• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag morgen...

Morgentrening før frokost /brunsj med mange aviser og fly/bil blader. Lørdag er vel ukens beste dag. Ha en bra en du også...

Re: God lørdag morgen...

På Nærsnes blir det brunsj med nystekte (er det noe som heter gammelstekte forresten?) ciabattaer med eggerøre og parmaskinke.Været er pent,så det blir en cabrio-tur og/eller tur med nyinnkjøpt sykkel.Ellers skal plenen klippes,materialer til flaggstangfundament kjøpes,etc.,etc.,etc.... Ha en bedre lørdag alle sammen!:hi2

God morgon i från la Côte d'Azur!

Solen skiner och jag borde egentligen ligga på stranden. Istället så sitter jag med en bok i Logistics and Operations Management som skall gås igenom innan jag fortsätter med Global Business Strategy.

Skall se om det inte kan bli en liten tur vid 16-tiden i alla fall innan jag skall på barbeque hos en kurskamrat.

Richard: Fick du mitt e-mail?

God fomiddag fra SVG!

Har allerede rukket en rundtur til ABZ med full maskin tilbake. Nå er det laaaannnngstopp i SVG, deilig:up:

Satser på RBK seier i dag:cheers:

God morgen/dag fra Bodø! skulle egentlig fly MTW med hoppere i dag, men dårlig oppmøte ga meg en kafetur i steden..
ikkje så galt vær forresten..

PS: satset på Glimt seier i morgen!!

Har blitt stoppet av både Oslos ordfører og Venstres Olaf Thommassen i dag... Den ene fikk takk for følge så langt (20 år) og den andre fikk et nytt medlem... Om to dager er det valg...Bruk stemmeretten...:up:

materialer til flaggstangfundament kjøpes

Oi, oi, oi...., da er det opp i all slags vær for å heise flagget på flaggdagene da...:zzz
(Du vet, ingenting er så stygt som en naken flaggstang på de dagene der;) ).

Ellers har vi hatt en topp dag her på Nordmøre. Molde Fotballklubb tapte:D :D :D , sola har skint fra skyfri himmel, og en bedre middag med samboer og datter er inntatt på en av byens restauranter. Fortsatt god helg, folkens!! :)

Lenge siden jeg sov lenger enn tdspunktet for å heise flagg uansett...så hvis det er problemet så bør jeg vel kanskje foreslå en stang her på tomten også...;)

Originally posted by EB
Lenge siden jeg sov lenger enn tdspunktet for å heise flagg uansett...så hvis det er problemet så bør jeg vel kanskje foreslå en stang her på tomten også...;)

Joda, men det er ikke bare på 17. mai man må stå der med søvn i øynene og slåbrok for å knyte flaggstikk. Det er alt for mange flaggdager og royale bursdager til at det blir snakk om noe flaggstang her i gården iallefall. Nei, takke meg til et diskrèt lite balkongflagg man kan smyge ut når mor og datter har dag, og 17. mai...:nor

Back