• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Oslo, som etter tåken forsvant nå er badet i sol. På vei hjem fra Strøm-Larsen med et passende stykke kalvefilet i posen så får ta en tur innom polet og ICA for å finne noen gode lekekamerater. Blir å gjøre endelig jeg ikke rakk i går, og kanskje få fikset med morgengaven jeg trenger om noen uker. Ha en fin dag

God lørdag morgen

Fra LCA. Sitter å venter på at DY1891 skal ta meg til OSL.
Hele 4,5 time blir det på 15 A. Har den siste timen bedt til høyere makter om jeg får midtsete.

Ellers fant jeg en meget trivelig seksjon i Taxfree butikken her på LCA.

B3B2922D-14A0-4D1A-9E7B-4E8797CDC031-7844-000005C9FA4DA376_zps2e3a6d87.jpg

Legg merke til at de også selger en SAS modell, enda SK ikke har flighter hit. Merkelig..

God lørdag ønskes!

Re: God lørdag

God morgen fra Stavanger. Litt av hvert som skal gjøres i dag, svømming, handlings, barnebursdag, og voksenbursdag står på tapetet i dag.

Nuvel, ha en fin en. :)

God morgen fra Solveien - hvor for engangs skyld solen skinner. Her legges vårt norske liv ut til salgs på Finn.no. Sofa, Spisestue bord og utendørs møbler er behørlig fotografert og annonsert. Ha en fin lørdag

God formiddag fra det Sørlandske!

Her skinner også solen, og vinden er nesten fraværende.
Strax skal bandittene avgårde til teater med farmor.
Da er min plan og stikke ut på en liten trimtur tur/retur hytta.
Så har man bedre samvittighet for å ta noen øl i kveld!!

God helg!

BF:cool2

God formiddag fra solkysten.
Hjem i formiddag etter en god tur hjemover. Fikk til og med sove en god full natt, så da er det ingenting å klage på. Eneste stusselige var at bagasjen ikke rakk med i CPH, men den kommer vel etter hvert.

I dag skjer det fint lite, og godt er det. Gleder meg litt til en sofakveld.

God morgon fra Lillestrøm. Sov til kl 13:00 idag, så jeg mistenker at jeg hadde litt å ta igjen.

Hadde en veldig bra Tapasopplevelse på Escalon på Tjuvholmen igår. Helt klart en anbefaling i fht ørlitt upscale Tapas. God GT var det også, noe som er uvanlig i Norge. Dog kompenserte de restriksjoner innen 'G' med en svært god 'T'. Men sånn er det jo i Noreg.

En fjongannes fin lørdag ønskes alle.

God lørdag. Stikkord for kvelden er middag og Spamalot på Folketeateret. God lørdag ønskes.

Hei fra Bergen. Planen var å teste det nye Satssenteret, men primadonnaen ville det ikke sånn. Bedre å lære lillesøster å bruke smukk ser det ut som.

Min morgen kan summeres slik:

208166_10151051433591036_1621374004_n.jpg

Og etter at jeg nå er ferdig med å kjøre gressklipper, skal MOW gjøre noe han ikke kan, nemlig å slipe motorsag.

God kveld fra Lillestrøm.. Ser LN-MOW ikke har MOWET på lenge.. Mye snåle folk i Lillestrøm, inkl meg selv.

Men passerte en dame som lå på solseng i truse og bh og solet seg i 8 grader i skyggen...:angry:

Back