• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag

God morgen fra Sandaker. Junior og mor sover fortsatt så slapper av for meg selv i mens. 60-års lag for gamlefar i kveld, så pleier og bli noe godt både på tallerkenen og glasset da. Ha en fin dag

Re: God lørdag

God morgen fra Oslo 9 - nordover mot Akershus. I dag blir det noe testing og sendder 2 av barnebarna tilbake til Palma de Mallorca for skolestart der nede på mandag.

Ha en god helg folkens.

Jan

God lørdag Forus. Godt i gang med dagens tolv-timers økt her ute. Foreløpig er det rolig og god tid til å lese avisen og nyte "stillheten". Blir vel noe godt på tallerkenen i kveld her også. Ønsker alle en riktig god lørdag!

God morgen fra Bærum. Plutselig våken, også i dag som det er fridag og var plan om å sove lenge. Ikke så spennende vær ute, så blir nok noe indretjeneste når man er ferdig med Aftenposten og kaffen.

Morn! På vei tilbake til Radisson Blu Scandinavia etter en liten morgenutflukt til Tåsen. Om et par timer går reisen videre til Sørlandet som melder om pissregn og 15 pluss. (Bodø har sol og 18)

Nuvel. Ha en fin lørdag :)

God dag fra Gamle Oslo. Rolig søndag i behagelig innevær. Indretjeneste og en bedre middag, i aften med andebryst. Altså en ganske normal og hyggelig lørdag, slik jeg liker det, med minst mulig på programmet. God helg!

God morgen fra Park Inn OSL. Sitter med morgenkaffen og en vaffel etter at jeg klarte å feilbestille hotellrom her for et par mnd siden. Så fant det like greit å bli over her en natt når først oppholdet ikke var mulig å endre.
Snart ut med speilrefleksen å se om det kommer noen "fugler"
Ha en fortreffelig lørdag

God morgen fra det Deichmanske.
Her blir dagen brukt til redigering og de siste småting som må gjøres før Dubai.
Håper været i morgen blir litt bedre da jeg trenger litt blå himmel til en video jeg lager :rolleyes:

Kos døkk!

G'morgen fra Myrtle Beach. Varmt og klamt allerede. Bor hos eldstemann og samboeren, som har en hyggelig leiliget et lite kvartal fra stranda. Slett ikke ueffent.

Ikke sikker på hva dagen bringer, men først må det fanges frokost. Kjøleskapet var glissent ...

Morn fra Lilleaker, hvor hei pose kvittering er på agendaen. Satser på å slippe litt tidlig så man ikke ankommer aaaaltfor sent til 60-års lag. Selv om det er utrolig enkelt å komme seg til og fra jobb med buss så er det mye mere behagelig med bil.

Hei å hopp fra Skaun!

Kom meg hjem fra Tiggerstaden i går, skulle egentlig være en natt til på Radisson Scandinavia, men fikk fintet og sluttet litt tidligere på jobb! :)

Har tilbringt dagen i tlf med SAS (05400) stort sett i forbindelse med noen bookinger jeg har, og det nye nå er at man IKKE kan velge seter om de på telefonsupport hjelper til med en booking, i hvertfall klarte ikke et helt forball-lag av udugelige svensker å gjøre det!

Ble så forbannet at jeg fikk den siste frekke svensken til å manuelt fortelle meg hvilke seter som var ledig på hele flyet på SK943 (CPH-ORD) og så måtte han booke meg inn... Kan vel si han var litt lei når rad 42 nærmet seg, og da jeg etter rad 49 sa jeg ville sitte på rad 20 kom han nesten igjennom telefonen. :) :) :) :) Da gjensto enda 5 flights.. haha

Men hva i alle dager er det for noe idioti da?? Bookingen kommer heller ikke opp på min side hos SAS, men kommer opp i appen.. Var noe nytt etter de begynte å ta betalt for seter sa han. Fortalte da 103 ganger at det ikke gjelder for Gold og Diamond (Jeg er Diamond), men det forsto han ikke...

Vel, fotball på TV, fruen på jobb og proseccoen på kjøling... Skal gjøre alt annet enn å snakke med svensker i kveld! :)

Kim

God morgen fra Kristiansand. Vært en lang natt med mye telefoner, derfor sovet hele dagen.

Noterer at det pøser ned forsatt og er kaldt. Like greit det, skal ikke ut med det første ;D

Og her hadde selv robertaas akseptert temperaturen på badevannet .. Lunkent som engelsk øl ... ;)
807a6f616327557fb2b35de6413f87c8.jpg

Back