God lørdag

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag

God morgen fra Torsetlia. Endel vind idag, så får se hvor lang skitur det får blitt i dag. Da min kjære har bursdag blir det både god mat og drikke i kveld. Så får huske legge Champisen på kjøl :cheers: Ha en strålende lørdag

Re: God lørdag

God morgen. Øs pøs i Bergen, men får se om vi ikke får tatt en liten løpetur for det med frøken etter en morgenblund.

God morgen fra Lørenskog!
Da er det kun 25 minutter igjen før jeg må gå hjemmefra og sette kursen mot Caffè Ritazza Airside.. Blir nok en bra dag... igjen! :)
Ha en topp lørdag!

God formiddag fra lugar#284 på Nordstjernen som stevner utover Trondheimsfjorden som sørgående Hurtigrute for nest siste gang. Storm med opptil 13 meter sjø ventes senere i kveld så det blir bra! Ha en fin dag :)

God tur med Nordstjernen og god lørdag fra Mosjøen!
Etter en intens uke er det godt med helg. Vi har skiftet ut 25 år gammelt utstyr og satt inn nytt og bedre. Det har krevd både konsentrasjon og lange dager. Men igangkjøringen har vært en suksess, bare små bagatellmessige hick-up's så langt. Og i kveld blir det konsert i kulturhuset med Publiners :)

http://www.youtube.com/Publiners Maya

God ettermiddag fra et forblåst barteland
Kom noen skikkelige kast med sludd og snø, da er det godt å sitte inne med kaffe og "Ultimate Weapons" på Discovery( akkurat nå med B-52 ;) )

Litt senere blir det søsterbesøk,og det betyr kake og kaffe som skal forberedes.Ha en strålende lørdag folkens :D :D :D

God Lørdag folkens. Dagen i dag er rolig har fått hjelp av en kompis med pc så den skal være opp og gå igjen nå, satser kanskje på en tur ut til SVG i dag eller morgen. Eller er det greit vær og alt er på topp, ha en bra Lørdag forumister!.

God morgen fra Atlanta Nord! Tidlig oppe - guttungen har fotballdømming, så da må taxiservicen til .. Litt over null, men kun noen dager til jeg kan begynne å klage på varmen. Det skal bli gildt....

Skifte til sommertid til natten .. det betyr et par uker med forskjøvet arbeidstid. Ikke like.

God formiddag #2 fra Bergen.
Her er dagen godt i dag allerede, og det ser ut som tettpakket plan for dagen. Akkurat fått handlet litt klær, levert inn lotto og kjøpt inn litt vin som passer til god mat i kveld. Nå blir det et par timer med Outlook og PowerPoint før kvelden siger på med en god Chianti.

Ha en flott lørdag videre!

God morgen fra Lillestrøm. Her kom jaggu årets Companion Ticket i posten. Da har jeg to stk ubrukte sådanne som jeg vel må se å finne på ett eller annet med etterhvert.

Ellers er vel planene stort sett en liten tur til Tigerstaden i kvellinga. Ha en fin en alle sammen.

Ikke noen god dag her i Sør!

Våknet av telefon fra Sykehjemmet i Torrevieja hvor min far lå, som kunne fortelle at han døde i morgentimene i dag. Så da var det slutt på sovingen gitt.

Satt i går kveld og booket billetter nedover til neste fredag (fikk heldigvis kansellert disse innen 24t), da de fortalte før helga at han ikke ble bedre, men at det ikke var noen fare med ham. Ville allikevel nedover for å se til forholdene, men nå ble det dessverre for sent.

Men ned må man for å organisere begravelse og papirer og alt annet som må gjøres etter et dødsfall. Ikke ferie akkurat nei!
Så sitter nå og prøver å finne billetter nedover. Ikke lett uten at det koster 8-10 lapper. Ser ut som det blir til Barcelona på mandag og hjem fra Madrid søndag med SAS. 4400 kr. Så blir det leiebiler resten, med mindre man finner noe bedre alternativer.

Ønsker dere alle en bedre dag enn meg!

BF:cry:

Kondolerer BF :(

Jaja, livet i Bodø fortsetter, ut på byen for et par (usikker på hvor grensa ligger der) pils og konsert. Ellers så blir det vel liv laga på byen ikveld, da det er dimmehelg for de som nå har suset rundt i grønt et år. Min tur neste gang!

Kondolanser fra Stavanger til BizFlyer.

Ellers, slapp lørdag. Nå er det full fart til Bryne for en bursdagsfest!

Kondolerer BF.

God kveld fra Trysil, dagen har gått med brett på beina..
Optimismen tok overhånd og jeg skulle ta en snarvei tilbake til kompisene mine..
Det prosjektet endte med ei alvorlig flenge under brettet mitt og ei skulder som tok støyten mot en stein...
Auuuuu, blåflekken på skuldra blir er legendarisk...

Men brettet kan fikses og alle bena er like hele, selv om kompisene mine var helt sikre på at kravebeinet mitt røk...

Ny dag nye muligheter i bakken i mårrå!

En god kveld til dere alle!

Kondolerer Biz.

Eller god kveld fra Nittedal.

Her har dagen vært hektisk. Hatt 13 6-7 års gamle jenter på bursdagsfeiring for snuppa. En rimelig aktiv affære. Ser med noe skepsis frem til knotten begynner å invitere alle gutta. Det blir skikkelig liv...

Morgendagen går nok med på å litt malejobb på rommet til snuppa. Og hvis været holder seg, blir det nok en tur ut for å nyte vårværet som dukket opp.

S

Kondolerer til KRS fra Maura.

Her har dagen vært hektisk. Hatt 13 6-7 års gamle jenter på bursdagsfeiring for snuppa. En rimelig aktiv affære.

Mao. bare en 10-11 år til du slipper å ha selskap hjemme, og de kan gå ut på byen alene istedenfor ;)

Ellers god kveld herfra. Ikke skjedd mye i dag, annet enn å irritere meg litt på vedkommende som fant opp den "klipsen" som holder kjørelyspæren på Passat fast (i hvertfall sånn de ble lagt i 2001-2002), samt satt til livs et par hamburgere.

En liten tur på jobben i morgen, og på'n med det som ser ut til å bli siste arbeidsuke på OSL for min del, i hvertfall under nåværende arbeidsgiver.

God lørdagskveld ønskes :)

Back