God lørdag morgen!

Utflyttet

Ute på tur
God lørdag morgen!

Da var nok en dag i gang. Jeg skjønner ikke hva som skjer, men siste 2 ukene har jeg ikke greidd å sove forbi klokken 04 i morgenen. Så nå er man allerede to timer inn i arbedisdagen og har fått unna en del administrasjon og tull ifbm med årsskiftet og at man holder på å bytte ut butikken. Fra 1/1 i år er man ansatt, ikke selvstendig næringdrivende, og fra i dag har jeg tittel som Daglig Leder (fjas), Kantine-assitent (når selgere ringer) og Systemperkulator (når kunder ringer, og unnskyld til et annet forum-medlem for å stjele den tittelen).

Ha en bedre lørdag, nå er det tetid!

-A

Re: God lørdag morgen!

God morgon från ARN!

Efter gårdagens olycka där jag blev påkörd av en lastbil (dock inte skadad) är jag åter på jobb och det är en relativt lugn morgon förutom på chartersidan där det är massor av skidor.
Önskar alla forumister en fin dag

Glad morgen... Nå er det forumtid i huset med en blå Lungo fra Nespresso i koppen. Dagen nærmere seg 15 minutter lenger/lysere - det går da riktig vei. Blir en flyrelatert lunsj utenfor hovedstaden. Ha en bedre lørdag du også!

Hei og hå fra Forus. En kort natt med rundt tre timers søvn er muligens ikke det beste grunnlaget for en tolvtimersvakt. Men med espresso-start på dagen og kaffestart på arbeidsdagen så er det ikke så aller verst.

En kald lørdagsmorgen her. Blir nok lite fly i dag, men en tur ut i det fine kalde været må til. Så får man se hva som skjer. Ha en fin dag!

Og mens man snakker om været, må det sies at været har endret seg sånn plutselig over natten fra minusgrader i går kveld til fem milde plussgrader nå i morgentimene i Stavanger.

...og nå sner det i hovedstaden - endelig!

Og mens man snakker om været, må det sies at været har endret seg sånn plutselig over natten fra minusgrader i går kveld til fem milde plussgrader nå i morgentimene i Stavanger.

10cm slaps her i Bergen og alt skal fryse fra i ettermiddag. Jippi. ;)

-A

Hei og god morgen til deg ph-ndr så er det akkurat samme med meg jeg og våkner kl 4 - 5 tiden hver morgen de siste 2 ukene
oddi

God morgen fra Stavanger! Nettopp våknet og kaffen står på bordet. Skal bli hardt dette, å begynne på jobb igjen på mandag.

Ha en fin dag da forumister ;)

God morgen fra Oslo. Nyter nest siste dag her i Oslo før det bærer opp til BOO og militæret i morgen. Ferien er snart over. :(

God ettermiddag fra Krsand.
Det er forøvrig ikke noen god ettermiddag. Fikk vondt i brystkassen i går ettermiddag og det har forfulgt meg siden. Hoster og harker slim og er overbevist om at den berømmelige influensaen er over meg. Det er et ork å komme seg opp av sofaen. Heldigvis kommer farmor snart for å hente jr så far får litt fred og ro til sin rekonvalesens. Er redd for at dette bare blir verre. Så blir man iallefall ikke skuffet når det skjer.

Forøvrig skal Jägermeister være et godt middel mot slik uhumskhet. Fikk meg et par i går kveld, og uten dem hadde jeg nok vært helt sengeliggende i dag. Så jeg får prøve å spe på med noen flere utover ettermiddagen. ;) :cheers:

Ellers ser ikke ting så lyst ut i øyeblikket. Gleder meg til å ta meg en lur igjen!

BF:cool2

G'loerdag fra Alpharetta, hvor det skal gjoeres absolutt ingenting - unntatt muligens en liten tur til kolonialen og printerblekksjappa.

Sitter og ser ikke-ligalaget Forest Green spille mot Derby .. Fox har virkelig plukket rundens godbit ..:lol: Men Forest Green leder 2-0 etter 20 minutter, de, og spiller svaert godt. Etterpaa blir det Preston-Liverpool.

Er fortsatt alene i huset og det ser fortsatt ut til aa vare til i morgen. Da blir det nok en liten fotballpils etterpaa! :up:

Last edited:

God ettermiddag fra Oslo...
Idag er det FA-cup Preston - Liverpool også her på programmet om ett par timers tid ! :)

Ha en fin dag alle !:)

Mangler litt motivasjon til eksamenslesing, så mulig det ikke går helt til topps på mandag. Men det regner, og jeg går ikke til lesesalen i regnvær.

God ettermiddag fra Gamle Oslo. En smule kaotisk på Valderøya/Vigra i dag. Først kaos pga manglende buss, og dertil hørende rift om taxi fra hurtigbåtkaia til flyplassen. På flyplassen hadde alle bagasjebånd brutt sammen, og alt måtte tas via den ene luka for spesialbagasje. Det ble noe forsinkelse pga dette og en snøbyge. Jeg hoster opp en rapport i morgen, tenker jeg...

God kveld fra München. Her har dagen gaatt med til BMW Welt, BMW Museum og Deutche Museum, samt en og annen öl. Relativt kaldt og surt, da kuldegrader og höy luftfuktighet ikke er en spesielt bra kombinasjon. Ha en fortsatt fin kveld og schaal :D

God lørdag fra Maura.

Nettopp tilbake fra en liten handletur på det nye storsenteret på Jessheim. Muttern ville ha laptop, og skulle "bare se", men endte opp med å kjøpe, tom. litt dyrere enn denn billigste de reklamerte for, mest fordi den "så finere ut" :D. Til hennes bruk duger nok uansett..

Satser også på at Speedbird kommer seg helskinnet tilbake med Passaten sin, så det blir litt DVD-titting nede hos han i kveld..

God lørdag morgen fra Wichita Falls. Tilbake til landet med store veier og vettug fartsgrense, 20 grader celcius og hvor folk heller sier unnskyld om de kommer i veien for deg i stedet for å trenge seg fram i køer. Nordmenn er rare slik.

KLM viser seg å være en bra selskap å fly med. Jammen mistet vi koffertene på vei til Norge, men det er vel American Airlines og KLM som samarbeider sakte... Neste gang jeg reiser til Norge blir det også med KLM.

Back