God lørdag morgen!

JoeW

ScanFlyer Rusty
God lørdag morgen!

Etter en rimelig håpløs dag i går hvor "alt gikk galt" og null søvn, prøver vi nå med nytt humør og ny giv - og satser på en strålende førjulsdag!

Ikke er det lenge til solen snur heller - er det ikke i dag? Det er vel strengt tatt EBs bord, og ikke noe jeg skal ta fra ham!

Re: God lørdag morgen!

God morgen fra snøfulle OSL.

Må si jeg ble litt overrasket da jeg gikk ut døra i dag og så det lavet ned. Kanskje fler som ble overrasket (les: brøytemannskaper), for det var ikke brøytet noe sted da jeg kjørte til jobb. Kanskje det ligger igjen et par hvite flekker på julaften...?

Ha en god dag, alle sammen. :)

God morgen fra MJF!

Da var morgenavgangene unnagjort og vi er klar for julefrokost, samt koking av grøt og gløgg! Jepp, vi skal kose oss gløgg ihjel i dag, ha ha :)
Skal bære her til litt over to, og håper alt går som det skal. Lite passasjerer ut, men mange inn til MJF!

E!

God morgen fra skyene.....
Sitter i skyene på OSL og ser at brøytemannskapene her på bruket iallefall jobber :-)
Jobber til 1430 så er det hjem i min nye sofa :-)

Ha en fin en......

God morgen fra Kjevik Flyklubb
Her skal(skulle?) det egentlig være flytime klokka 10,men Ola Nordmann i tårnet melder om Vindkast oppi 40 knop. (20 m/s)
Så vi får bare be og håpe på roligere vær. Jeg lengter etter å fly!

God lørdagsmorgen alle sammen. I dag blir det scanairtreff i Oslo med spansk vri. Så får vi håpe at en av initiativtagerene kommer seg frem i tide, og at han er uthvilt etter SAS-IC-tur. Før det er det litt små plukk som skal fikses i det triste været her i lavlandet. :nor

God morgen fra Skillebekk. Første natt i mitt nye midlertidige bolig. Siden huset er helt tomt bortsett fra madrassen jeg sover på så er pri 1 og komme seg ut for å skaffe frokost. Dagen går med til masse små ærend. Kanskje på tide å begynne med julegavene? Ikveld blir det scanair treff når Harstads store sønn kommer til byen

God lørdags morgen fra stavanger , endelig juleferie men vet ikke hva jeg skal gjøre i dag, kameraten min Olav har reist til Thailand i går, og jeg møtte han på Stavanger lufthavn og tok farvell. han fløy sas 737-800 bort til London Heathrow, og skulle fly Thai airways til THailand. Sikkert en 747-400. hoved grunnen var at jeg skulle se den nye terminalen på sola, og hadde flaks siden jeg møtte han.

Glad lørdag... Nå skal det ryddes i heimen etter gårsdagens inntog. I ettermiddag bærer det av sted til nytt julebord - det 6. på rad denne uken.

God morgen fra Lillestrøm. Er sjekket inn på AF i morgen og fått de beste setene en kan ønske seg...

hei jeg vil hilse i fra sola og god morgen her er det spysyken som er på gang hehe

oddi

God morgen! Skulle egentlig ha vært med på mini Scanair-treff idag jeg også, men måtte hoppe av i siste liten grunnet en dobbeltbooking... Håper dere som skal være med får en fin aften i spanske omgivelser:) Skal en tur inn til sentrum for å bruke opp et gavekort på 600 kr på Polet :cheers: Ha en fin lørdag alle sammen!

God lørdag morgen godt folk. Sitter her på Maura å lurer seriøst på om jeg skal avlegge Vollen en tur idag for å se om jeg kan få noen gullkorn på brikka idag:colgate:

Ha en riktig fin førjulslørdag.

God morgen fra Farmen, hvor vi først nå er ferdige med en riktig lang og lat helgefrokost med hele storfamilien;-)
Nå er det en liten tur ned til byen for å gå på kafè og treffe kjente, før fruen og jeg skal ut på årets siste julebord i kveld/natt.
Ingen flere reiser i år, og det kjennes helt OK!

God formiddag fra Tananger,
Her blåser det fremdeles rimelig friskt ,liten storm i kastene.
Dagens handletur har blitt utsatt noe i påvente av at vinden løyer.
Det skjer ikke så da er det bare å kromme nakken og begi seg ut i vinterstormen.
Satser på å komme i mål idag med de siste innkjøpene før jul.
Ha en fin dag alle.

God morgon från Uppsala!

Städat och tvättat lägenheten och nu sätter jag mig snart i bilen och kör dom 3 milen söderut till Sigtuna och mina föräldrar för julfirande och jobb på STOKESK. Önskar alla forumister en fin lördag

god lørdag fra Asker. Juleferien startet i går ettermiddag, og med Prinsessen på overnattingsbesø hos farmor og farfar i storbyen, har det vært en ganske stille morgen. Uvant å faktisk kunne lese lørdagsavisen og sjekke Scanair uten at barneTV er på. I dag blir det de siste innkjøpene til middagen på julaften, muligens vask av Mondeoen,og helt sikkert noen akevitter til rakfisken hos svigers i kveld. Ha en strålende lørdag og en flott helg.

God lørdag fra Maura.

Etter en noe sein kveld (Skulle bare innom Speedbird en liten tur etter jobb, vi satte på en DVD, og så var klokka blitt fire. Solo ble ikke konsumert.), var en oppe igjen i 11-tiden.. Har fått unna snøen som falt, og nå begynner en å bli klar for en liten helgeutflukt til Tigerstaden, og et lite Scanair-treff i kveld, og lunch med en kamerat i morgen..

Ønsker alle en god helg

Det ble en blåsende lørdag her i sør.

Ettermiddagen skal brukes til ribbesteking. Skal ha norsk jul hos de gamle i dag før turen går til Spania i morgen for juleferie.

Så i ettermiddag skal koffertene pakkes mens ribba stekes. Så blir det kanskje ett glass eller tre dertil. Men det hører jo jula til.

Nå venter noen høye roastbeef smørbrød til lunsj!

Fortsatt god dag til dere alle!

BF:cool2

PS: hvorfor har vi ikke en julenisse-smiley???

Back