God lørdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: God lørdag morgen

God kveld fra York! Min definitive favorittby i England. Har hatt lengre opphold her ved flere anledninger, og det føles som å komme hjem. To uker her før 3 dager i London.

Re: God lørdag morgen

I've been had!!!

God kveld fra TGI Fridays på Aker brygge ;)

Jeg føler for å utdype denne litt ;)

Speedy hadde invitert meg med på Fridays sammen med Mountaindew, Vidar (uten nick, men var bl.a. med til SEA) og han selv. Her så jeg mitt snitt til å ta en liten hevn for den praktikale joken som Speedy utsatte meg for i SEA. Etter litt kjapp konferering med BSSW via MSN, var flybilletter bestilt, og planen var at BSSW skulle "plutselig" dukke opp på Fridays ;)

De tre andre hadde planer om å dra innover litt tidlig, og bl.a. ta turen innom Teknisk Museum, før middagen. Det passet derfor meg ypperlig å ta en liten hvit løgn om at jeg ikke kunne være i Oslo før klokken 19:30, sånn at jeg rakk å møte BSSW på OSL, og komme meg innover.

Planen slo midlertid litt sprekker da jeg plutselig så Speedy pålogget på et tidspunkt som han burde ha vært i Oslo. en telefon avslørte at Vidar og han hadde vært litt for harde på gin-flaska kvelden før, og var fortsatt i Maura, mens Fredrik som var "designated driver" hadde dratt tidligere, pga. et-eller-annet. Jeg skjønte så at eneste kollektivmulighet for Vidar og Speedy, var samme buss som jeg skulle ta, og da var spøken ødelagt.

Så en liten time før avreise, ble nye strategier lagt, og det hele endte med at BSSW satt på lokaltoget mellom OSL og Oslo S, i den tro om at han nå skulle være med å lure Speedy, da han hører en velkjent bergensstemme bak seg: "Kan eg få se billetten takk?" :D

Kvelden endte ellers vellykket med treretters på Fridays, og kjøretur tilbake til Maura, i Fredriks nye BMW et-eller-annet, som var så liten at en egentlig måtte være sirkusdverg for å sitte komfortabelt i baksetet. Der satt Vidar, Speedy og jeg :rolleyes:.

Back