God lørdag morgen

CFI86

ScanFlyer Blue
God lørdag morgen

Tidlig oppe, jobb kaller. Ikke alt for mange timer på øyet i natt, men så er man jo også tidlig ferdig. I kveld er planen en tur på kino. Ha en god dag!

Re: God lørdag morgen

God lørdag morgen... Dagen har blitt nesten 7 timer lysere - og til natte skal vi skru klokken frem til sommertid. Nå venter en dag med ikke mindre enn 3 bursdagsfeiringer... Ha en flott lørdag!

Mornings fra Beitostølen. 0 grader og CATIII, men har en liten Jäger å starte dagen med. I kveld kommer det en ladning ferske kreps og reker fra Sandefjord som skal spises

God palmelørdag fra Groruddalen, ca 250 m o h, hvor vi i skrivende stund har gått fra det jeg vil kalle Cat III til Cat II, så det er håp :)

Indretjeneste og seinere på dagen feiring av litt jubilerende famiilie.

God morgen fra Stavanger!

Da var det lørdag og 10 dager igjen med fri! :)

Ingen store planer for dagen, vi får ta den som den kommer.

Ha en fin en..... :)

Hei fra Tromsø, minus 1 og flott vær.

Dessverre venter litt administrativt arbeid på jobb, men det bør ikke ta så lang tid Etter det er jeg klar for noen kalde pils hos en gammel venn i kveld.

Etter en avslappet fredags ettermiddag på Beer Palace og Olivia, så ble det sovemorgen igjen gitt. Snart venter en halv pakke med bacon og to egg samt friskpresset juice av blodappelsin. Fins knapt en bedre start på dagen. Skjorter skal strykes. Og dett var dett!
Imorgen avreise til ORD.
Ha en fin dag.

Etter en avslappet fredags ettermiddag på Beer Palace og Olivia, så ble det sovemorgen igjen gitt.

Jeg hadde tenkt meg på Beer Palace i går, men en kollega dro meg med på Bohemen i stedet. Dårlig bytte.

Jepp, det kan du si. Men du kan vel velge omgangsvenner på egen hånd?
Vi var der kl. 16:10, forresten.

Jepp, det kan du si. Men du kan vel velge omgangsvenner på egen hånd?
Vi var der kl. 16:10, forresten.

Man bør ha noen dårlige venner også... Hadde vært der ca 16:30, men så hadde jeg sikkert havnet ved et annet bord uten å kjenne igjen kjentfolk og vi hadde vært like langt.

God dag! Etter en veldig hektisk uke, synes det åpenbart at heimen trenger betydelig indretjeneste idag. Derfor blir det en hjemmelørdag, skal bare spise frokost først...

God morgon ifrån Uppsala!

Efter tre veckor utan en fri kväll hade jag mitt hopp till gårdagen men detta blev snabbt ändrat då jag fick en förfrågan om att stå i baren på en studentpub. Idag står det städ och tvätt på programmet och det blir av det större slaget då jag väntar 25 gäster imorgon.

Ha en flott dag!

Last edited:

God morgen! :colgate:
I dag har jeg sendt "alle" i klassen hjem til Mosjøen for påske, det føles allerede litt kjedelig å sitte alene i byen.

Ellers håper at så mange som mulig skrur av utelys og sterke innelys slik at earth hour vises godt ute i gatene, det er det jeg liker best med earth hour. Kommunen jeg bor i skrur av alt av veglys og kommunale lys, så man kan la hodet falle litt bak og nyte nattehimmelen midt på tjukkeste kommunikasjonsåra over byen. Det er ikke ofte man kan det! :) Folk blir så hyggelige i mørket også, man hilser og prater, litt som om man går på ski i fjellet. I vår ellers så travle hverdag er det jo så vidt man ser på hverandre når man går forbi noen i gata.

Enjoy your caturdays! ;)

G'morgen fra et morgenkjoelig Alpharetta ... tidlig opp ettersom guttungen har dommertjeneste allerede 08:30 ... jaja ... maa han snarest bli 16 saa han kan kjoere selv.

Velkommen etter til sommertiden - det skal bli godt aa faa dere paa normal avstand igjen etter to uker med 'skjev' tidsregning .. ;)

Maa til med malerkosten litt i dag - blir det tid blir det litt hoeytrykksspyling ogsaa. Boer gjoeres i dag for i morgen blir det drittvaer.

Endelig lørdag etter dobbel jobbing i går. Var hjemme ved 4 tiden i dag morges, så det ble senga frem til 12.

Nå venter masse husarbeid! Du som jeg gleder meg!!
Ica har 30% rabatt på biffer i dag, så det tror jeg blir dagens middag. Kanskje kjøpe en stor en så jeg har til i morgen også??

I kveld skal jeg ha meg minst ett stoooort glass rødvin!!

Fortsatt glad påsk!

BF:cool2

God dag! Her er det en formiddagspils før man tar fatt på dagens handlerude. Noe vin skal det bli, men ikke australsk. Satser kanskje på litt fjærkre denne helgen. Til dessert får man kanskje ta en KvikkLunsj i ren sympati med de som er forvist fra byen og må tilbringe helgen langt fra sivilisasjonen.

Hadde en runde på Beer Palace jeg også, men havnet på Bekkestua etterpå. Finner ikke VISA kortet mitt i dag, men mistenker at det ligger på en bar på Bekkestua..

God ettermiddag fra Oslo. Fjollsen har dratt til fjells så nå er det fint lite biler på veien, og ikke minst er det ledig parkeringsplasser i byen. Ellers er pc levert til Lefdal for n`te gang og jeg har krevd ny bærbar elektronisk databehandlingsmaskin. Skal ikke se bort at jeg bytter beite og går over til eple. Fortsatt god helg.

God Bogota-morgen.. Topp vaer her, sjekket inn med AV A320 til Cartagena..

Spennende sted..:cool:

Back