God lørdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag morgen...

Årets siste dag... Takk for nok et år med Scanair.no... Vareopptellingen viser at vi snart er 500 medlemmer her på forumet - med samme interesse. Det er ikke dårlig!!!

I dag blir det en stille morgen og formiddag før vi skal bort i kveld... Heldigvis er hovedstaden dekket av et hvitt teppe - blir sikkert flott ved midnatt. Ha en bedre lørdag og et enda bedre nytt år!

Replying to Topic 'God lørdag morgen...'

God Morgen ja.. her skal man tilbringe et par timer på jobb :)

God Morgen og takk for et fint Scanair år her på forumet. Spesiell takk til moderatorene som holder oss ut.

I dag blir det test av nye ski på Jr. (også jeg som ikke liker å gå på ski...alt for barna)

2005 ble et spennende år siden jeg ... i år har fått mange av dere som kunder ,skal gjøre mitt beste for å holde dere happy også i 2006. :devote:

Håper vi i 2006 får et godt forumår, med fine diskusjoner , de fleste OnTopic, men også noen OffTopic. Trip Reports er alltid spennende, enten det er på kortbanenettet, eller til fjerne kontinent. Keep them coming.

takk for et fin 2005

/Geir

God morgen fra Lillestrøm ! Lett nysnø, klart for den store kvelden.

Men må ta det med ro, 3 dagers kosetur til London i morgen med SK kl 10.40.

Også takk for de fine 4-5 FLOTTE måneder jeg har hatt her på forum. Helt topp å være med !!

God formiddag fra Tromsø

Her er det litt vind, litt kaldt og litt skyet. Litt av det meste altså.

Jeg vil få benytte denne posten til å takke for et flott år, fine og interessante diskusjoner på forumet , og masse flotte bilder og trip-reports. Måtte dette bare fortsette og vare. Spesiell takk til CK som drifter herligheten, og moderatorene som er flinke til å ta tak i ting som flyter ut.

Håper alle får en flott nyttårsfeiring og et fint 2006

:up:

Hilsen

Frode :nor

God lørdags formiddag og takk for det gamle, alle forumister!

Her i sør er det en sur og kald dag med temperatur rundt null og snødrev i lufta sammen med sterk vind. Godt man ikke skal være for mye utendørs i dag.

Kvelden skal feires sammen med gode venner. Jeg skal være kokk, så forberedelsene er i gang til et utmerket siste måltid i 2005. Forøvrig er vi glad for at 2005 straks er forbi. 2006 kan kun bli bedre!!

Ha en fin feiring alle sammen!!

BF:cool2

Flott dag i Kristiansund! Holder det seg slik, blir det perfekte forhold for fyrverkeri. (Men vær forsiktig folkens..., husk vi trenger minst to pekefingre for å skrive på forumet neste år også....:D )

Takker for det gamle året, og ønsker alle et riktig godt nytt år!!!:cheers:

Halloen fra byen i vest, takk for det gamle, til lykke med det neste, og da var en blitt 20 år, halveis til 40, tiden går fort. :):p

Ja,- da er vi altså kommet til årets siste dag ! -Utrolig hvor fort året har gått !
Her i Bergen er det delvis skyet og etpar varmegrader ute. Ikke noe snø på bakken her !

Takker for et hyggelig selskap med alle Dere på dette forumet ! Har vært hyggelig å kunne følge med på de Norske flyforumene ! Og ekstra hyggelig er det jo at vi har blitt enda flere som deler denne intressen !

Så godt Nyttår til alle her ! :hi2

God dag fra Tromsø!

Jeg takker for mange fruktbare diskusjoner, og en stort takk for at CK & co orker å drive forumet.

Jeg håper alle får et godt nytt år!

jy

God formiddag fra Alta også.

HEr er det -8 grader i dag og klart vær. Ikke kommet noe mer snø siden sist dessverre. Det blir en rolig nyttårsfeiring her i gården. Ungene setter begrensninger på hva en kan gjøre gitt, så vi må nok pent holde oss hjemme med dem i kveld.

Ellers godt nytt år til alle sammen og takk for mange interessante diskusjoner i løpet av året. Vi må se om vi ikke får til en liten samling i Tromsø i løpet av våren igjen. Jeg er ganske mange ganger innom Tromsø nå i løpet av våren. Antar det fort kan bli en 8-10 turer, så da må vi kunne treffes en eller annen gang.

Originally posted by SK384

Vi må se om vi ikke får til en liten samling i Tromsø i løpet av våren igjen. Jeg er ganske mange ganger innom Tromsø nå i løpet av våren. Antar det fort kan bli en 8-10 turer, så da må vi kunne treffes en eller annen gang.

Det ser ut til at jeg stort sett vil befinne meg i England neste halvår (fra februar eller deromkring), men det er jo andre også i Tromsø som sikkert stiller opp.

Gode oensker ogsaa her fra The Deep South! Ligger an til en fin og mild dag!

Nyttaarsaften skal feires et sted langs I-20 mellom Birmingham og Atlanta .. Eldstemann ankommer Birmingham med Southwest ved 22.30-tiden, saa da blir det aa se fyrverkeriet fra bilen. Haaper paa en klar kveld!!

God ettermiddag og godt nytt år fra et snøhvitt Nøtterøy!

Dæven!!! Hvor ble det av 2005?:D

Har tatt en pause i lesingen.A340-dyret begynner å bli forståelig sånn litt etter litt.Fly-by-wire og Normal Law,Alternate Law,Direct Law og Mechanical Backup har fått en mening (fantes ikke på noen av de typene jeg har fløyet før) omsider.

Kvelden skal feires med familien i Sandvika.

Og champagnen er i hus:Moët & Chandon falt valget på i år.

Ha ett nyttår av de riktig gode,alle sammen,og takk for det gamle!:nor

Og her skal det feires relativt rolig, men ønsker alle på forumet en riktig godt nyttår og en fredelig feiring!

Godt nyttår fra Konnerud. Her er masse snø og skikkelig gammaldags julestemning:nor

Takker alle for ett godt forum-år og spesielt til CK som dro igang alt dette !

Kvelden tilbringes hos gode venner
:cheers:

Godt Nyttår fra Norges midtpunkt!
Jøss så fort 2005 gikk... men nå er det jo heldigvis slik at tiden går ikke, den kommer og jeg ønsker alle et riktig flott 2006.

På Farmen er det det nå snart klart for rakettoppskyting, noen timer før midnatt. Med småbarn i huset velger vi å få den delen unnagjort slik at de kan legges og vi voksne kan nyte boblevann i fred og ro :cheers:

Ps, er nesten klar med siste del av min RTW tripreport.. Mangler bare de 3 siste hoppene og en konklusjon nå.

Godt nyttår ønskes fra Nordsjøen!!

Fest med måte folkens, husk at det kommer en dag i morgen :p :D :cool2

Back