God lørdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag morgen...

Morgentrening før frokost /brunsj med mange aviser og fly/bil blader. Lørdag er vel ukens beste dag. Ha en bra en du også...

Re: God lørdag morgen...

På Nærsnes blir det brunsj med nystekte (er det noe som heter gammelstekte forresten?) ciabattaer med eggerøre og parmaskinke.Været er pent,så det blir en cabrio-tur og/eller tur med nyinnkjøpt sykkel.Ellers skal plenen klippes,materialer til flaggstangfundament kjøpes,etc.,etc.,etc.... Ha en bedre lørdag alle sammen!:hi2

God morgon i från la Côte d'Azur!

Solen skiner och jag borde egentligen ligga på stranden. Istället så sitter jag med en bok i Logistics and Operations Management som skall gås igenom innan jag fortsätter med Global Business Strategy.

Skall se om det inte kan bli en liten tur vid 16-tiden i alla fall innan jag skall på barbeque hos en kurskamrat.

Richard: Fick du mitt e-mail?

God fomiddag fra SVG!

Har allerede rukket en rundtur til ABZ med full maskin tilbake. Nå er det laaaannnngstopp i SVG, deilig:up:

Satser på RBK seier i dag:cheers:

God morgen/dag fra Bodø! skulle egentlig fly MTW med hoppere i dag, men dårlig oppmøte ga meg en kafetur i steden..
ikkje så galt vær forresten..

PS: satset på Glimt seier i morgen!!

Har blitt stoppet av både Oslos ordfører og Venstres Olaf Thommassen i dag... Den ene fikk takk for følge så langt (20 år) og den andre fikk et nytt medlem... Om to dager er det valg...Bruk stemmeretten...:up:

materialer til flaggstangfundament kjøpes

Oi, oi, oi...., da er det opp i all slags vær for å heise flagget på flaggdagene da...:zzz
(Du vet, ingenting er så stygt som en naken flaggstang på de dagene der;) ).

Ellers har vi hatt en topp dag her på Nordmøre. Molde Fotballklubb tapte:D :D :D , sola har skint fra skyfri himmel, og en bedre middag med samboer og datter er inntatt på en av byens restauranter. Fortsatt god helg, folkens!! :)

Lenge siden jeg sov lenger enn tdspunktet for å heise flagg uansett...så hvis det er problemet så bør jeg vel kanskje foreslå en stang her på tomten også...;)

Originally posted by EB
Lenge siden jeg sov lenger enn tdspunktet for å heise flagg uansett...så hvis det er problemet så bør jeg vel kanskje foreslå en stang her på tomten også...;)

Joda, men det er ikke bare på 17. mai man må stå der med søvn i øynene og slåbrok for å knyte flaggstikk. Det er alt for mange flaggdager og royale bursdager til at det blir snakk om noe flaggstang her i gården iallefall. Nei, takke meg til et diskrèt lite balkongflagg man kan smyge ut når mor og datter har dag, og 17. mai...:nor

Back