• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag morgen...

God morgen! Solen skinner og det ser ut til å bli nok en strålende dag. Mye å handle i dag - da det er tre dager med stengte butikker foran oss. Ha en bedre pinse!

Re: God lørdag morgen...

God loerdag morgon..

Foersta examen undangjord... nu aer det bara 4 kvar.. Eftermiddagen blir en date med min businesslaw bok paa stranden..

Carpe diem!!!

Merket godt at det var mange som skulle handle ja! Var stappfullt når vi var og handlet isted. Kolliderte med andre handlevogn-trillere hele tiden.

Bortsett fra det er våren virkelig kommet her, noe som bringer masse pollen, så jeg ligger her snufsende på sofaen med rennende nese og øyne og angrer på at jeg ikke begynte med allergitabletter litt tidligere.

Mere helligdager i Norge ... :sarc

Her blir det tur til Sea-Tac - forsinket militaercharter. Ser ut til aa bli en OK dag etter nattens regnvaer ....

Svigers driver meg til vanvidd ... bare en uke igjen til jeg drar til Alaska ......

, mer fridager for noen ja -MOW , her begynner nok ikke "helga" før på Mandag i 12:tiden, og da skal jeg til svigers, noe jeg ser frem til, god mat og forpleining ...

Frem til mandag , jobber r... av meg ...

God helg

/Geir

GLAD lørdag!!
Da er mine nye DELL hentet på Linjegods (J**ler) og nå er jeg online på en HELT ny måte! Dette er deilig. Har ikke fått det trådløse nettet opp ennå, men med en "lånt" laaaaaang netverkskabel går det greit enn så lenge (veldig spennende for små barnehnder sånne kabler). Nå starter arbeidet med å flytte alle filer fra den gamle PCn over til den nye (ikke alt blir med på lasset), og så skal passord legges inn på nytt og alt det der. Deilig!!! Har dessuten kjøpt mine første tre sanger på iTunes Music Store (Jeff Buckey's Hallelujha kan nesten få en ateist som meg til å bli religiøs...), kjøpt og satt sammen datterens trip-trapstol (som hun DIGGER) og fått nytt understell til barnevognen (med vennlig hilsen SGS) og konemor har kjøpt blomster (og jeg har fått nytteplanter - cherrytomater og agurk!). Det er en HERLIG dag og en flott helg!!! Satser på 10 grader på 17. mai (alle andere med bunad er enig med meg når jeg sier vi ønsker oss en KALD nasjonaldag...)

GLAD HELG FRA ASKER:biggrin

PS. Fredag var også en fin dag - den gamle routeren min hadde lagt på røret, og Lefdal ga med en ny (uten å protestere), og når den tilogmed var billigere enn den jeg hadde kjøpt for 14 måneder siden, fikk jeg en boks med CD-ROMs, CD-tusjer og Ocean's Twelve på DVD for 3 kroner!!! (egentlig var det 7 kroner, men siden jeg kun hadde tre kroner på meg fikk jeg fire kroners rabett "fort tort og svie" som det står på kvitteringen! :up: :up: :up: til Lefdal! (de hadde en EOS 350D der.... skumle greier å stå og holde i sånne ting... DC-kortet VILLE opp, men jeg lot det ligge... (og brukete heller 1/4 350D på stol og parasoll til den lille i dag... snufs)

...ooops! Tror både undertegnede og DC-8-63 bør ligge unna CK! Vi er nemlig laget av samme mann som var med på å starte Linjegods!:wow:

til sitt bruk er de sikkert gode....

Grattis till ny PC, CK

skall se vad jag får gjort med "Samedi Charter" reportaget som jag har lovat dig

Slutt aa krangle!! :p

Stakk av hjemmefra litt tidlig .. sitter paa Edmonds-fergen og er paa vei til Everett for aa se om det er noe spennende der oppe. Svinger muligens innom Renton ogsaa paa vei til Sea-Tac, saa se opp for en liten multi-flyplass pinsespesial!!

Vi krangler IKKE...men så er ikke vi så nærme svigers som det du er heller...

God ettermiddag. På Farmen har det vært en begivenhetsrik dag i dag. I dag kom det hest til gards igjen etter over 25 år uten den slags dyr i stallen. Vår eldste datter lider av akutt hestedille, noe hun har gjort i mange år .. og det verste er at hun har et altfor godt minne også.. For 4-5 år siden var det et fryktelig mas om hest, og da var jeg visst litt for løsmunnet i og med at jeg sa: jajaja , ikke noe hest nå, ikke før du blir 12år :p
Dette har den lille frøken sannelig husket, og påmint meg om med jevne mellomrom og ettersom hun nå blir 12 i sommer så var det ikke noen vei utenom. Man skal jo holde det man sier.
Det gode er at nå vet vi i alle fall hvor HUN er på fritiden.
Kvelden skal tilbringes ute med fruen på byens beste restaurant, på Fru Haugans Hotell.Barnefri kveld med god mat og drikke skal nok smale for både kropp og sjel. Har heldigvis barnevakt i morgen også, så OM det blir en lang aften så tåler vi det
:cheers:

Back