• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag morgen...

God morgen... Opp klokken 07:00...men je har tydligvis sovet godt og lenge nok - for vekkerklokke trenger jeg ikke. Nå er det forum, aviser, trening og så laaang brunch. Ha en bedre lørdag!

PS! Grattis med dagen Martin...:nor

Re: God lørdag morgen...

Takk for det EB :)

Tidlig oppe selv på en lørdag.
Bare noen timer til jeg setter kursen mot Gardermoen og setter meg ombord i SK342 til Trondheim. Skal treffe en kamerat, og ta et par pils med han.

Ønsker ellers alle en god lørdag, og en ellers fin helg :)

God formiddag folkens :)

Jobbehelg og nettsurfing på planene idag.

Kansje jeg sniker meg opp på OSL en liten tur etter jobb.. må se litt på vær og føre forhold :P

Kos dere

S A

Får vel slenge inn en kombinert god morgen-, og bursdagshilsen her jeg og da.
Har ikke altfor store planer for helgen, så kommer nok til å bli som vanlig...

En god helg ønskes uansett! :)

Riktig god morgen fra et solfylt vestland! Skal bruke denne fridagen til å montere en varmepumpe i heimen, så nå kan strømmprisen bare løpe løpsk, så mye den vill :baeh

En god dag ønskes alle!

God dag og gratulasjoner fra Nærsnes også!

Igår kom endelig flaggstanga opp og det ble behørig feiret med god mat og drikke til langt på natt! Neste fredag er det pølsefest med vindpølse i stanga (for det er jo DET en flyger flagger med?) og et utvalg av varianten i tarm på grillen! :nor

Gratulerer Martin! Moro at det er jevnaldrende å se på forumet. :)

Forøvrig en kjempefin høstdag i dag, får håpe hele helgen blir like fin.

Gratulerer ogsaa herfra, Martin! :nor (Kanskje vi trenger et ikon med vinkende amerikansk flagg ogsaa? ;) )

Etter en veldig god natts soevn, er det naa Birmingham-Liverpool paa Fox Soccer Channel. Birmingham har akkurat utlignet - fart i matchen naa! Oi !! 2-1 !!!!

Dagen byr paa husrengjoering, bildehenging og jakt paa bensin. Dusteguvernoeren vaar erklaerte skolefri mandag og tirsdag for aa 'spare energi', saa derfor var det alle mann til (bensin-)pumpene i gaar kveld. Sukk ... At mannen ikke laerer .....
Dobbelarbeidende foreldre er ogsaa veldig glade for dette, selvfoelgelig ...
Selv skal jeg kjoere til LSF (slaa det opp ;) )og jobbe en flight tirsdag, saa eldstemann faar vaere barnevakt ..

Takker igjen for gratulasjoner :) . Som nevnt dro jeg bort på lørdag, og har ikke lest dette før nå. Turen oppover var grei. Fikk stjernegris på turen oppover (SE-ettellerannet) med egen treseter, på et ikke engang halvfullt fly. Pluss til SAS Braathens for utdeling av drops ved inngangen. Greit vær oppover også, bortsett fra litt turbulens, som selvfølgelig kom akkurat da jeg hadde åpnet cola-boksen.. Hotellet (Rica Nidelven) var også ok, bortsett fra ei i resepsjonen som kunne hatt godt av et smilekurs..

Turen nedover gikk med en rimelig full LN-TUH, og her ble ikke dropsene delt ut før like før landing, faktisk etter at passasjerene måtte spenne seg fast.
Fant forøvrig ut at Braathens sine fly har betydelig bedre beinplass en SAS sine (700 vs. 800).

Back