God lørdag morgen

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Re: God lørdag morgen

Da fikk jeg en hyggelig telefon fra EWR om at skipperen på CO 039 ønsket grillet lammecarré i morgen. Den fikser jeg lett!
Sitter på terrassen og koser oss med hvitvin etter en hyggelig middag hos bror på Vollen. Regnbuen er sterkere enn noensinne og solen skinner i bakgrunnen.

Hvilket hotell?
Jeg skal bo på Hotel InterContinental 24 juli om du er i nætheten.

Ikke før 13. august på meg. Hotel Central. Oppgradert fra 3 til 4 stjerner etter renovering i 2009. Vurderte InterContinental også, men koster noen hundrelapper mer per natt. Central ligger litt mer sentralt... :) Var forresten innom InterContinental for to år siden, da de annonserte et veldig bra "Søndag brunsj"-tilbud, men dette gjaldt ikke om sommeren.

Tar ellers gjerne imot Bucuresti-tips. Jeg var ikke overbevist etter forrige besøk, men gir byen en ny sjanse. Uansett en spennende del av Europa og et interessant land.

Jeg har ingen tips om Bucurest eller Romania, men gleder meg villt til å se Dracula-slottet :) Skal på en ti-dagers rundtur med villsvinjakt og bjørnesafari.

Ingen andre tips enn å være forsiktig med bjørnestek - en kamerat av meg var i Romania i våres og lå dårlig i flere dager etterpå...

Takk for den! Skal ta det med ro med bjørnekjøttet, men jeg føler en viss anger med villsvinet etter en hendelse på Korsika for noen år siden og 152 sting i benet.

Back