God lørdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag morgen...

Morsomt for denne kroppen å komme med en "god morgen" hilsen på denne tiden av døgnet - for i motsetning til visse ivrige forumister fra USA så er det i allefall ny dag når jeg nå ønsker alle en Glad dag. Hovedstaden er mild - vi kan igjen sove med vinduet åpent... Ha en flott lørdag - måtte den bringe mye fritid!!!

Re: God lørdag morgen...

Da skal jeg ikke være dårligere enn EB. Så herved tilbringes et ønske om en god helg til samtlige.

Sove med vinduet åpent? Temperaturen er på feil side av 20 tallet for å gjøre det.
Det å kalle det morgen er vel også å ta i litt, men kan i det minste ønske god helg!

EB...du er en syk syk mann. Og jeg som trodde jeg skulle være først idag siden jeg har vekkeklokken på litt tidlig imorgen.....men det betyr kanskje at jeg snart bør legge meg :p

God morgen/God natt. Været her er svart. Og jeg forventer og bruke de første 13 timene av Lørdagen til og sove og slappe av.

Ha en flott natt forumister.

Og en god morgen/dag!

Riktig god morgen (MORGEN?!) fra sengen i Oslo!
Jeg ser ikke hvordan været er, men det regner iallefall ikke ;)
Ha en fortsatt strålende dag, forumister!

P.S.: Er det bare meg, eller kommer "God-Morgen"-meldingene tidligere og tidligere hver dag?? :D

God morgen, men også god kveld og god natt fra Oslo!! Her er det tid for å sove nå, men det er bra at temperaturen nå viser mindre enn fem minusgrader. God helg til alle, og god tur til de som skal ut og reise, ikke minst de som skal på julebord i USA!!:)

Det er alltid morgon ein plass ;) -I Trondheim er det no slutt på fredagen, og forsåvidt starten på laurdag, men no skal eg legga meg, så får eg heller fortsetja helga ein gong utpå dagen.

God natt! ;) ...og god morgon! :)

Snart slutt på fredagen her borte ... hatt en nydelig dag med over 15 varme og det var deilig å ta ettermiddagkaffen på terrassen. Første gang på lenge at det har vært mulig.

Satser på å få med meg litt fotball - først ut er Stoke-L'pool på ESPN, deretter er det to matcher på Fox.

Sitter og booker litt fly til neste norgestur - ser ut til at jeg skal få med meg en liten godbit på veien over. Men nå blir det litt pai og iskrem før vi begynner å forberede oss på natta ...

God lørdag morgen ønskes fra en betydelig mildere (og langt mindre forurenset) Bergen enn på lenge !

Sitter på jobb,- surfer lett over nettet og gleder meg til å komme hjem og kunne krype godt under dyna .... ;)

Trodde ikke det var lov å skrive god morgen melding før man stod opp den aktuelle dagen! Nå skal jeg iallefall legge meg! Natta!

BF:cool2

God morgen fra Lillestrøm. Sto opp for 90 min siden.... Jetlag heter det.

Ha en fabelaktig lørdag

God morgen fra Flytoget. OSL-ZRH-BOS med Swiss står på programmet idag. En liten forsovelse gjorde det travelt i morgen, men nå er jeg på vei:USA

God morgen fra Oslo..Jammen meg godt det går mot vår sier jeg..

Ikke mye som står på timeplanen i dag egentlig, bortsett fra en butikktur og
Stoke – Liverpool på Canal+. Er vel ett lag de rød burde greie å slå ute større problemer..

Frem til den tid får man vel ta en runde golf med Tiger Woods på PS3...
Men han er kanskje opptatt med andre ærend for alt jeg veit :D

Ha en bedre Lørdag !

God morgen fra Toronto. Ikke overraskende våknet jeg midt på natten her borte i dag. Å få sove mer er helt håpløst, så nå blir det litt surfing på meg, før jeg tar turen tidlig over til YYZ igjen. Har avgang 11:30, så noe sier meg at det blir noen timer på flyplassen på meg i dag. Kan kanskje komme godt med når jeg skal prøve å fatt i bagasjen min igjen.

God morgen fra Oslo..Jammen meg godt det går mot vår sier jeg..

Ikke mye som står på timeplanen i dag egentlig, bortsett fra en butikktur og
Stoke – Liverpool på Canal+. Er vel ett lag de rød burde greie å slå ute større problemer..

Frem til den tid får man vel ta en runde golf med Tiger Woods på PS3...
Men han er kanskje opptatt med andre ærend for alt jeg veit :D

Ha en bedre Lørdag !
Ikke for å strø salt i såret, men Stoke ligger vel rett ved siden av på tabellen og er i form, så ikke forvent noen enkel match...

God morgen fra Stavanger!

Ble vekker for en halvtime siden. Akkurat nå hater jeg Citrix! Sitter her og jobber med saken. Men hvis jeg ikke får det opp å gå, må jeg nok ta meg en tur ut på jobb og restarte noen servere.... :drunk:

Vel. Ha en bedre dag enn meg. :)

God lørdag! Her på Grefsen ser jeg utover en svært så grå Oslohimmel, dvs jeg ser altså ikke den blå fargen :p

Alene med Kristin denne helgen, storebror er på alpintur til Norefjell med kompiser fra Halden. Han har jo nettopp fått nye twintipps, så da må jo utstyret prøves. Intet spesielt på planen i dag, bortsett fra en postpakke som må avhentes, kanskje jeg går en tur....

God formiddag fra København, hvor man nå roer kroppen etter en nokså heavy time på gymmen. Noen få timer med eksamenslesning før man "tar kvelden" og planer om tunfisk til middag. Ha en strålende dag!

Back