• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag

God morgen her fra Syden. Litt ør i skallen og tørst. Merkelig det. Behagelig med 20 grader, sol og shorts her

Ellers spilte jeg min beste/minst dårlige runde golf noen gang i går. Ser ut som hemmeligheten er å la køllene stå ubrukt i 7 måneder. Straffe-pils for dårlig utslag unngikk jeg også, så det var ikke jeg som måtte rive i runder :)

Ha en fin dag
hyhyvevy.jpg

u4u2a6yn.jpg

9a3y4e9e.jpg

Last edited:
Re: God lørdag

God morgen fra Kongsberg. Her er det overskyet og et par plussgrader. Det blir nok en liten løpetur i løpet av dagen tenker jeg. Alltid greit å bli kvitt litt kalorier.

God morgen fra Alicante. I dag ble det åpnet rett inn i avgangshallen. Tror det kommer an på hvor vakten har tenkt seg videre. Straks tilbake til Bergen med Vestlendinger som ikke eier folkeskikk, men det er jo ikke noe nytt:-)

God ettermiddag fra Changi, sitter på hotellrommet å nyter skuet utenfor, du verden. Ellers blir det gratis drikke i Club loungen nå om 4 minutter, så må stikke ned der en tur.

Ha en fin dag.

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    47.5 KB · Views: 235

Guten morgen fra Lillestrøm.

Fy flate - dette er tredje helgen på rad hjemme. Forrige gang jeg hadde "hat trick" er tilbake i Juni 2013. Det verste er at jeg har de to neste hjemme også, og for å finne forrige gang jeg hadde det... hm... Mars 2012.

Så dette er fint altså!!! Planen for dagen er ny brunch i Lillestrøm. Ha en fin lørdag.

- Fnatingsbraathen -

God formiddag, her er det innevær ute, så da holder jeg meg inne. Ellers ingen planer.

God lørdag fra Chicago.... Fortsatt vinter her, men har det topp...Hjem i morgen.. Ha en god dag...

Ute regner det og i hodet er skallebanken i full gang. Det ble visst sent i natt, og jeg ble godt bedøvd.

God lørdag forresten. Ikke fullt så god for egen del. Men planen er å ikke gjøre en dritt i dag. Og det er jeg ganske flink.

I morra er det visst søndag. Og da skal jeg til en gammel militærleir oppe i landet her. Hurra meg rundt!

Ello from Dublin. Her trasker man rundt uten mål og mening og bare ser seg om/blir edru nok til kveldens pub crawl. Søke tilflukt for en haglskur måtte man også

God dag fra Gamle Oslo. Dagens jobbøkt er unnagjort og det er på tide å slappe av skikkelig. Tilbudsentrecote fra Meny skal bli til burgere og det skal bli rikelig, også med tilbehør. Sørafrikansk vin til . :drink Godere lørdag ønskes! Ellers godt at jeg ikke så SAS-tilbudene tidlig nok til å ryke på en smell til Tokyo, som nok hadde fristet...

God kveld fra Oslo. Her dropper man fest selv om man er invitert - hadde uansett bare sagt kanskje. Jeg har behov for å ta vare på meg selv av og til og da må noen fester ryke, fyll og røre altfor mange dager i strekk er ikke noe bra for helsa selv om man er student og visstnok tåler sånt. Har det uansett mye gøy med han som inviterte så akkurat det tar han seg ikke så mye nær av. :)

G'dday ... sitter på terassen og nyter sommervarmen. Aldeles strålende dag i dag! Har fått gjort en del våropprydding i garasjen og rundt huset samt tatt gressklipperen på en runde. Nå er jeg fornøyd med meg selv og venter på at stampen skal bli varm. Litt godt drikke i tillegg, så vil det bli en vidunderlig tung nattesøvn ...

God kveld,
Opprydding inne og ute her over i sørvest for oss og.
Variabelt vær her idag , vi var innom 3 årstider.
Kvelden nytes i stillhet med min bedre halvdel før storinnrykk av øvrig familie i morgen.
Fortsatt god helg.

Back