• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default God lørdag påskeaften

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Ikke så mye påskestemning i Bangkok, men kan slå fast at joggebølgen skyller fremover i Bangkok også lørdag 06.30.

Ser at Eb-kontoen igjen har rundet 2 mill så det rykker i julebookingfingern. Itsjekk i dag og overnatting på Parknine 8 min fra terminalen. 08.00 til icn i morgen er minst en time for tidlig, men begrenset med dagflighter. 4,5 t red-eye er bare vondt erfarte vi for to år siden.

Ikke så mye påskestemning i Bangkok, men kan slå fast at joggebølgen skyller fremover i Bangkok også lørdag 06.30.

Ser at Eb-kontoen igjen har rundet 2 mill så det rykker i julebookingfingern. Itsjekk i dag og overnatting på Parknine 8 min fra terminalen. 08.00 til icn i morgen er minst en time for tidlig, men begrenset med dagflighter. 4,5 t red-eye er bare vondt erfarte vi for to år siden.
Vil du ha mine 13400 poeng…tror aldri de vil bli brukt ellers:-)

Starter dagen i den blå stuen…fyrer på peisen og håper det hvite som kom i går i natt ute smelter fort. Koffertene er funnet frem og det skal planlegges antrekk til feiringene i Roma neste uke. Ha en best påskeaftenmorgen.

God påskeaften fra Ruters grå. Er ikke helt motivert for jobb men 150 prosent tillegg får være motivasjon nok. Så får jeg løpe fort til butikken etter jobbslutt for plutselig er de stengt også.

God morgen fra Beitostølen. Praktisk at det kom 10cm snø oppå skaren, så blir det litt mer komfortabelt for årets påskerenn. Ellers skal det grilles, og bedrives aktiviteter som støvelkasing og skyting. Ha en fin dag.

God morgen fra AF-loungen på MUC. Første etappe av den lange veien hjem er unnagjort. Helt OK nattflight med Vietnam Airlines i C, ble A359 på returen i stedet for B789. Innredningene er helt like, så nesten bare vinduene som er forskjellige på de to. Fire flighter til før jeg er hjemme i Oslo. Jenta på innsjekk i HAN brukte 20 minutter på å klippe og lime bagasjetag’er og et par kollegaer var også smilende innom for å sjekke min itinerary😄 Påskeaften tilbringes i Düsseldorf. Ha en fortsatt strålende påske🐥
IMG_3246.webp

Morn fra Tønsberg. Ligger an til tosifret temperatur og sol så det lover godt. Må også få fylt opp spisskammerset litt før to nye røde dager venter. Sykkeltur med familien for å jakte lekeplass og bakverk er også planlagt i dag

God morgen fra Cavtat! En fin liten by, ca 25 min sør for Dubrovnik og midt i innflygningen til DBV. Ca 5-10 min kjøretur unna flyplassen.

Må være ærlig å si at Montenegro ikke levde helt opp til mine forventninger. Nå skal det sies at vi var litt uheldige med været, overskyet, men grei nok temperatur og at det er utenfor sesong. Men jeg tror ærlig talt det hadde holdt med en dagstur for å besøke område sør for grensen, ned til Kotor og Tivat. Kanskje mer å se enda lenger sør? Jeg sliter litt med å forstille meg at det skal være behagelig å besøke disse plassene i høy sesong, det fremsto ikke som rigget for det, var inntrykket man fikk. Og hvordan var det da for 15-20 år siden?

Siden været ikke var det aller beste, ble det heller en natt i Dubrovnik, enn en 3 natt i Montenegro. Dubrovnik har jeg hørt av andre at er litt hypet og det må jeg bare skrive under på. Cavtat derimot var en hyggelig by, som også dro fordel av at solen kom frem og at temperaturen dro seg opp på 20 tallet. Om noe, så er kanskje ikke restaurant utvalget i Cavtat det aller beste, men de kan sjømat.

Uansett så bærer det straks avgårde, bort til DBV, så blir det LH via MUC til BGO.

God morgen fra AF-loungen på MUC. Første etappe av den lange veien hjem er unnagjort. Helt OK nattflight med Vietnam Airlines i C, ble A359 på returen i stedet for B789. Innredningene er helt like, så nesten bare vinduene som er forskjellige på de to. Fire flighter til før jeg er hjemme i Oslo. Jenta på innsjekk i HAN brukte 20 minutter på å klippe og lime bagasjetag’er og et par kollegaer var også smilende innom for å sjekke min itinerary😄 Påskeaften tilbringes i Düsseldorf. Ha en fortsatt strålende påske🐥
View attachment 59452
Er dette en av gledene med bonusprogrammer?

God morgen fra Kristiansund! Stikkord i dag: Lammestek, påskekrim og fjernstyring av påskeharen slik at ungene i Oslo finner påskeeggene sine. Ha en fin dag!

God formiddag fra Jar,

Julekort stemning her også. Det fyres i ovnen så det er riktig så trivelig. Moder'n er fornøyd med frokost servering.
Vi teller på "knappene" og det blir retur til Tananger i kveld før stormen i morgen eller mandag. Ulempen med mandag er Påsketrafikken.
Men nå litt mathandling på CC Vest.

Ha en fin Påskeaften.

God morgen fra Gaustablikk. Strålende sol og fersk snø lover godt for dagen. Først fysisk fostring og så blir det kos i solveggen. Lammestek i kveld. Ha en fin påskeaften.

God dag fra havet.
Dagvakt betyr snart hjem igjen og det blir greit. Vært en daff og kjedelig tur sålangt. Misforstå meg rett, Påsken roer ned aktiviteten så noen av oss kan fokusere på påskesnop-spising og surfing på nettet etter reisemål.
Fikk booket en billett til London på hjemreise dagen. Den ble i full Flex siden det er knapt med tid mellom hjemreise jobb og flyet videre. Hotell bookes når jeg vet at jeg når flyet til London, sammen med retur billetten fra London.
Ser det er litt snø i laverestrøk på landjorden. Jeg la om til sommerdekk før jeg reiste i havet så Våren har med å komme nå. Winter go away
Fortsatt God Påske

God morgen fra et meget påskete knaus med snø og blå himmel. Lang glad-frokost over og straks ned til hoffleverandøren for å få fylt opp kjøleskapet. Planen er et glass bobler eller to i solveggen og reker til kvelds.

God formiddag fra Klepp. Smågrått ute, men uværet har ikke kommet hit helt ennå. Samtidig er det tid til å undres om hvorvidt TriStar har fått reisen sin ordnet av Bongos Tryllereiser med instruks om å ordne flest mulig mellomlandinger. Men det ville vel fort blitt minst en mellomlanding i hvert land på vei oppover + et par omveier? 🫣
... nuvel, jeg har da selv også valgt flyvninger med flest mulig mellomlandinger en gang i tiden...

Nåja, arvingene har ønsket påskeeggjakt i hagen ved det nye huset, så eggene må vel gjemmes og finnes igjen mens været ennå er høvelig greit. Og da det er neppe lurt å vente til i morgen...

God formiddag fra innenrikskantinen på OSL. Straks SK4023 hjem til SVG etter noen dager påskeferie her på det sentrale Østlandet. Ser på FR24 at SE-RZD er litt småforsinket inn fra CPH, og vi blir nok ditto litt forsinket ut fra OSL, men det gjør ikke noe.

Ønsker samtlige god påske. 🐤

God påskeaften fra Tinn Kommune. Her følger vi også værmeldingene. Skulle vi reist hjem i dag burde vi vært av gårde nå. Men det er allerede kolonnekjøring på Haukeli, så da blir det nok å vente til mandagen med hjemreise via det sørlandske. Ha en fin påske videre!

Back