• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag morgen...

Endelig fri...og jeg er våken før 07:00!! Snart skal vi bort på frokost og så blir det noe shopping før det blir en rolig middag/kveld i heimen. Ha en bedre lørdag!

Re: God lørdag morgen...

God morgon!

Håller på att äta frukost just nu. Sedan skall det sista packas ner och sedean blir det bort till flygbussen (ingen helikopter idag).

Ha en strålande helg.

God morgen!
Har sendt de to første flyene avgårde fra HAU, og tar meg en liten matbit før neste fly.
I kveld blir det, tror det eller ei, et julebord. SGS her lokalt ligger litt på etterskudd ;)

Da faar du passe paa at Ove ikke blir for full ... :cheers:

Her paa Sea-tac drar det seg mot midnatt .. strorfugl fra Kuwait ankommer om et par timer for fuelstop foer den fortsetter til en eller annen militaerbase paa Hawaii .... Lang tur.

Troett allerede ... er ikke sikker paa hva jeg skal finne paa for aa faa tiden til aa gaa...begynner aa slipppe opp for ideer ... arbeid har jeg sluppet opp for allerede.

og da var Vadsø våkna etter en liten middagslur, la meg kl 1800 i går kveld :)

God formiddag fra Fornebu

Er blitt plassert på callcenteret til gamle SK idag. Hyggelig å møte på kolegaer å se åssen dem jobber

Skjønt det å booke i "gamle" basis Amadeus er ganske intresant.

Ønsker alle en god dag :)

Og da er man ferdig med den første av to uker utplassering hos et elektrofirma.
Må si jeg ble positivt overrasket, hadde ikke trodd det skulle være så gøy å være elektriker som det er. :p

Så nå ble jeg plutselig litt usikker på om jeg skal bli lærling eller ta allmennfaglig påbygning...

Ellers er det regn her og ganske så grått... Kjedelig når det først er helg... :(

Originally posted by EB
Endelig fri...og jeg er våken før 07:00!!

Ja noen har det bra altsaa...
Her sitter jeg paa jobb, maa ut aaf ly igjenn i dag. Blir vel en 3-4 timer i dag ogsaa.

Meeeen hvem klager:D

Back