God lørdag fra Linköping!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God lørdag fra Linköping!

God morgen herfra!
Straks ned for en god frokost før vi utpå dagen tar SJ første klasse til Stockholm og etterhvert reiser til Arlanda hvor vi overnatter til i morgen. Før toget går utpå dagen har vi fortsatt god tid her i Linköping, så får man se hva dagen bringer! Ha en super lørdag! :)

Re: God lørdag fra Linköping!

G’morgen, ja .. I natt skal det soves i egen seng, men før det skal LN-RKM ta meg over til Njuark. Planlegger en kort transfer til Delta, og hvis jeg er heldig, er jeg hjemme til middag. Hvis ikke, blir det Spirit litt senere …
Hyggelig oppgradering til stort hjørnerom på Blu. Mye folk som sjekket inn da jeg ankom, de fleste med voucher. Så ut som det var en del innstillinger.
Satt en blid gjeng i SAS-uniformer på bordet ved siden av meg og snakket utenlandsk. SAS Irland, regner jeg med.
Velvel, siden jeg besto koronatesten blir det å slå ihjel et par timer før jeg tusler over til terminalen. Ha ein framifrå dag, enten dere skal hjem, bort eller noe annet.

God morgen fra Fyri Hemsedal. Godt fornøyd med oppholdet til nå, og straks skal frokosten testes ut. Vurderer trene litt før vi begir oss ut på en liten fjelltur. Pool Club og middag i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg

Fint vær her i dag med sol og temperatur på 0 grader på morgenkvisten. Det blir nok en rolig dag her i dag med mest avslapping, da den fysiske formen ikke tillater de store fysiske utskeielsene. Men jeg skal prøve å få gått meg et par rolige turer rundt i nabolaget. Ellers spilles det en del fotballkamper i kveld, så det blir nok noen timer foran fjernsynet også tipper jeg.

God morgen fra Osl, klar for dagstur til Køben for en siste tur med MD.

Var en god følelse å se denne for første gang på over 20 måneder:

Attachments

• 20211016_083645.jpg
    20211016_083645.jpg
    95.4 KB · Views: 191

Morn fra Kolsås. Her har de av oss under 30 vært våkne en stund som vanlig, har nå fått lov til å mekke meg litt kaffe i det minste. Dagens mål er å rengjøre gamle kjøredoningen innvendig og kanskje tilogmed få lagt den ut fôr salg. Om noen har lyst på en 11 år gammel italiensk dieselbil med Windows-knapp, skrik ut så skal jeg henvise til en god psykolog.

Hei fra Kollen, masse Skogsbacon er fortært og man nyter kaffen foran peisen.

Henting av to barn, levering av et barn til fødselsdag på fornebu, hente samme barnet og deretter ut på middag med svigers i kveld..

Blir bra, ja .... :)
Mye folk i terminalen. Her ute på F står vi og Turkish med 330.

4bfc42e5e5acd01031c00c5736ddc2a3.jpg

God morgen fra Lillestrøm. Fjongt å være hjemme igjen. Sitter bare og daffer i sofaene med kaffe og forum.

Ha en stilig lørdag

God dag fra Brewdog Castlegate. Drikker lunsj før ordentlig lunsj skal inntas om et par timer. Fint og kjølig her på øyen, noe som passer bra.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Back