God lørdag!

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God lørdag!

God lørdag fra snøen på Arlanda. Det gamle radissonhotellet ved siden av Jumbo Hostel byr på bedre frokost enn standard Radissonblu med pannekaker, ferskpresset juice og smoothie. Fly til fra 1250, og håper å møte Flymedoss i FCT før icn kaller i C.

Re: God lørdag!

God morgen fra Katowice. Frokost er innatt og jet-lag påvist. Skal holde foredragsnutter i 6 timer her nå og så bærer det hjem. Oh, frelse...

God lørdag til alle ihopes.

God morgen fra Osl! Akkurat ferdig med 908 og dagen ser ut til å bli bra :) God påske folkens :)

Mornings fra Beitostølen. Sol, men litt vind her i dag, men bør gå greit å komme seg ut på en skitur for det. Ha en fin dag

God lørdag fra Stavanger.

ikke store planer for dagen, blir en tur innom byen for diverse småting og på svømme trening med unger før man kommer seg ut og nyter finværet, men i moderate mengder, da man brygger på en god forkjølelse.

Ha en fin en forumister. :)

God formiddag fra Kalbakken.
Her er det pakking som står på tapetet, skal gjøre klar min stolte blå ganger til å kjøre flyttelasset til lillebror nordover i mårrå.

Håper alle flypratere har en god start på påsken og at alle har kommet seg til fjells i løpet av dagen, så jeg har Rv3 for meg selv i mårrå!

Ha en fortreffelig dag flytittere!

God lørdag fra Krsand!

Her er det et strålende vær, og jeg hadde planlagt å gå en tur til hytta. Men våknet med en vond hæl, så jeg halter rundt her, og da frister ikke 2x halvtimes spasertur i kupert terreng særlig mye.

Så da sitter man heller hjemme og sjekker reiseruter og muligheter for en oppkommende tur til Stockholm uka etter påske. Den involverer visst også en båttur, noen holmer og et små-fly av noe slag. Så det kan jo bli festlig!

Lurer på om jeg skal ha et par glass i kveld. Husk Alcoholics goes to meetings! We drunks goes to parties!!

God helg!

BF:cool2

God morgen her under Coal Mountain. Sitter på terassen med kaffe og Vi Flyr på ipad i morgenstillheten. Livet kunne vært verre!

Desverre ingen jackpot i natt, men vi får prøve igjen ved neste korsvei. Ikkeno spess på programmet idag annet enn å være sjåfør for guttungen som skal ha med seg en venninne på kino.. Da blir det en pitstop på Crafty Draught også får å fylle opp ølmuggene.

Fint og klart vær, men ikke umulig at vi får litt bulder og brak senere...

God ettermiddag fra Oslo. Eart Hour aviation style Skal finne et egnet sted i kveld med kamera for å se om kommunen viser miljøansvar. Ha en fortreffelig dag hvor du enn måtte befinne deg.

God lørdag fra Denver... Flott vær fortsatt ... Var innom Eplebutikken i går og kjøpte nye Padda... Helt herlig..^_^

God ettermiddag fra "Flughafen Wien"! Austrian Arrows leverte varene på OSL-VIE, og nå prøver man å slå ihjel tiden frem til neste leg skal flys: VIE-SOF. En time har gått, nesten tre timer igjen til neste flight!

God lørdag til alle sammen :)

Last edited:

En time har gått, nesten tre timer igjen til neste flight!

:)

Styr unna de fæle Mozart-kulene de pusher der ! :D

God aften fra Gamlebyen. Her blir det et noe amputert bacalaolag pga omgangssyke i Jessheim-traktene... Bør kanskje kompenseres med en tur på Lompa etter hvert. Men først fisken.

God lørdag !!

God kveld fra barteland. Her er det stille og rolig etter en flott dag ute idag, med SOL faktisk....:cool:
I morra blir det bursdag til "svigerfar" og mormor.

Ha en rolig og flott kveld :drink

God påskeferie fra Rio de Janeiro! Her skinner solen og ikke antydning til snø :-) Ypperlig overfart med lufthansas rute 500.

w

God påskeferie fra Rio de Janeiro! Her skinner solen og ikke antydning til snø :-) Ypperlig overfart med lufthansas rute 500.

w

Det er bare å konstatere. Som min gamle lærer sa: Livet SKAL være urettferdig. :drink

Styr unna de fæle Mozart-kulene de pusher der ! :D

Ble ikke noen Mozart-kuler på meg!

Nå er man forøvrig endelig fremme i Sofia! Austrian leverte varene på begge turene, hadde nesten glemt hvor utmerket selskapet er! Glad jeg har en del turer med dem fremover...

Ble ikke noen Mozart-kuler på meg!

Nå er man forøvrig endelig fremme i Sofia! Austrian leverte varene på begge turene, hadde nesten glemt hvor utmerket selskapet er! Glad jeg har en del turer med dem fremover...

Regner med å få se resultater i form av Trip report??? ;)

Back