God lørdag morgen!

Halvorsn

ScanFlyer Molded
God lørdag morgen!

Hei og god morgen alle kjære forumister fra Hoff (Ullern)! Litt varierende skydekke siden kl 06, men håper det hjelper seg utover dagen slik yr forutså i går.. Skal snart opp til OSL for å titte litt på hva som skjer, siden det er hele to måneder siden jeg var der sist :O Så rett og slett en veldig god morgen her fra OSLo!

Re: God lørdag morgen!

God morgen, godtfolk! :)

Her i Stavanger titter solen såvidt frem, ser ut til og bli enda en brukbar dag!
Hadde cat 2 her på sola i morgentimene, men nå går ting som det suser ;)

Ha en flott helg, alle!

Halvorsn, jeg er på jobb. Bare pling på. Forresten er det et ypperlig vær på OSL så det er bare å komme seg hit med kamera og godt humør.

Last edited:

God morgen fra Stavanger!

Da var det frokost før man setter seg i bilen og drar på hytta for helgen.

Happy hunting i dag Olav/BSSW. ;)

Ha en fin dag og en fin helg forumister! :)

God morgen fra Bislett. Strålende sol og sitter i shorts med verandadøren på fullt gap og spiser frokost i solen. En tur på Sats og noen hotellbestillinger i forbindelse med sommerferien er det som står på programmet forløpig. Ha en fin dag

God dag fra Gamle Oslo! Straks klart for styremøte i borettslaget, heldigvis fint nok til at vi kan ta det i bakgården, så jeg slipper å rydde samtidig som jeg småpakker til morgendagens utflukt. "

Reisemappen" er pakket med følgende fra toppen og nedover: DY-billett til Berlin, hotellbestilling Motel One Alexanderplatz, togbillett Berlin-Dresden, hotellbestilling Dresden, togbillett Dresden-Wroclaw, hotellbestilling Sofiltel Wroclaw (hørte på Flightdeck til slutt!) og siste lappen er et boardingkort for Ryanair.

Ellers blir det et godt kyllingbryst, asparges og rosévin til kvelden, og ingen flere utskeielser, da jeg tar bussen fra terminalen 0610 i morgen. Flytoget har satt inn buss Oslo S - Lillestrøm, og det gidder jeg ikke å betale 170 kr for.

God morgen fra et solfyllt Nærsnes. Havregrøten er inntatt, og snart er det avreise med cabrioleten til Hobbyland på Strømmen og et møte med min "plastic pusher". Kyllingbryst og rose´vin hadde jeg igår. Idag møter jeg JetBlue på Beer Palace ved 16-tiden. Det blir vel en matbit på Aker Brygge skulle jeg tro.
Vedrørende Flytoget: Det er vedlikeholdsarbeide på skinnegangen. Derfor buss for tog.
Ha en fin dag.

God formiddag frå Trondheim!

Seint oppe, og det var på sin plass. Frokost er unnagjort, så no er det å gi seg i kast med handlerunden før det stenger ;)

Ha ein fin dag alle saman!

God formiddag fra Tromsø!

Været er egentlig helt ok tror jeg? Ble rimelig bortskjemt av 17.mai-været så nå er nesten alt utenom sol å klassifisere som "dårlig". Uansett... rundt 10 grader (ja pluss) og lett regn med jevne mellomrom.

Dagens første vakt startet kvart på fem, nå venter neste med ankomst av Aeroflot-Nord og DY's London-maskin ;)

Scanairtreff står på menyen i kveld og forhåpentligvis et lite cockpit-besøk på SK4494 ;)

Ha en fantastisk dag videre!

God morgen fra Avdeling (Veldig) Vest. Her er det allerede 20 grader, og det skal visst bli minst 10 til. Stor bacon&pancake frokost er overstått og jeg har akkurat donert 15 dollar til USAirways for at kona skal få sitte litt mer komfortabelt på sin businesstur til Albany i morgen tidlig. Så her skal gutta rule de neste fem dagene! :up:

Skoleferien begynte i går, så det blir barn heime i to og en halv måned .... Men det betyr iallefall at jeg kan sove litt lenger om morran.

God ettermiddag fra Helsinki

Dag 3 er gjennomført. Akkurat tilbake på hotellet.

Etter en alt for lite søvn siste natt, blir det nok en tidlig kveld i dag.

Været begynte strålende i dag med rundt 20 grader kl 0800. Men vi har hatt et par runder med lyn og torden og regn over oss i løpet av ettermiddagen. Nå sitter jeg og titter mot en ganske grå himmel, og blir vel ikke overrasket om det glimter til litt igjen.

I morgen blir det avsluttende prøve før kursen settes tilbake mot OSL med DY på kvelden.

Tror jeg tar meg en tur svømmetur etterfulgt av sauna. Så blir det vel en liten kjØLig en før vi tar kvelden.

S

God ettermiddag fra Asker. 20 grader og lett regn. Nå blir det litt grilling av medbrakt Alberta beef fra Costco før kursen settes mot Gardermoen, og videre til Trondheim med SAS sin 20:20 avgang.

Og da er det straks avspark i Madrid. Lett historisk, ettersom CL-finalen for foerste gang overfoeres paa det nasjonale TV-nettverket her i USA. Football's coming home! ;)

Stangekyllingen forsvant.... borte vekk. Så nå er det bare fotball og rosevin igjen!

Gjerne:

Kyllingbryst fra Stangekylling. Putt noen skiver parmesan under skinnet. Krydre med salvie og pepper. Stek i panne til skinnet får farge og litt på andre siden, deretter 6-7 min i ovn på ca 200 grader.

Lag småvarm potetsalat av kokte nypoteter, som blandes sammen med olivenolje, sitron, litt Dijon-sennep, sjalottløk og litt biter/skiver av parmesan.

Kok opp asparges. Legg i form, stek sammen med kyllingen - om lag samme tid (følg med).

I tillegg grilla jeg litt vannmelon i grillpanna for å få litt farge på tallerkenen, og noe som stod i stil med en Ioppa Rosévin.

ble en peppes pizza etter spotting fra kl 09 til 18 på osl, hehe :D FOR en NYDELIG dag! Her sitter man bar og sår med røde deler på kroppen. Solbrenthet er bare en digg første gangen man får det, så får nyte det nå!

Back