God lørdag morgen

Re: God lørdag morgen

G'morn fra Maura.Overskyet, men det snør da ikke.

Blir å slappe av et par timer, før man setter snuta via OSL, og innover mot hovedstaden. Først et mini-mini-scanairtreff med en som har vært på do-tur, og deretter tapas på San Leandro, og ned på Latter og le litt av en bergenser (Dagfinn Lyngbø) etterpå, sammen med fattern og lillesøstern. Det blir nok både moro og hyggelig :).

Ellers får folket ha en riktig så god dag :)

God dag. Litt redusert etter en del øl etter jobben i går. Blir en ut for å hente aviser på jobben, kjøpe inn biff til i kveld og lammeskanker til i morgen. Og så må man få sjekket inn hos Ryanair før tirsdagens Rygge-London-tur.

God ettermiddag fra solens rike Midt Norge:D Har ikke vært nedbør på aldri så lenge og den gode trenden fortsetter med 8 grader i dag men dog noe kald vind fra Øst....

Får vel ta en tur til sentrum og se på mørebasene snu Oslo på hode. Fortsatt god helg.

God laurdag ja :)

Då har eg komme godt i gong med laurdagen, etter ein fantastisk tur med Flyertalk og alliansen. Har ikkje brukt mykje krefter i dag, det har rett og slett vore roleg :)

Kvelden skal by på rekreasjon :)

Ha ein fin laurdag!

God morgen fra Portland.....etter en heller laaaang tur ned i fra Seattle i gaar....7 timer mot normalt 3 .... en stor ulykke sperret alle 4 feltene i soer gaaende retning, og det skjedde akkurat ved Fort Lewis....som ligger paa begge sider av I-5 saa minimalt med omkjoerings muligheter....vi endte opp paa en rundtur via Steilacom som tok over 3 timer...uuuurg....dagen i dag gaar med til smaa prosjekter hos svigerfamilien...ikke akkurat et StarMegaDo......en loepetur i Forrest Park blir det ogsaa tid til.....

God ettermiddag fra Oslo. Var å henta meg en Skoda Fabia Stv leiebil i går, til bruk i denne helgs utflukter. Overraskende spenstig bil, selv med en 80 HK TDI motor. Høres ut som en halv V6'er med sine 3 sylindere :).
Etter gårsdagens absolutte fotballmareritt, er det godt å gjøre andre ting i dag. Harryhandel har blitt foretatt på Nordby, og bilen ble full gitt. Så nå sier madammen at vi mat til nærmere jul ...:p

Kvelden blir nok brukt foran tv'n med en film eller to, og god mat. Fotballinteressen er lagt bort for i år, nå orker jeg rett og slett ikke mer av den.

Jeg lurer på om det å "legge kroppen på sprit" kan være en god beskyttelse mot nøff nøff influensa?

BF:cool2

Pga. gasslekkasje hos San Leandro, ble bokstavene stokket litt om, og tapas ble pasta (Pasta & Basta). Godt var det allikevel, og Dagfinn var morsom.

Jeg lurer på om det å "legge kroppen på sprit" kan være en god beskyttelse mot nøff nøff influensa?

BF:cool2

Jeg forsøker å se hva som skjer.....kveld nummer 3 på fylla på rad. Faen at jeg må på jobb mandag og dermed må ødelegge rekken :(

Back