• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag

SlidesArmed

Flyglad
Det er akkurat blitt lørdag og det er ventetid i Premium Transfer Lounge i Doha. Ikke noe dårlig sted å vente på flyet til Singapore. Ha en fin dag og god helg!

Jepp jepp .. sitter i gyngestolen ute med kjØLig drikke i glasset og ser naboene komme hjem fra jobb, vel vitende om at fire fine fridager står for døren. Resten av familien er på baseballtrening, og Flyverelgen benytter anledningen til å trene på dype og myndige magarap.

Nei, nå var visst glasset tomt.. får gå inn og fylle opp. SKÅÅÅÅL!

Re: God lørdag

Ja, God Lørdag... Avsluttet bilturen litt tidlig i dag og koser meg med Paulaner Hefe-Weissen kjøpt på supern i Palm Desert..

Deilig med F hele veien til LGA i morgen... Ha en topp lørdag alle sammen..:cheers::cheers:

Nju Jokke kan ønske den østlige verden god morgen! Det har vært en lang dag med div. restaurant besøk på Upper West. Kjenner at kroppen skal få nyte av noen timers søvn, før vi glimter til med kongefrokost på 68st om noen timer.

God na.. Eh, morgen :)

God morgen fra Nordens Paris!

Her er "SNART" nattevakten over for i natt, å jeg kan finne senga!

Er stuptrett allerede å har ennda ca 2t før jeg kan ta "kvelden"/Morgenen :)
Men det går seg til! En Redbull til nå å jeg klarer det :D

Ha en fin fin dag foruminister!

Mornings fra Sandaker. BLand av skyer og blå himmel over Hovedstaden og straks går turen til Sats for å svette litt over sykkelen. Tapaskveld hos noen venner i kveld, så må tilbringe litt tid ved kjøkkenbenken. Ha en fin dag

Last edited:
Som et ledd i et nytt og bedre liv drikker jeg min te, istedet for kaffe.. men snusen får de aldri!

En liten økt på jobb før det er helg. I kveld blir det en tur i Operaen. God helg alle!

God morgen fra Gøteborg. Trøtt som en strømpe, som vanlig for tiden. 7 Timer messe idag, men heldigvis har man denne gangen hjelp. Ser virkelig frem til en uke ferie hjemme i stua i slutten av Oktober. Da skal ingen ting i verden klare å lokke meg i retning av OSL.

Ha en fin dag folkens.

Svært så mange morgen fugler/natteravner det var her i dag. Sitter og vurderer om shoppingrunden skal gjøres med bil eller joggesko og barnevogn.

God morgen fra Narvik. Gårsdagens plan om å komme seg hjem til helgen raste ut vinduet like fort som jeg fikk tenkt tanken. Nå er imidlertid arbeidsdagen over for i dag, og jeg fikk handlet meg billett NVK-BOO, og derfra videre til BGO. Dermed blir det i hvert fall helg i litt over 24 timer (retur nordover kl. 20 på søndag).

Prøvde å kjøpe meg billett T/R NVK-BOO hos WIAS i dag, men da var ikke morgenavgangen BOO-NVK på mandag tilgjengelig. Jeg hadde dermed valget mellom å kjøpe to enkeltbilletter eller å kjøpe T/R på sas.no (!). Endte opp med shopping hos SAS. Er det noen trøbbel med de nye sidene til WIAS?

God morgen fra et fuktig vestland. Her i gården er det ikke noe tvil om det blir joggesko eller bil, men det er mer tvil om jeg gidder en tur bort til svettefabrikken eller ikke.
Vi får revurdere innsatsviljen etter kaffekoppen er tømt.

Ha en god helg!

God morgen fra Offshore Angola. Allerede to timer ut i 12-timers vakten.
Solen skinner (CAVOK) og temp'en er behagelige 23 grader ute på helidekket. Jeg har kontorjobb og får lite glede av været. Snart sende værmelding til land for dagens chopper før jeg inntar plassen for å være dagens "ATC".
Ha en fin lørdag der ute.

God morgen fra Stavanger!

En kjapp frokost før man får litt hjelp til diverse ting kjelleren av en kompis som man ikke kan selv.

Så det var mine planer for dagen!

Ha en fin en forumister :)

God dag fra New York. Snart ferdig med dagens forberedelser til uken som kommer. Blir en tur ut snart.

w

God lørdag aften fra det Sørlandske!

I dag har man vært på fotballturnering med jr. Stor stas!
Ellers har dagen gått med til indretjeneste før man fikk reisekameraten på besøk i aften til biff med hjemmesnekra bernaise med rødvin til. Kanon bra! Mye bedre enn maten på TG F hehe.

Nå venter noen kalle halle og musikk på popanlegget!

Fortsatt god aften kosmonauter!

Skål! :drink

BF:cheers:

Back