God Lørdag Morgen

Re: God Morgen

Hilsen fra sete 2F på CO166. Stort sete men TV virker ikke .... Jeg har en høne å plukke med herr Johnsen, som akkurat dumpet ned i setet ved siden av meg.

Re: God Lørdag Morgen

God morgen fra Bainbridge.....hvor vaeret er "tilbake til normalen" etter at vi pyntet for the Julebord 2010....Boeing leverete igjen et fantastisk opplegg....baade paa Renton og ikke minst paa "gølvet" paa Everett....vi spaserte langs hele 787 produksjonslinjen med naerkontakt med mulighete til aa see 787 fra alle vinkler....fra de komplette vingene klare til montasje...til insiders view av motorene....ser ut i fra at fra Line #14 kommer kroppen lakkert i en basis farge....Line # 15 var allerede hvit i svaert blank finish....mens # 11-14 hadde kompositt farge...paa kroppen....ellers er det alltid imponerende aa se motorene til 777-300ER paa naert hold.....ogsaa med "inside" informasjon fra vaar egen Dag Johnsen.....mere vil nok floege naar inntrykkene for satt seg.....ha en flott dag i Houston og resten av verden.....

God kveld fra Oslo. Ikke gjort mye idag, men har klart å få til en treningsøkt. Nå blir det vors og byen! Ha en flott kveld folkens. Skål!:drink

Pga sykdom i familien måtte jeg fortsette direkte videre til Atlanta, og jeg sitter nå og venter på at min lille jungeljet skal boarde. Fikk meldingen om at Leeds spilte uavgjort mot Spurs da vi landet - helt fantastisk!!!

Som DC-8'ern sa var Boeing igjen overlegne og vi hadde en strålende dag.

Back