God lørdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: God lørdag morgen

God ettermiddag fra SEATAC hvor en tur I en absolutt uvasket Untied 757 staar paa planen de naermeste timene. Flyplasser er interessante, sitter naa I Alaska Lodge som er et forsoek paa aa skape Alaska atmosfaere, vet ikke hva som er vaerst: de falske elghornlampene, de kinesiske servirtoerene eller lukten av et slitent norsk gatekjoekken...

Parkert ved Gate N 10 ventet dagens foerste positive overraskelse, 757 med Winglets ! Saa det blir litt stil over turen til Denver, min status er fremdeles "seat at gate" hoerer boarding pass printeren summer I bakgrunnen - og surprise 3x kinesere bemanner Gaten....vi er et fargerikt felleskap !

Det ble en lenger resie enn ventet denne svingen fra BKK.
Fikk bekreftet plass på TG til Madrid i går hele 3 timer før avgang, slappet av i loungen til passe tid før avgang og tuslet til utgangen.. og der ble det bråstopp..
Vektproblemer på en 747-400 !!?? . Ikke ofte det hender, men jeg og en del andre med "feil" type billetter fikk dermed ikke reise likevel.
Vel, overnatting på flyplasshotellet på BKK, plass på EVA-Airlines til LHR i dag, ny overnatting på LHR, BA til Oslo i morgen tidlig og hjemme i morgen en gang ..
Ble mye reise for pengene denne gangen.
EVA var forresten en positiv overraskelse i Economy !

Det ble en lenger resie enn ventet denne svingen fra BKK.
Fikk bekreftet plass på TG til Madrid i går hele 3 timer før avgang, slappet av i loungen til passe tid før avgang og tuslet til utgangen.. og der ble det bråstopp..
Vektproblemer på en 747-400 !!?? . Ikke ofte det hender, men jeg og en del andre med "feil" type billetter fikk dermed ikke reise likevel.
Vel, overnatting på flyplasshotellet på BKK, plass på EVA-Airlines til LHR i dag, ny overnatting på LHR, BA til Oslo i morgen tidlig og hjemme i morgen en gang ..
Ble mye reise for pengene denne gangen.
EVA var forresten en positiv overraskelse i Economy !

Economy var vel en ny opplevelse for deg, Farmer?
Tror ikke jeg har sett noen trip-report med EVA air. Spanderer du en trip report på oss???

BF:cool2

Back