• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag

God lørdag

God morgen fra Akasaka, Tokyo.

Turkish Airlines er nok ikke et selskap jeg kommer til å løpe etter i fremtiden, men de leverte et helt kurrant produkt til en god pris. Loungen i Istanbul var dog et høydepunkt.

Ha en fjong lørdag

Re: God lørdag

God morgen fra Sandaker. Uvant å først være ferdig med frokosten 10:30. 12 grader ute, så sommeren virker ha tatt pause. Straks en tur til Strøm-Larsen og bakeren for litt snacks. 30års lag for en venninne av kona i kveld, men når jeg både må være sånn ca kjørbar og jeg trolig går glipp av noen VM kamper jeg kunne tenke meg å se, så gleder jeg meg ikke sånn veldig.....:rolleyes:

God formiddag fra Flytoget! I dag går turen til ORD via CPH, og denne gangen med SAS Plus, da det var billigst(!) av alternativene jobbens reisebyrå hadde å by på. SAS melder 25 min forsinkelse på småbussen ned til Kongens by, men det skal vel gå greit.

Ha en utmerket lørdag!

God formiddag fra 301 bussen i retning sentrum. Nå skal bilen hentes på Grefsen etter en topp kveld på Over Oslo i går. Var ganske våt og kald etter regnskyllet vi fikk. Men uansett en flott festival og helt klart frister det til gjentagelse neste år.

Nå blir det å svi av noen tusen på armaturer og badekar. Gjengen som pusser opp badet holder bra tempo. Det samme kan sies om gjennomstrømningen på konto. Har foreløpig valgt å ikke se fo mye på sluttsummen. Kan vel si det slik at kvm prisen er stiv. Ca en uke igjen så blir det å teste nye tronen :)

S

God formiddag! Formiddagen vil nok gå til en omfattende sorterings-, vurderings- og utvelgelsesprosess i forbindelse med pakking. To ukers charterferie står for tur, med avgang sent i kveld. En øvre gebyrfri grense på 15 kg innsjekket og 5 kg håndbagasje blir utfordrende.

On the plus side, skal bli morro å prøve Croatia Airlines (selv om det er charter).

God lørdag fra Trivelige Trøndelag!

Her er halve fylket dekket av SNØ!!!, mens i resten (inkl SKaun) er det meget behagelig 6 grader og plaskregn... Nydelig sommerdag å feire St.Hans på, premie til de som får fyr på bålet og overlever ute over 5 min i gangen. :)

Her skal fruen på jobbfest i kveld, så da skal en herlig lørdag tilbringes i sofaen med ekte junkfood og fotball-VM. Nyte de siste hjemmedagene før en sommer med ekstrem reisemengde starter med Amsterdam og konferanse der på onsdag-lørdag. Så Las Vegas med kunder i 14 dager, før en svipptur hjem og bytte bagasje og over til Honolulu uken etter, før man igjen skal til Las Vegas i starten av August..

Kjenner reisegenet er intakt, få i min omgangskrets som fatter man orker å reise så mye, men er vel en livsstil etter å ha gjort det nesten årlig helt siden 1993.. SAS er glade i meg da.. hehe.

Ha en god lørdag folkens!

Kim

God formiddag, venter bare på at solen skal ta tak og løfte temperaturen litt opp så jeg kan sette meg ut med kaffen uten ullpledd.

Det ble litt sent i går, inspirert av svindel-tråden og "Hvordan jeg hacket meg til Norge" så ble jeg sittende og sjekke tilstanden rundt om kring sammen med noen andre. Det er en del ting som ikke er helt bra i reisebransjen kan man trygt si...

Ønsker alle en svindelfri dag etter at de har byttet passord på SAS-kontoen sin.

G'morgen, ja ... fint her på terassen med mårrakaffe. Straks avmarsj til Svigermor i SC. Misser også noen matcher, men tilbake til Storkampen USA-Portugal.

Sol, fint, regn og torden .. slik går dagan .....

30års lag for en venninne av kona i kveld, men når jeg både må være sånn ca kjørbar og jeg trolig går glipp av noen VM kamper jeg kunne tenke meg å se, så gleder jeg meg ikke sånn veldig.....:rolleyes:

Haha, #firstworldproblems ;)

Ellers hei fra trauste FBU. Jeg bare elsker å jobbe i helgene og takk og pris for dårlig sommervær... /ironi

flappflapp; kjenner flere som skal samme vei i morgen ;) Have fun!

God ettermiddag fra sunny Abu Dhabi :cool:
Innsjekket bagasje kom aldri så da er det gratis klær spandert av Europeiske :colgate:

God ettermiddag fra Sognsvann!

Skogsmaratonet er ferdig, kroppen er støl, men heldigvis fikk jeg en kopp i premie.
Jeg blir nok i senga resten av helga! (Au)

God dag fra Gamle Oslo. 16,5 grader er ikke mye å skryte av. Men det kan jo bli en fin innedag foran TV.

Det var lurt av meg å legge årets Varna-tur til august i stedet for nå. Unntaktilstand pga flom er ikke så mye å trakte etter. Tragisk for de lokale, naturligvis, med mange omkomne.

God lørdag ønskes!

God ettermiddag fra Lysaker. Venter på toget til Sandefjord hvor bruttern har bursdag og det er feiring av St Hans. Spent på hvordan fotball på nettet ombord virker

God aften fra det Sørlandske!
Har vært en slapp dag her og det var greit å hente seg inn litt etter en strevsom uke.

Nå venter Weihenstephaner og Jägermeister i kjøleskapet på at kl skal bli 12 og Tyskland spiller sin VM kamp. Så der går nok resten av kvelden.

Heia Tyskland!

God aften fra Tannlegehytta. Det er så fantastisk at Netcom har 4G dekning i området her og at det funkerN så smertefritt. Greit med mobilt bredbånd på tur. Denne fyllaturen er i overkant slitsom synes jeg, vurderer sterkt å sette meg på sykkelen hjemover allerede nå i kveld. Det er fort gjort når man bor på Kringsjå Studentby. Fin skogsbilvei hele veien minus ca 600 meter bort til Blankvannsbråtan. Nuvel får kanskje sosialisere meg litt, men var et mareritt å legge så *tidlig* som kl 04 i natt, musikken stod på LENGE. Men men , var vel egentlig litt forventa det her.

Back