God lørdag morgen

LN-FHU

Superflyer
God lørdag morgen

Morn fra Tokyo:)

Her har man fått frokosten sin og skal ut å se liiiiit av det Tokyo har å by på. Sol og litt vind her med en temperatur på....vet ikke ,har ikke vært ute ennå

Ha en strålende lørdag folkens :D :D

Last edited:
God lørdag morgen

Sitter her med noe godt i glasset - så plutselig
4.gif
4.gif
og
4.gif
.

Bikkje ligger nå under stolen min, i et rom så lite at jeg ikke trodde det var mulig ... jaja - sånn er'e! Det er hælj - jeg prøver forgjeves å få sync'et iPhonen og ellers er alt som det skal være. Tjodelidei - det er vel derfor jeg drekker!

Re: God lørdag morgen

God m..... Vel la oss kalle det tidlig morgen fra Stavanger. Her drikkes det Cola og man begynner å så smått å se natt gå mot dag.

God morgen fra Bergen. Akkurat nå skulle jeg sittet på flyet til AMS og eretter videre til LHR, men den turen orket jeg rett og slett ikke å begi meg utpå. Kom hjem kl. 22:30 i går kveld temmelig nøyaktig et døgn forsinket, og passe sliten. Ettersom jeg ikke hadde booket hotell i London ennå, og flybilletten var av det billige slaget ($195), så følte jeg rett og slett større verdi i å holde seg hjemme, og jeg må ærlig innrømme at det akkurat nå kjennes helt rett å ikke ha noen som helst planer :). Eneste som står på programmet i dag er å se Chelsea fullføre dobbelen, noe som bør være mulig.

Ha en flott dag alle sammen.

Nå kan Jon Blund bare komme... For min del. Ha en nydelig dag dere andre forumister!

God morgen

Her er barna lys våkne, og siden fruen var barmhjertig i natt og tok seg en mest av knotten som var tildels mye urolig, er hun innvilget litt ekstra søvn.

Nå blir det straks å fikse litt frokost til flokken før vi må ut å handle inn for helgen.
Noe sier meg at vi sikkert ikke blir alene i butikken....

Ønsker alle en god lørdag

S

G'lørdan fra Maura. Straks klar for avreise retning OSL, og videre til New York.

God lørdag ønskes alle :)

God morgen fra Tananger

Her gjør man seg også klar til å reise. Martin drar vestover, jeg sørøst.

Kan spå at været her i Tananger kommer til å bli fint de neste dagene, siden jeg skal vekk.... :p
I Wien er det meldt regn stortsett hele tiden mens jeg er der... Jippi....
Regnjakken blir med, sammen med paraply...

Ha en fin dag forumister, om man reiser eller er hjemme :)

God morgen fra Chester
Da er det bare en natt igjen på øyriket, og dagen i dag ser ut til at blir mer solfullt og varm. Kanskje det blir noen fly på billedbrikkene i dag også? :p

Regnjakken blir med, sammen med paraply...

Paraply er for pingler! :p
Ha en fin tur!

------

I Nordens Paris er det 15 grader i skyggen, sola gnistrer og livet føles virkelig ikke som om det enda er Mai og eksamenshelvet. Nå tar jeg med meg bøkene og reinskinnet ut - og leter etter en flekk lyng jeg kan ligge og sløve på resten av dagen :)

God morgen fra Barcelona.

Gårsdagens middag bestod av nydelig tapas og en mugge Sangria :p

Solen skinner fra skyfri himmel så nå skal man nyte go'været!

Ha en finfin lørdag alle sammen!

God morgen!
Her i Oslo er det relativt varmt, men overskyet. Dagen skal tilbringes i by'n, og kvelden byr på middag hos noen slektningen.

Ellers ønsker jeg alle sammen en riktig fin dag.

God morgen fra Bislett. Fått liket opp av sengen og er i full gang med frokosten. Shopping, indretjeneste og en løpetur står på programmet før det blir en liten tur til en fest/ut på byen i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Sandefjord. Nytt leketøy i hus i form av en HTC Legend, angrer ikke på at jeg droppet epple telefonen. Vindusviskeren på hovedskjermen på telefonen varsler om regn, men foreløpig så er det tørt ute.

Go' hælj!

God ettermiddag fra Singapore. Her er man overklar for aa komme seg hjem til Chicago. Blir en bbq med venner i kveld foer man flyr hjem tidlig i morgen via HKG

Nærsnes rapporterer overskyet, temp. rundt 12 grader og det trues med regn utover dagen. Indretjeneste idag også. Muligens en kjapp tur i butikken. Imorgen ORD.
Ha en fin dag.

Nå tar jeg med meg bøkene og reinskinnet ut - og leter etter en flekk lyng jeg kan ligge og sløve på resten av dagen :)

Muttern stakk av med bilen så jeg har måttet utsette skogsturen til senere. Sitter og leser igjennom forelesningsnotater lagt ut av foreleser i geofysikk, jaggu har ikke fyren humor også! Om seismiske refraksjon -og refleksjonsprofiler;

"Positive arrivals have the trace shaded black.
This helps the eye to correlate traces when noise
is present. Beer sometime helps with this
process
, but too much has been known to have
the reverse effect. Calibration is needed to
optimize this task."

:lol:

...uansett, tilbake til bøkene med meg :whip

Back