God lørdag!

Bergern

ScanFlyer Dusty
God lørdag!

Mornings fra Tunhovd!
Været er blå Swix og lettskyet, Jøtul har fått bjerkekubbene sine, kaffen er svart som asfalt og P1 surrer i vei i bakgrunnen. Alt er såre vel, med andre ord :)
God helg ønskes!

5a9a0e296217019db9c52d6937a3c715.jpg

Re: God lørdag!

God dag fra Asker. En liten skitur er gjennomført, men når jeg bommet på både skivalg, sporvalg og tidspunkt så ble den kortere enn planlagt. Får vel etterhvert plukke opp eldstemann. Dessuten har jeg nå god tid å fundere på hva som skal i glasset i kveld. Ha en fin dag

God lørdag fra Stavanger. På disse kanter har vi Gråvær, dog opphold.
På eftan blir det et mindre bursdags selskap for eldste datter.
På kvelden blir det asiatisk mat og rød vin.
Ha en fin fin lørdag :)

God formiddag fra Lillestrøm. Her har vi vært ute og fanget ferske reker og Prosecco til frokost. Det blir fint. Men mest av alt gleder jeg meg til taco i kveld. Etter at vi fant disse nye Broken Taco sausene på meny så har taco bare blitt helt forbaska maaaaaagisk igjen.

Nå er de jo "alltid" utsolgt på Supreme sausen. Men vi har en åpnet versjon av både den og Sympathy for the devil. De har vel stått i kjøleskapet i 3 uker tenker jeg. Men så sterke som de er gambler jeg på at de tåler det.

Ellers skal jeg forsøke å få med Storsmurf og Elefant på å grovplanlegge Australia tur i januar 2022. Vil helst planlegge nok til å kunne booke hovedreisen. Vi drar uansett hjem direkte med BA fra SYD. Men skal vi dra til Perth, Melbourne, Auckland eller Fiji (er også på at noe av dette ikke er Australia). Det er det store spørsmålet. Fiji er muligens litt high risk i Januar. Sånn værmessig

Ha en fin en

God formiddag fra Lillestrøm. Her har vi vært ute og fanget ferske reker og Prosecco til frokost.

Fanger du de i Nitelva, eller?

Men skal vi dra til Perth, Melbourne, Auckland eller Fiji (er også på at noe av dette ikke er Australia).

Bora-Bora?

Spøk til revolver: Aner ikke om du har vurdert den, men hadde vært kult med en TR fra nonstop-ruta LHR-PER (Nonstop bør være et bra argument ovenfor elefanten også?)

God lørdag herifra. Fikk visst sovet ut litt i dag, og fikk så vidt med meg Popquizen til Finn Bjelke på Radio Vinyl klokka 11. Nå lurer jeg på om jeg skal fikse meg en lunsj, og etterhvert fyre opp gjemmestudioet litt.

Ha en god en :)

G'morgen ... full fart som vanlig. VPN-tunellen er borret opp og Leeds-Chelsea går i ytre høyre vinkelsyn ... Pleiersken tar en halv lørdagsvakt i dag, og det var deilig.

Spennende også å følge opptil flere album på oppløpssiden mot crowdfundingmålet på Norske Albumklassikere på CD. Fem-seks album er nærme nok til at de kan gå inn i dag, så dette er rene 'Albumklassikere Minutt-For-Minutt'. Sjekk det ut - kanskje noe du har lyst på? Det er også over 50 som allerede er ferdigfinansierte.
https://www.bidra.no/norskealbumklassikere

Vel - kaffe i koppen og et par girl scout cookies på siden.. Vi erklærer herved jobbhelgen for åpnet.

God ettermiddag fra Lillestrøm.

Stakkars Fnate, vanskelig valg. Har vært ned i nabolaget i havet.

Fiji 1 gang (nok )

Moorea og Tahitti ( 2 ganger ) Fnate har vært ute på noen naboøyer

Cook Islands og Rarotonga ( 2 ganger ). Er forelsket i Raro...

Sånn er det bare.;)

Hoppsan fra Kolsås. Venter taco her også, men enkelt valg av drikke.
Når det gjelder elefanten sitt reise-dilemma så har jeg kun vært i Auckland av de stedene, og selve Auckland by var ikke så mye å skryte av, men resten av øya er flott, med diverse varmen kilder i Rotorua, black water rafting i Waitomo Glowworm Caves, Hobbiton og McDonald's i en DC-3 i Taupo.

God ettermiddag fra Lillestrøm.

Stakkars Fnate, vanskelig valg. Har vært ned i nabolaget i havet.

Fiji 1 gang (nok )

Moorea og Tahitti ( 2 ganger ) Fnate har vært ute på noen naboøyer

Cook Islands og Rarotonga ( 2 ganger ). Er forelsket i Raro...

Sånn er det bare.;)

Åjåjåj. Så brå å se deg i god morgen tråden igjen. Cook og Tahiti hadde definitivt vært på lista. Men et krav er 3 netter mellomlanding i HK på vei ned. Da blir det en drøy tur. Mest sannsynlig blir det vel HK-Perth. Og så bruker vi 2-3 uker bort til SYD. Å starte i Fiji er imidlertid et alternativ.

God efta fra Larvik. :)
Her har man akkurat gått 18000 skritt sånn rundt omkring i dag. Dessuten fanget vi sushi til middag her.
I Larviksfjorden Fnate, ikke i Nitelva! ;)
Dessuten ble det equipment change neste lørdag. Diamond DA40 NG skal på tur da.
Ha en fin kveld!

Back