesielle forbindelser ? :)

Er dette en tur som kan kjøpes, eller kreves det spesielle forbindelser ? :)

Alt kan kjøpes. Men ja, det er en god del forberedelser likevel. Sjekk White Desert Antarctica.

En time til take-off og vi er i samme klasse som New York, London og Paris…:cool:

Attachments

• IMG_3573.jpg
    IMG_3573.jpg
    104.2 KB · Views: 156

Hei fra Knausen.. Her sitter man endelig foran peisen etter en allerede lang dag. Det ble fuktig i går (utrolig nok) med jobben på julebord nede i bykjernen. Mimosa-frokost, en mil gåtur med junior ned på Skøyen for å hente bilen på kontoret, maaaaange butikker for FruSud.. Godt det er bare tre timer til dagens julebord som er over gaten hos naboen med 45 til bords.

Skulle egentlig bestille sommerferien i dag, men med forsiktig hangover-angst så tør jeg ikke :drunk:

Alt kan kjøpes. Men ja, det er en god del forberedelser likevel. Sjekk White Desert Antarctica.

En time til take-off og vi er i samme klasse som New York, London og Paris…:cool:

70,000 dollares, damn dude... Men forsåvidt, bedre enn å kjøpe en motorsykkel til den summen. (refererer til type ting man gjør i livet fordi man begynner å merke at man drar på årene osv osv)

70,000 dollares, damn dude... Men forsåvidt, bedre enn å kjøpe en motorsykkel til den summen. (refererer til type ting man gjør i livet fordi man begynner å merke at man drar på årene osv osv)

Da har du sett på feil prisliste. Jeg betalte 15.000. Men, ja. Nå har jeg muligheten og helsa, det er ikke sikkert om noen år…

Back