• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag

God morgen fra Sandaker. Snart er frokosten klar og etterpå blir det å rusle ned til Strøm-Larsen for litt godt kjøtt til i kveld. Litt trening senere skader heller ikke, samt at fruen har endel hun mener vi/jeg må gjøre i huset idag. Ha en fin dag

Re: God lørdag

Sportslørdag de-luxe! :)

Ishockey-VM kl 13, Playoff i Championship kl 15.30, Godset-RBK kl 18 og finale i Champions League kl 20.45.... Deilig at fruen er på jobb til sent og skal besøke en venninne etterpå, da har jeg en hjemmelørdag alene med TV og sport. :)

Ellers nok en smekkfull tur hjem med SK350 i går ettermiddag, SAS-rutene til Trd må være en gullgruve, synes det er fullt hele tiden jeg.. Viser vel bare hvor flott Trondheim er, når alle vil reise hit!

Trolig reisefri noen dager, om det ikke blir en hastetur til Malta tirsdag... Her i Skaun pissregner det, og innevær passer ypperlig!

Ha en sporty lørdag alle sammen!

Kim

God morgen fra Nydalen.
Ikke store planer idag her heller, litt hockey fra VM skal sees, disse amatørene som springer rundt på noen grønne plener etter en ball her i Norge - står jeg over..
Så når det gjelder fotballen, for det holde med Champions League, hvor en satser på seier til Atlético Madrid.

Men nå hører jeg sofaen skriker på meg, så for vel gå tilbake dit. Ha en trivelig dag videre.. :)

Morn frå TRD og Ella Viking. Note to self: ikkje sitt lengre fram enn rad tre på CRJ når ein først reise med Plus... 1A er trangt.... Rimeleg kaotisk boarding her og... Får sjå om det blir ein tur i lounge før eg skal teste første rad på A321 og... Blir fint med ei veke på Mallorca og konferanse etter ein meget hektisk vår. Ha ein fin ein!

Endelig lørdag, og da har man hodet over vann (men akkurat nå i tåka). Det bedrer seg nok litt når temperaturen stiger. Nå ser jeg OSL har 17C med dewpoint 16C. Ha en fjong helg!

God morgen fra Berlin. Klar for dag 2 her, siden vi er newbies i byen blir det nok en skikkelig runde med sightseeing i dag også. Ha en aldeles fortreffelig dag.

Morn fra Meny, dagsøkt her før internfest i studentforeningen, de pleier å holde på til godt utpå morgenen så da blir det nok fint med bursdagsfeiring på søndag også

Høy fra en buss i retning Stavanger sentrum. Klar for fly og øl. Om enn noe forsinket.

God dag fra Indre Østfold, vært på besøk hos moderen i dag, avlevert noen byggematerialer til senere renoveringsarbeid.
Datter har besøk og pizza stekt på grillen står på menyen i dag.
Fortsatt fin lørdag forumister!!

God lørdag

God morgen fra Den Store Flyplassen. Full rulle her med fulle fly alle veier. 38 på standbylista, så en god dag å reise med fast plass. Neste stopp Orlando.

Og knyttenevetesten sto til mer enn godkjent. :)

nave8e8u.jpg

Last edited:

God ettermiddag fra London.. Mistenker at naboen har kjøpt seg nye møbler for det har vært hamret og skrudd siden tidlig i morges. Skal teste en ny takeaway sushi i Notting Hill straks, håper den svarer til forventningene.

God kveld!

Last edited:
Back